Tuli tässä mieleen, että kiinnostaisikohan rekisteröityneitä käyttäjiä kohdata toisiaan kokoontumisajon merkeissä?
Rekisteröityneiden käyttäjien kokoontumisajo
24
2749
Vastaukset
- tittelit pois
En ole rekisteröitynyt, en ainakaan tämmöseen suomi-24 mp-kerhoon, mutta ehdottamasi kokoontuminen olisi varmaan hiuskarvat pystyyn nostattava kokemus. Ja jos suoraan sanotaan, niin ajatus on lähinnä kammottava kaikesta hauskuudestaan huolimatta. Ymmärrän kyllä että vitsinähän tuon heitit mutta ilman luotiliivejä tai korvatulppia paikalle tuskin uskaltaisi tulla ;))
- itom
Kyllähän täällä moni loksuttaa nokkaansa, mutta luultavasti on paljon rauhallisempaa meno livenä. Yleensä kun tapaa ihmisen livenä, niin alkaa ymmärtää tätä henkilöä vähän paremmin.
Välillä tuntuu, että tällä kanavalla sellaista ymmärrystä tarvittaisiin hitusen enemmän ;)
Sitäpaitsi, siitä tulisi hauska miittivideo :-D - Frankeinstein
itom kirjoitti:
Kyllähän täällä moni loksuttaa nokkaansa, mutta luultavasti on paljon rauhallisempaa meno livenä. Yleensä kun tapaa ihmisen livenä, niin alkaa ymmärtää tätä henkilöä vähän paremmin.
Välillä tuntuu, että tällä kanavalla sellaista ymmärrystä tarvittaisiin hitusen enemmän ;)
Sitäpaitsi, siitä tulisi hauska miittivideo :-D...kohtaamaan silmästä silmään niin Turon kuin
BMW:nkin samoin kuin kaikki muut alan hemmot.
Kyllä Rautaperse aina pikku lenkin heittää kun
tiedossa on mielenkiintoisia keskusteluja!!! itom kirjoitti:
Sitäpaitsi, siitä tulisi hauska miittivideo :-Dolen valmiina. Kun vaan aika ja paikka on selvillä. Tosin tuon kokoontumisen voi järjestää vaikka bussipysäkillä, eikä siinä vielä tule edes ahdasta, koska 95% tänne kirjoittavista ei omista vielä kuin korkeintaan mopon tai polkupyörän.
- blackwomans
mä voin vaikka tuoda sulle yhdet tälläset. niin sun ei tarvitse pelätä.näitä vaan on meillä sattuneista syistä:))))http://www.maxsafety.fi/index_tiedostot/Page709.htm
- hullun_hommaa
Minä ainakin voisin tulla. Lokaatio tietenkin täällä Stadin suunnalla ;)
Voisi kai muutkin tulla, kuin vain rekisteröityneet, eikä välttämättä tarvitse olla edes 'käyttäjä'... - blackwomans
toisaalta nähdä näitä kundeja jotka täällä kirjoittelee ja on kaikki tietäviä motoristeja ainakin puheissaan:))
eli jos aika sopii.niin mukana ollaan.tosin meitä voi tulla myös kaksi:))) - itom
Todella hienoa, että näinkin pieni idea saavuttaa suosiota. Ehdotan ohjelmaksi jotain suunnilleen tämmöistä.
1. Kokoontuminen paikassa X, vielä tuntemattomaan aikaan
2. Kahvittelua omakustanteisesti (ellei joku halua välttämättä sponsoroida) ja tutustumista toisiin ihmisiin
3. Yhteisajo paikasta X paikkaan Y
4. No, kahvitellaan/syödään omakustanteisesti sitten lisää :)
5. Loppuhajaantuminen, kukin omille teilleen (sinkut sinkkulaan, välkyt välkkylään, jne)
Lisää ideoita otetaan tietenkin vastaan.
