Olemme lähdössä Phuketiin joulun aikaan, hotelli on Patong Green Mountain FFF (Finnmatkojen ) onko kenelläkään tietoa millainen hotelli on ? Entä itse paikkana Patong Beach ? Onko esim. vilkkaampi kaupunki kuin Hua Hin, jossa olimme keväällä , mikä kyllä paikkana oli ihan kiva ;)
Jouluksi lämpöön...
5
1104
Vastaukset
- Kiva paikka
Tyypillinen turistihotelli, paljon suomalaisia maalaisia. Patong Beach on todella hyvä paikka saada naisseuraa. Hua Hin soveltuu pariskunnille kun ei ole tarvetta saada pimperoo kun pimperoliisa kulkee mukana.
Niin kuin voisin olettaa tämän " ollaan lähdössä" olevan sinä ja se joka tuuppii sua. Kuinka kalliiksi tulet kuukaudessa miehellesi?- mr. Vodkalipoo
t..i.i.u kirjoitti:
Just joo....... Tietty tosi kalliiksi ! Hyvästä kannattaa maksaa ;)
...että pimpulasta ei saa maksaa enää suomessa !
- arska
Phuket (saari) täysin eri paikka kuin Hua Hin (manner) mutta Patong kaikkein vilkkain ja rauhattomin Phuketin saarella valitettavasti.
- menään
Täälläkin ollaan menossa patong beachille joulua ja uutta vuotta viettämääm...yksin kylläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236700Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.274180- 333056
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712993- 101908
- 821754
- 1501624
- 1471622
- 121528
- 221480