Jätit jälkeesi kaipauksen,
hiljaa satuttavan tuskan.
Sydämeni huutaa nimeäsi
naarmuttamalla -
vereni huuhtoo naarmut
sieluni syvyteen.
Ikävällä on sinun nimesi,
tuskalla sinun polttavan
kosketuksesi kaipaus -
kuolleen rakkauteni
viimeinen hipaisu.
Jätit jotain jälkeesi
16
694
Vastaukset
- Jeessmoke
kuului radiosta Tapani Kansa ja Delilah.
Koskettava on tämäkin runo varsinkin kaksi viimeistä riviä.- Rellu
laitoin tänne jo aikaisemmin hieman
toisen tyyppisen, ja otin sen pois.
En oikin tiedä miksi, mutta tuli
tunne, ettei se ole ollenkaan hyvä,
tai tänne kuuluvakaan - voi olla
että laitan sen jossain vaiheessa
kuitenkin.
Kiitos sinulle uskollinen ystäväni
palautteesta.
- voisin.....
samoilla sanoilla todeta
tunteitteni tilan!
(ystis)
...ihanan itkettävä teksti! Kiitos!...- Rellu
semmonenko on meininki nyt -
noh, oon ollu vähän haistavinani
jotain sen suuntasta, mutten
ole viitsinyt udella.
Pyrstö pystyyn, kyllä me kestetään,
yhdessä :D
Kiitos sinulle.
- stupid cupid
*halaus*, virtuaalinen mutta lämmöllä ajateltu. kirjoitat minunkin tuntojani
- Rellu
kiva, jos tuntuu siltä -
lämmin kiitos.
Heips!
Laitat sanat taidolla järjestykseen... niistä löytyy.. se... se jokin, kiitos:)- Rellu
Olen otettu huomiostasi, sanoistasi.
Ei sitä aina omasta mielestään ainakaan
onnistu, mutta on miellyttävää saada
palautetta, kuten olemme aiheesta
käyneet keskustelua.
Rauhaisaa yötä.
- Runoilijatar
Runo tuskasta..kaipauksesta..
hyvin sait esille kaiken tuon
Aurinkoista päivää sulle :)- Rellu
no, tuo runo on syntynyt oikeasti
tuskasta -
lie se soi sen säkeistöissä.
Kiitos palautteesta, ja oikein hyvää
päivää myös sinulle.
Palaan sivustolle illalla, kun tämä
mummutustuuri päättyy :D
- TheDragonLord
jalanjäljet hiekassa, tuuli rannalla,
salaista sointua mailmalta...
Tulipalaa aina...- Rellu
ihana vastaus :-)
Se salainen sointu *winks*
Anna anteeksi, mutta en malta olla
lainaamatta Kari Tapion biisin sanoja
tähän;
" jälkemme hiekassa aallot on huuhtoneet pois,
mutta muistoja meidän,
ne ei viedä vois jne ... "
Kiva kuulla sinustakin, kun ei miltään
suunnalta ole pitkään aikaan kuulunut
mitään.
Iso hali ja suloista päivää :-*
- *MURUKULTA*
ikävä ja suru muuttuu,
siitä tulee;elämänkokemusta!
Huomenta sinulle!- Rellu
sitähän se on, elämänkokemusta.
Kuuluu kaikki tuokin elämään,
suolaista ja makeaa sopivassa
suhteessa kun aina olisi :D
Ja - hyvää päivän jatkoa myös sinulle.
Aina uusi kaupaus uuden lähtemisen jälkeen.
Ikuinen kaipaus.
Ihanaa päivää siskosein.- Rellu
huomenta Margitta,
ja terveisiä lenkiltä,
noin 10km - huh !
Kiitos huomiostasi jälleen,
ja aurinkoista päivän jatkoa.
Jos illemmalla taas jotain etsin tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683