Kuinka usein te halaatte teijän kaverieta/ystäviä, vanhempia tai muita läheisiänne? Mä itte en halaa oikeestaan koskaan ketään ja se on kovin harmi. Muo ei lapsena halattu tai opetettu halaamaan ja siks se on nyt niin vaikeeta. Jotku mun kaverit kyllä halaa joskus toisiaan, mut mä en osaa ja uskalla vaikka haluaisinkin. Mut tuntuu kuitenkin siltä että oisin jääny jostain paitsi tai sillee. Ku kosketus on kumminkin ihmiselle tosi tärkeetä.
halaamisesta
17
2992
Vastaukset
- mävaaa
mäki tykkään halaamisesta tosi paljon mut harmi vaa ku halaan niin harvoin :( ja silloinki ku halaan jonku muun ku sukulaisen kans nii en haluis päästää irti ollenkaan :) se vaan on niin kivaa.
t: pojken 17v- HAPTOFOBIA!
Ennen mä tykkäsin halaamisesta ja siitä jos joku vaikka anto mulle pusun poskelle tyylii äiti tai joku mut heti ku tulin murros ikää nii mulle tuli pahimman laatunen kosketus kammo.En tykkää jos kaverit,vanhemmat,serkut,mummot ja papat,sisarukset ym.halaa mua tai varsinkaa jos äiti yrittää antaa mulle pusun poskeen.En myöskään pidä siitä että joku kaveri tai muu ylipäätään koskee muhun.En oikee tiedä mitä itse tekisin vaikka olen terkankin kanssa tästä puhunut.
- HAPTO
HAPTOFOBIA! kirjoitti:
Ennen mä tykkäsin halaamisesta ja siitä jos joku vaikka anto mulle pusun poskelle tyylii äiti tai joku mut heti ku tulin murros ikää nii mulle tuli pahimman laatunen kosketus kammo.En tykkää jos kaverit,vanhemmat,serkut,mummot ja papat,sisarukset ym.halaa mua tai varsinkaa jos äiti yrittää antaa mulle pusun poskeen.En myöskään pidä siitä että joku kaveri tai muu ylipäätään koskee muhun.En oikee tiedä mitä itse tekisin vaikka olen terkankin kanssa tästä puhunut.
Ainii ja mulla on myös hematofobia eli veren näkemisen pelko sekä aikmofobia eli terävien esineiden pelko
- nennniiii
Ite oon miettiny ihan samaa. Lapsena en muista äidin koskaan halanneen minua, vaikka muuten ok-välit meillä onkin. Mitä ystäviin tulee halaamme aina kun siltä tuntuu, mutta se ei ole kovin usein.
kuten poika tuossa edellä ^^ sanoi, niin kun halaa toista ihmistä ei haluaisi koskaan päästää irti. Vaikka toisaalta jonkun einiinmukavan ihmisen halaus taas vie halut halalailla pitkäksi aikaa..
Halataan kun tavataan :) - mä joku
halaile joskus porukoit. äiti aina välillä tulee halaa ja sanoo etten halaile sitä tarpeeks :D
kylhämmä kavereiki jos on surullinen tai jotai muuta.. - lillajou
kotona halataan. ainakin kun itkee.
kavereitten kesken halataan:
-kun toisella menee huonosti tai itkee
-kun ollaan tosi ilosia ja hyvällä tuulella
-jos tiedetään, ettei nähdä pitkään aikaan
että aika paljon tulee halailtua... se on mun mielestä kyllä tosi tärkeetä et siihen pystyy :) tokikaan kaikkien mun kavereitten kaa en halaile. - Nti17
halailtu kamalasti. :) Se on outoa varsinkin jos pojat on kovia halamaan.Viikonloppunakin tuli poika jonka olen tunetenut pienenä niin halamaan mutta se on kyllä kivaa!! :)
- halaile
mun kavereita. Mul on yks tosi hyvä kaveri, kerrotaa aina kaikki toisillemme ja sillee mut ei koskaa halata toisiamme. En oikeesti muista näitten 7 vuoden aikana yhtää kertaa et oltas halattu. Äitii halailen ain välil ja iskää ku sitä nään. Se rutistaa hirmusesti ja en haluis päästää irti. Nään sitä harvoin vaik se ei nyt asu ku 30 kilsan pääs. Mut se on hankalaa mennä ku sil on välil ryyppyputki pääl eikä sil oo autookaa.