Paikan valinnasta: Paikkojen X ja Y tulee olla tarkoituksiin ja väkimäärään sopivat eivätkä ne voi olla liian kaukana toisistaan (kuinka pitkä on sopiva yhteisajelun matka? ja reittiehdotuksia otetaan vastaan?), lisäksi X ja Y eivät voi olla liian kaukana kenenkään lähtöpisteestä.
Entäs aika? Arkipäivää vai viikonloppua? Mitkä päivät olisivat sopivimpia? Allekirjoittaneelle viikonloput ovat hankalahkoja, mutta järjestelyin mahdollisia.- hullun_hommaa
Pitäisi jotenkin määrittää ihmisten sijoittuminen ja sen perusteella sopia paikka X, joka olisi siedettävän etäisyyden päässä.
Itse luuraan Helsingissä.
Mulle sopii aika hyvin mikä aika vaan ja jos ei sovi, niin olen aika hyvä järjestämään. - itom
hullun_hommaa kirjoitti:
Pitäisi jotenkin määrittää ihmisten sijoittuminen ja sen perusteella sopia paikka X, joka olisi siedettävän etäisyyden päässä.
Mulle sopii aika hyvin mikä aika vaan ja jos ei sovi, niin olen aika hyvä järjestämään.Joensuussa
- hullun_hommaa
itom kirjoitti:
Joensuussa
Mitenkäs Turo--Inkeri, Mika_, Blackwomans, Hondatar, tittelit pois, Kra, El-lupo, A.Donis, BMW, Frankeinstein, kr-motoristi, weccu, väksätin, jne... (kaikkien nikkejä en voi muistaa...)?
Ainiin... Johtaja Mayer tietenkin voisi tulla näyttämään flyygelimäiseksi vahattua Volvoaan :D - blackwomans
hullun_hommaa kirjoitti:
Mitenkäs Turo--Inkeri, Mika_, Blackwomans, Hondatar, tittelit pois, Kra, El-lupo, A.Donis, BMW, Frankeinstein, kr-motoristi, weccu, väksätin, jne... (kaikkien nikkejä en voi muistaa...)?
Ainiin... Johtaja Mayer tietenkin voisi tulla näyttämään flyygelimäiseksi vahattua Volvoaan :Dpaikka en viitsi tässä mainita.mutta.hesasta noin 135km. johonkin suuntaan:)))
- hullun_hommaa
blackwomans kirjoitti:
paikka en viitsi tässä mainita.mutta.hesasta noin 135km. johonkin suuntaan:)))
Käytit tuolla moikkauskeskustelussa sanaa "vartus", joten olet Kotkasta...
hullun_hommaa kirjoitti:
Ainiin... Johtaja Mayer tietenkin voisi tulla näyttämään flyygelimäiseksi vahattua Volvoaan :DMinä olen Kokkolasta ja idea on mielenkiintoinen, voisin hyvinkin lähteä mukaan.
Paikasta sen verran, että keskisuomen järvimaisemat kiinnostavat tällaista lakeuksien miestä.- blackwomans
hullun_hommaa kirjoitti:
Käytit tuolla moikkauskeskustelussa sanaa "vartus", joten olet Kotkasta...
pieleen meni
sitä paitsi en kerro:))) - kr-motoristi
hullun_hommaa kirjoitti:
Ainiin... Johtaja Mayer tietenkin voisi tulla näyttämään flyygelimäiseksi vahattua Volvoaan :DEspoon suunnalta ollaan, viikonloput hankalia, arki-illat helpompia.
- Frankeinstein
hullun_hommaa kirjoitti:
Mulle sopii aika hyvin mikä aika vaan ja jos ei sovi, niin olen aika hyvä järjestämään....kirkkonummella ja voisin hyvin kuvitella jotain
meetingiä Turku-Tampere-Lahti-alueen eteläpuolella,
ajankohdalla ei ole niin väliä, aina voi järjestellä
Kuinka paljon sitten tosiasiassa olisi jengiä läh-
dössä mukaan, kas siinäpä kysymys vaikkapa Herlokki
Solmuselle!
