Hei mazda 626 startti rupesi temppuilemaan muutaman kerran kuului semmoinen ihme elektroninen ulina ennen kun starttasi. Mutta kerta kerralta starttaaminen vaikeutui reilun viikon seisonta ei auttanut. Ja lopulta avainta käännettäessä kuuluu enää pieni naksahdus. Missä vika voisi olla solenoidissa vai startti moottorissa mistä tiedän jos hiilet on menny ei tee mieli purkaa kun kokoaminen voi olla vaikeampaa. Mutta startti on irti ja kokeilin suoraan kaapeleilla akusta ei startannut siihen pikku maa liittimeen en tosin mitään laittanut kai se toimii sillä pää maa liittimelläkin.
Kun ei viittis mennä uutta ostaa kun ei tiedä kummassa vika on ja hiiliä sais muutamalla eurolla jos tietäis että se on vika.
Mazdan startissa vikaa?
4
276
Vastaukset
että hiilet on lopussa.
- Urelo-
Sain yheltä varaosaliikkeeltä kokeiltavaks yhen halvemman version mazdan startista siinä on piikkejä yks enemmän eikä vaihdetta sillä käynnistyy hyvin. Se on korjattu startti sen sais vaihdossa vanhaan 60€ välirahalla taidan tehdä kaupat vaikka hiiliä saa 6€:llä mutta kun ei ole varma missä vika on ja hiilien vaihdosta ei ole aikaisempaa kokemusta.Liikkeessä sanoivat että ei näitä nykyään enää kannata korjailla.
Urelo- kirjoitti:
Sain yheltä varaosaliikkeeltä kokeiltavaks yhen halvemman version mazdan startista siinä on piikkejä yks enemmän eikä vaihdetta sillä käynnistyy hyvin. Se on korjattu startti sen sais vaihdossa vanhaan 60€ välirahalla taidan tehdä kaupat vaikka hiiliä saa 6€:llä mutta kun ei ole varma missä vika on ja hiilien vaihdosta ei ole aikaisempaa kokemusta.Liikkeessä sanoivat että ei näitä nykyään enää kannata korjailla.
rahasi siinä hukkaat.
Minä olen hiiliä vaihdellut useammankinlaisiin startteihin ihan itse.
Siellä korjaamollakin ne hiilet joku vaihtaa ihan itse.- Nimetön
Urelo- kirjoitti:
Joka asiassa nykyään sama juttu, ei kannata muka korjata mitään. Ruvetkaa ihmiset kokeilemaan jos vaikka onnistuisi korjata ihan itte. Tässäkin: Jos ei onnistu, menetät 6€, jos onnistuu säästät 54€. Kokeilemisen arvosta?? Kaikki nekin jotka asian osaa on joskus tehny sen ekaa kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215494- 531535
- 12981
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52937- 57880
- 48868
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom141839Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58828Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49806Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille10785