Neuvoja kiitos!

_SA_

Tarvisin nyt todella kiperästi neuvoja GTA san andreakseen. Olen pelannut peliä n.64.17% ja nyt oon jumissa. Eli, CJ: menee veljensä(Sweet) luo Cesarin kanssa. Sitten pitäisi mennä tapaamaan muutama tyyppi (paikan nimeä en muista) mutta CJ sanoo Cesarille että ottaa mukaan pari omaa jengiläistä. Ja ohje tulee ruutuun: Värvää pari Grove street jengiläistä. MUTTA MITEN?!?! Kaupunki on ihan sekaisin..tulipaloja siellätäällä, autot räjähtää, jengiläiset tappaa toisiaan. SIIS MITEN PÄÄSEN ETEENPÄIN?? Olen yrittäny suojella omaa jengiä, aloittaa jengi-sodan mutta ei onnistu.
NEUVOJA KIITOS!!!

3

252

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voimamieskiina

ei sun oma jengis hyökkää päälles. ne vaaleenvihreetakkiset pellet. mee nuohoon niiden hanurin tuntumaan niin ne kysyy haluutko jengiä mukaas, vastaa joo painamalla jotain nappulaa. en muista mitä nappulaa. sitten vaan hoitamaan vastapuolta kylmäksi.

• Olla niin että sinun pitää tähdätä omaa jengiläistä ja ylöspäin näppäimestä voit värvätä porukkaa mukaan. Ellen ihan väärin muista.

• Peli-expertti

Jos pelaat Playstation 2:hdella niin tähtää niitä vihreäpaitaisia heppuja, jotka liikkuu porukoissa. Eli tähtäät jengiläisiäsi ja painat nuolinäppäintä ylös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      89
      3054
    2. 68
      1058
    3. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      70
      978
    4. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      22
      886
    5. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      286
      864
    6. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      140
      808
    7. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      59
      774
    8. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      72
      691
    9. Tämmöistähän tämä meillä ollut

Sanatonta rakkautta.
      Ikävä
      49
      660
    10. Ketä sinä sitten

Rakastat?
      Ikävä
      39