voiko pleikka kakkosta korjata vai onko siinä joku säteely vai onko se turvallista korjata ku se meni hajalle
voiko playstation2 korjata
7
634
Vastaukset
- stam1na..
no ei siinä nyt mitään säteely vaaraa ole,eikä säteily.
- stam1na..
niin saattaa ollakin,mutta en tiedä sitten mitä se aiheuttaa tarkoitin kun olen korjannut omaa pleikkaria,niin en ole ainakaan moista tullut edes ajatelleeksi.
- ???
voi sen korjaaminen maksaa enenmän kun uuden hankiminen??? t:???
- huoltolähete
PS3 on nimittäin sen verran tyyris toosa että sen korjauttaminen maksaa vielä vuosia vähemmän kuin uuden ostaminen.
- stam1na..
huoltolähete kirjoitti:
PS3 on nimittäin sen verran tyyris toosa että sen korjauttaminen maksaa vielä vuosia vähemmän kuin uuden ostaminen.
ja varmaan ps3:sta joutuukin vähän pelaamisenkin jälkeen korjaamaan,koska playstation kolmonen yksinkertaisesti on liian monimutkainen vehje.
se on ensinnäkin tukittu liian täyteen kaikennäköisiä turhia räpellyksiä,kuten bluray asema,joka ei pitemmän päälle tule kauaa pelittämään/toimimaan.turhat peräti kahdeksan ydintä
on täysin turhia.
ja mitä kehuttiin ps3 painostakin muhkeat 5 kg..hihei,eihän se paina kuin 1 kilon enemmän kun xbox 360,eli parempi unohtaa sonin toosa ja ostaa paljon halvempi parempi kestävämpi laadukkaampi
xbox 360 jossa on huomattavasti parempia ja nätimpiä pelejäkin.
sonin toosassa on kauheat röpö grafiikat jotka pilaavat pelielämykset.näin on ja tämähän on fakta. - just joo
stam1na.. kirjoitti:
ja varmaan ps3:sta joutuukin vähän pelaamisenkin jälkeen korjaamaan,koska playstation kolmonen yksinkertaisesti on liian monimutkainen vehje.
se on ensinnäkin tukittu liian täyteen kaikennäköisiä turhia räpellyksiä,kuten bluray asema,joka ei pitemmän päälle tule kauaa pelittämään/toimimaan.turhat peräti kahdeksan ydintä
on täysin turhia.
ja mitä kehuttiin ps3 painostakin muhkeat 5 kg..hihei,eihän se paina kuin 1 kilon enemmän kun xbox 360,eli parempi unohtaa sonin toosa ja ostaa paljon halvempi parempi kestävämpi laadukkaampi
xbox 360 jossa on huomattavasti parempia ja nätimpiä pelejäkin.
sonin toosassa on kauheat röpö grafiikat jotka pilaavat pelielämykset.näin on ja tämähän on fakta.Itse olet floppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483