"Vippeydestä"

Eräs Nainen

Ihmetellen ja pohdiskellen olen miettinyt

perusteita joilla Sefut jakelevat

VIPPEJÄ ChatRoomeissa .

Esim. 40 Roomissa on mies Nikki joka on ollut

rekisteröityneenä vain 8 kk, sättäilyminuutteja

Todella vähän

Hän on silti *VIP*

Onkohan hän sefujen suosikki

vai siipeileekö vaimonsa kustannuksella ?

Vaimo rekattuna kuutisen vuotta

ja Päivät Pitkät istuu ChatRoomissa.

Itse en VIPpiä edes ottaisi

mutta * kysynpä * vaan fiksummilta .

11

3073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itgusurgupargu

Lopeta jo Ellen tuo urputtaminen ja niele se tosiasia, että sä olet vippis menettänyt, etkä niitä takaisin saa. Jotkut täällä nyt vain osaavat käyttäytyä, toisin kuin sinä. ;D
      Eikös nyt muutenkin ole enemmän kuin naurettavaa puuttua näin kärkkäästi toisten asioihin?

Tulee heti mieleen uhmaikäisten kiukuttelu; Pekka ei saanut karkkia, koska ei käyttäytynyt hyvin niimpä Pekka alkois kiukuttelemaan, koska hänen mielestään kenenkään muunkaan ei pitäisi saada.

Ikävä kyllä, toisin kuin yleensä, tuo lapsellisuus ei näytä kaikilta iän myötä katoavan.

Vielä tuohon kysymykseesi, käsittääkseni 8kk on ihan riittävä aika rekisteröityneenä, jotta voi saada Vipit, jos ei, niin korjatkoot joku, joka tietää paremmin.

• Eräs nainen

Minä en toddellakaan ole mikään Ellen.

Olen aivan oma Itseni,

Mielipiteineni, Ihmetyksineni .

Mutta Mukavaa kuulla, että joku Toinenkin *arvostelee*

Sefujen Kaikki Valtaisuutta ja *Voipaisuutta* .

Ehkä tuo >Ellenikään< Fiksuna Naisena ei suostuisi ottamaan vastaan

VIPpeyttä

niin kuin en minäkään .

Kun VIPpejä jaellaan näköjään

perusteettomasti Hyvä Veli- periaatteen mukaisesti

välittämättä siitä

kenelle VIPit * oikeasti * kuuluisivat .

PAH :/

• Ellen
        Eräs nainen kirjoitti:

Minä en toddellakaan ole mikään Ellen.

Olen aivan oma Itseni,

Mielipiteineni, Ihmetyksineni .

Mutta Mukavaa kuulla, että joku Toinenkin *arvostelee*

Sefujen Kaikki Valtaisuutta ja *Voipaisuutta* .

Ehkä tuo >Ellenikään< Fiksuna Naisena ei suostuisi ottamaan vastaan

VIPpeyttä

niin kuin en minäkään .

Kun VIPpejä jaellaan näköjään

perusteettomasti Hyvä Veli- periaatteen mukaisesti

välittämättä siitä

kenelle VIPit * oikeasti * kuuluisivat .

PAH :/

* hymy *

• täysin samaa mieltä

Seriffeillä ei ole mitään ammattitaitoa ja etiikkaa toimia palkkansa eteen yhdessäkään chatissä ja kellään heistä. Viralta vaan koko ammattikunta. Minullekkin antoivat VIPit enkä muuta kun v***uile chateissä. Saamatonta ja hermoheikkoa väkeä ovat he. Toisaalta onneksi apu on lähellä. Suosittelen saitteja:

http://www.mielenterveysseura.fi/
      http://www.psykonet.fi/
      http://www.apteekit.net
      http://www.alko.fi

jotta paremmin ymmärtäisimme seriffiemme ja kenties jopa omaa mieltämme ja tekojamme niinkin suurissa maailmaa mullistavissa asioissa kun 'VIPpeily'

• se on..

Sitte iiruska, joka "saa vittuilla" sefuille! Ja Mannoniki tykkää kun saa jonku naikkosen puolelleen..

• Kari-77

"Seriffeillä ei ole mitään ammattitaitoa ja etiikkaa toimia palkkansa eteen yhdessäkään chatissä ja kellään heistä. Viralta vaan koko ammattikunta."

Minkähän palkan eteen? Ihan vapaaehtoisesti tätä "työtämme" teemme, josta emme todellakaan saa mitään palkkaa ja mitä sitten tulee tuohon vippaukseen, niin 6kk rekattuna käyttäjänä ja asiallinen käytös ovat jo sinänsä perusteet myöntää jollekkin sättääjälle VIP. Mitä noihin minuutteihin sitten tulee, niin se on jokaisen sefun omassa harkinnassa pitääkö jonkinlaista minuuttirajaa vai ei.

• seffuko?
        Kari-77 kirjoitti:

"Seriffeillä ei ole mitään ammattitaitoa ja etiikkaa toimia palkkansa eteen yhdessäkään chatissä ja kellään heistä. Viralta vaan koko ammattikunta."

Minkähän palkan eteen? Ihan vapaaehtoisesti tätä "työtämme" teemme, josta emme todellakaan saa mitään palkkaa ja mitä sitten tulee tuohon vippaukseen, niin 6kk rekattuna käyttäjänä ja asiallinen käytös ovat jo sinänsä perusteet myöntää jollekkin sättääjälle VIP. Mitä noihin minuutteihin sitten tulee, niin se on jokaisen sefun omassa harkinnassa pitääkö jonkinlaista minuuttirajaa vai ei.

lopettakaa jo jumalauta ton mantran hokeminen. Jos joku liian aiikansa ja adiktiiviuttaan on moderoimassa jotain portaalia niin se vaan tarkoittaa että hän on vallanhimoissaan ja addkitoiduttuaan moderoimassa jotain portaalia.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Moderaattori

Laskekaa vaan minuuttejanne ja höpiskää omista mielipiteistänne. Antakaa tavallisten "laskunmaksajien" olla rauhassa. Me ei kaikki olla vedetty kaaliamme sekaisin sätistä.

• Kari-77 kirjoitti:

Voihan vippi :)
        Kaikesta voi tapella ja muistakaahan... nyt on kuitenkin kruunu kyseessä, heh!
        Sanotaan näin, että minä olen kruununi "ansainnut" sättäämällä porukan kanssa vuodesta -99
        öööh.. laskuni maksan silti ja elämää löytyy muualtakin kuin sätistä, vaan ei sättielämää ;)
        *halittelee karia*

• Tikkukarkki

aikuiset ihmiset todellakin tuollaisia tikkunekkuja!!!
      Siis miksi???
      Aikuiset ihmiset keskustelevat keskenään...miksi täytyy alkaa laittaan porukoita johonkin järjestykseen joidenkin tyhmien vippien avulla!

Äly hoi älä jätä :-(

• Totta Mooses

Tanakkaa p****ttä ja kehittyneitä pakaralihaksia.

• Tikkukarkki

..tuon paremmin ei asiaa olisi voinut sanoa!

Kiitti kunnon nauruista :-)

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      68
      3031
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2835
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      49
      2067
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1535
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1329
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1308
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1291
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1243
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1212
    10. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1210
    Aihe