Noniin pistäkääs kermakaljan reseptiä kehiin! Saa olla vähän väkevämpääkin joukossa ;) Kunhan ei liikaa viinalta maistu!
Kermakaljan resepti?
7
5897
Vastaukset
- .,.,.,..,.,.,.,.,
1. Ota pullo kaljaa ja kaada se tuoppiin
2. Vaahdota päälle kermaa.
Koulutettu apinakin osaisi!- Jyrki Viertola, Tuusula
Iso pullo olutta, kaada sitä lasiin. Lorauta kermaa perään maun mukaan. ÄLÄ VAAHDOTA.
Kermakalja
vaniljajäätelöä
maitoa
soodaa (tai Spriteä).
(kanelia)
1-2 tl vanilliinisokeria
1. Lämmitä jäätelö kattilassa.
2. Lisää sooda tai Sprite ja anna lämmetä vielä vähän.
3. Ota kattila pois liedeltä.
4. Lisää maitoa ja vanilliinisokeria mielesi mukaan.
5. Kaada mukeihin. (lisää hieman kanelia päälle)
6. Tarjoile!
Jostahin muistaakseni joskus olen reseptin löytänyt. :)- Ginny Weasley
Sulata vanilja jäätelöä lasiin ja laita sekaan kinuskikastiketta ja sekoita.
Tursuta kermavaahtoa päälle...
Nauti!! - AlkoholitonKermakalj
hmmm.... nuo kaikki ohjeet tuntuu aika erikoisilta sillä niihin on käytetty alkoholia
Tässä minun ehdotukseni :
http://harrypottermaailma.nettisivu.org/resepteja-la-voldemort-ja-hermione-granger/
Kirjoita tuo ja kelaa se ihan alas niin siinä on "kermakaljan" resepti (alkoholiton) en ole vielä kokeillut mut kai se on ok - Butterbeer
Kokista mukiin ja siihen kinuskikastiketta sekaan ja päälle kermaa
- 458528
Osta purkki kermaa ja mansikoita. Vispaa kerma vaahdoksi ja nauti mansikoiden kanssa. Kyytipojaksi tuoppi olutta, johon lisätään 4 cl viskiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat265626- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437