Kauneimmat:
- Camry v.94 eteenpäin
- Carina E
- Corolla KE20 Sprinter (70-luvun alusta..)
Rumimmat:
- Tercel MK1
- Crown 70-luvun alusta (ns."Vesipöhö-Crown")
- Nyky-Avensis...
Kaunein ja rumin Toyota
6
1143
Vastaukset
- hankkia
Ystäviä,ihmis-sellaisia.Onnea yritykselle. :o)
oma eka -87 harmo toyota oli nätein, hiacet on käteviä mutta ei silmille ilo
....mutta....
Kauniita mm:
-Corolla Coupe GT Twin Cam 16
-CarinaII AT171 ja CarinaE
Rumia:
-Century vai mikä se on Japanin markkinoilla
-Yaris Verso- sipulis
verso oli niinkuin ankkalinnasta.Melkein viehkeä koppi.
se toyota oli niin ihku... Parempi kuin monet kaverit, jätti ainoastaan kerran tielle ja silloin unohdin sammuttaa valot enkä avannut ovea että merkkiääni olisi muistuttanut. Nukuin jossain korvessa. Se oli auto, jolla oli luonnetta! Onhan se yleinen merkki ja malli, mutta näppärämpää saa hakea. Se jopa toipui, vaikka tankkasin dieseliä ja ressu haisi kuin rupinen rekka...Ja mikä ilo oli kisata nuoria lippalakkipojuja vastaan. Oli oikein säännötkin, 1 aurauskeppiväli oli tasapeli. Ja haastoivat kyllä, oikein virkistyin. Vaikka kaahailua en kannatakaan.Nykyään olen ihan täti liikenteessä
- Coala
Kiva "nähdä" tyttöjäkin täällä kertomassa autokokemuksiaan.. "rupinen rekka" ja tankkasit vielä dieseliäkin! On siinä Tojolla ollut kestämistä!!
Hajuton ja mauton tommonen perus Corolla on, mutta hitto vie, perille vie...
Ja asiaa:
Kauneimpia:
Pikkucorolla vm 70-75
Hardtop corolla
LB corolla 90srj
Rumimpia:
Monet uusimmat..
Varikset ja Versot
Ehkä ne näyttää paremmilta muutamien vuosien kuluttua..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 99987
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95758
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50591Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589