Mitä tapahtuisi, jos Matti Nykänen ja Toni Halme lähtisivät yhdessä ravintolaan juhlimaan railakasta iltaa? Lentääkö jonkun hampaat? Kenet kyyditään ambulanssilla? Kuka saa porttikiellon? Kuka saa drinkit päin naamaansa? Tarvitaanko palokunta paikalle? Riittäisikö pienemmällä paikkakunnalla poliisin voimavarat ravintolassa? Kenet heitetään päin seinää? Kuka kärähtää ensin huumetestistä? Kenen maksa pettää ensimmäisenä?
Kommentteja?-)
Matti Nykänen ja Toni Halme yhdessä
Elämä_on_laiffii_!
6
1793
Vastaukset
- Kankaala
Tiesitkö, että tuota yhdistelmää kannattaa kokeilla, ainakin Seiskan mielestä. :DD
- yhdessä!!!!!
homoliitto rulez.
- Anonyymi
Halme poistui kuvioista n 47 ja Nykänen n 57 vuotiaana.
Tapahtui ja sattui kummallakin elämässä enempi kuin keskimäärin.
- Anonyymi
Matti hypästäs ja Toni löis pari hutia ennen ku molemmat sammuis.
- Anonyymi
Molemmat viskattaisiin ulos.
- Anonyymi
Ulos tai tulos!
Ulos molemmat paiskattiin aika varhain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956828- 1592016
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501088Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919