Pienenä mun paras kaveri aina halas mua ja tietysti muutenki aina halailtii eikä otettu ketää muuta ikinä meijän leikkeihi mukaa. Ekaluokkalaisina välkäl aina keinuttii samassa rengaskeinussa ja ku välkkä loppu nii aina halattii. :D Sit tokaluokan kevätjuhlien jälkee heti me muutettii pois. Bestikseni tuli itkien halaamaa mua ja toi mulle jonku kukkakimpun ja kaulakorun mis oli mun horoskooppimerkki. Mut siihe se halailu sit oikeestaa jäiki. Kyl me nähtii sit ain kesäsin ja joskus talvisin muttei enää halailtu nii usein ku enne ja enää ei nähä ollenkaa. - Bohem
Kavereita tulee aina halattua useinkin ku nähdään, eli ei ole mikään harvinainen kokemus.. Ja kerran koulussa ystävän päivänä oli sellanen juttu et piti saada halattua mahdollisimman montaa ihmistä nii kyllä halikokemus karttu...
- ziiri
en kovinkaan usein halaile. minuakaan ei lapsena kovin halittu, eikä myöskään mitenkään "opetettu" halaamaan, joten toisaalta tuntuu että lapsena sitä läheisyyttä ei sitten niin ollutkaan.
minun kaksi kaveriani halailevat koko ajan, suorastaan aina. ja minulle ne sitten nauravat että olen "kosketus kammoinen" o__O
minulle se halaaminen taitaa sitten olla vähän herkenpi juttu, minä tiedä.
eli aika samoin minulla kuin sinulla :) - Halit
Halaan kaikkia läheisiäni ja kavereitani jokapäivä. Se tuntuu hyvälle ja antaa voimia!!
Opettelu ei ikinä ole liian myöhäistä! Rohkeasti vaan ja ellei joku toinen taas tykkää.....oletpahan sinä ainakin yrittänyt osoittaa lämpöä ja välittämistä. Upeeta! - catsuu
Moi,en mäkään halaa.Paitsi silloin kun en ole todella pitkään aikaan nähnyt kamuja,esim puoleen vuoteen.
- ......
mä en uskalla halata kavereita,koska ne luulee mua jo valmiikskin lesboksi,mutta äitiäni,serkkujani ja mummiani halaan usein.
- .....
Kui ne luulee suo lesboks? No ooksä? Mulla ittelläkin on aika samantapasii ongelmii. Ku mä oon vähän hukassa tän mun seksuaalisen identiteetin kanssa. Enkä oo varma ittekkää mikä oon. Oon ehkä bi..? Mun kaveri on kysyny multa ooksmä lesbo. Mä sanoin etten oo, sit se kysy että oonko varma, ni sanoin että, en oo. Ja siks määkää en oikee uskalla halata mun kaverii, vaik se sanoski, ettei sil oo välii ja sillee. En sit tiiä mitä mä pelkään.
mä halaan paria mun kavereista aina ku nähään ja erotaan, sekä sukulaisia ku niitä hänään ja erotaan. perhettä halaan joka päivä, jos ei muuten ni yleensä sit vähintää ku mennää nukkumaan. pienenä aamullaki ekana. tietty sit myös onnittelu- ja lohdutushalit on kans oma osansa, joita ei niin usein tuu. tänään halasin äitiäni ku se tuli mua vastaan käytävällä, ihan vaa sillee ohimennen, se oli kivaa :) halaaminen on helppo ja ihana tapa kertoa että välittää. siitä saa lohtua, voimaa ja rakkautta sekä se on aina muistutus siitä että välitetään. halaus on yks maailman kauneimpia asioita ja jostain oon tainnu lukea että halaaminen on hyväks myös mielenterveydelle. sillon ku mulla on ikävä ni halaan pehmolelua, ilmaa tai itteäni. se ei tietenkää oo sama asia, mutta auttaa kuitenki :) iso halirutistus kaikille :)
- ylitt7
No sillon ku on ystävänpäivä, ni kyllä mä sitte saatan tulla halaamaan, mutten mä muuten
- ww96
Halaaminen on ihanaa! Siitä saa just sitä kaipaamaansa lämpöö ja turvallisuuden tunnetta. Me halaillaan kavereitten kanssa (myös poikien) ja perheen kanssa! Mulle ainakin tulee aina kova halipula ja sitten halailen kaikkia, se on niin sulosta :)
Mie voin halailee teitäkin :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603525Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252828Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3551907- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101121Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2031069Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889- 45880
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105877