- tittelit pois
Jos tuo paikka täällä julkisesti ilmotetaan saattaapi olla että on paikalla puoli suomea ja virkavalta. Vielä voi käydä niinkin että osa poistuu todellakin noihin nimeltä mainitsemattomiin X ja Y -suljetuille alueille joista pois pääsy ei olekaan enää omasta tahdosta kiinni. Mutta mitäs mä tässä piruja maalailemaan alan..voipi olla ihan hauskakin happening....;))
- itom
syytä olla pirun ylpeä kun meistä on niin paljon kiinnostuttu! :)
- itom
kun Google Earthilla summittaisia asuinpaikkojanne zuumailen.
Paikasta en juurikaan tiedä, mutta GPS Waypointsin avulla löysin Teboil Säynätsalon, joka näyttäisi olevan ihan kivalla paikalla kokoontumista ajatellen.
http://www.gps-waypoints.net/wiki/doku.php?id=gps:google_earth_tuki- itom
Lisätietoa paikasta:
http://www.gps-waypoints.net/gps/?page=show_one_waypoint&id=20269
Ja tästä:
http://www3.jkl.fi/saynatsalo/tutustumis/huoltoas.htm
Muitakin ideoita otetaan toki vastaan.
Tietääkö kukaan teistä mitään kivaa mutkatietä Jyväskylän suunnalta? - itom
itom kirjoitti:
Lisätietoa paikasta:
http://www.gps-waypoints.net/gps/?page=show_one_waypoint&id=20269
Ja tästä:
http://www3.jkl.fi/saynatsalo/tutustumis/huoltoas.htm
Muitakin ideoita otetaan toki vastaan.
Tietääkö kukaan teistä mitään kivaa mutkatietä Jyväskylän suunnalta?Joensuu - Jyväskylä (247 km)
Kokkola - Jyväskylä (242 km)
Tampere - Jyväskylä (149 km)
Turku - Jyväskylä (307 km)
Helsinki - Jyväskylä (270 km)
Kotka - Jyväskylä (245 km)
Lähde: www.keltaisetsivut.fi
Paikanvalinnassa tulisi huomioida se, että matkaa tehdään ajassa - ei kilometreissä. Etelästä päin tulijat voivat ajaa hyviä nopeita teitä, siinä missä sellaisia teitä ei pohjoisempaa löydy. ELI vaikka matkaa olisi saman verran tai vähemmän, niin matkaan saattaa kulua pohjoisemmasta tulevalta enemmän kuin etelästä tulevalla.
Mutta kuten sanottua, muitakin ideoita ja ajatuksia otetaan vastaan... joten postaamaan heti ne ajatukset tänne! :) - on hieno!
Suosittelen. Jos tänne vaivautuu, niin kannattaa ajella hissun kissun saaret ympäri (Säynätsalo, Lehtisaari, Muuratsalo), siinä silmä lepää. Lyhyt, mutta maisemien suhteen oikein hieno kierros! Vaajakosken ABC myös suosittu motoristien pysähdyspaikka, to iltana kokoontuu porukkaa, muutenkin varsin runsaasti.
Hyviä mutkapätkiä myös JKL:n ympäristössä esim. Leppävesi, Vuontee, Savio (30-45min) tai Rutalahti, Kivisuo, Tammijärvi, Kärkisten silta ja Korpilahti (n. 1-2h)... on hieno! kirjoitti:
Suosittelen. Jos tänne vaivautuu, niin kannattaa ajella hissun kissun saaret ympäri (Säynätsalo, Lehtisaari, Muuratsalo), siinä silmä lepää. Lyhyt, mutta maisemien suhteen oikein hieno kierros! Vaajakosken ABC myös suosittu motoristien pysähdyspaikka, to iltana kokoontuu porukkaa, muutenkin varsin runsaasti.
Hyviä mutkapätkiä myös JKL:n ympäristössä esim. Leppävesi, Vuontee, Savio (30-45min) tai Rutalahti, Kivisuo, Tammijärvi, Kärkisten silta ja Korpilahti (n. 1-2h)...nyt sitten rekistöityneenä. Myötäeletty puolesta ja vastaan jonnin aikaa...
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701664Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801275- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42884- 70862