Rekisteröityneiden käyttäjien kokoontumisajo

itom

Tuli tässä mieleen, että kiinnostaisikohan rekisteröityneitä käyttäjiä kohdata toisiaan kokoontumisajon merkeissä?

24

2854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tittelit pois

      En ole rekisteröitynyt, en ainakaan tämmöseen suomi-24 mp-kerhoon, mutta ehdottamasi kokoontuminen olisi varmaan hiuskarvat pystyyn nostattava kokemus. Ja jos suoraan sanotaan, niin ajatus on lähinnä kammottava kaikesta hauskuudestaan huolimatta. Ymmärrän kyllä että vitsinähän tuon heitit mutta ilman luotiliivejä tai korvatulppia paikalle tuskin uskaltaisi tulla ;))

      • itom

        Kyllähän täällä moni loksuttaa nokkaansa, mutta luultavasti on paljon rauhallisempaa meno livenä. Yleensä kun tapaa ihmisen livenä, niin alkaa ymmärtää tätä henkilöä vähän paremmin.

        Välillä tuntuu, että tällä kanavalla sellaista ymmärrystä tarvittaisiin hitusen enemmän ;)


        Sitäpaitsi, siitä tulisi hauska miittivideo :-D


      • Frankeinstein
        itom kirjoitti:

        Kyllähän täällä moni loksuttaa nokkaansa, mutta luultavasti on paljon rauhallisempaa meno livenä. Yleensä kun tapaa ihmisen livenä, niin alkaa ymmärtää tätä henkilöä vähän paremmin.

        Välillä tuntuu, että tällä kanavalla sellaista ymmärrystä tarvittaisiin hitusen enemmän ;)


        Sitäpaitsi, siitä tulisi hauska miittivideo :-D

        ...kohtaamaan silmästä silmään niin Turon kuin
        BMW:nkin samoin kuin kaikki muut alan hemmot.
        Kyllä Rautaperse aina pikku lenkin heittää kun
        tiedossa on mielenkiintoisia keskusteluja!!!


      • itom kirjoitti:

        Kyllähän täällä moni loksuttaa nokkaansa, mutta luultavasti on paljon rauhallisempaa meno livenä. Yleensä kun tapaa ihmisen livenä, niin alkaa ymmärtää tätä henkilöä vähän paremmin.

        Välillä tuntuu, että tällä kanavalla sellaista ymmärrystä tarvittaisiin hitusen enemmän ;)


        Sitäpaitsi, siitä tulisi hauska miittivideo :-D

        olen valmiina. Kun vaan aika ja paikka on selvillä. Tosin tuon kokoontumisen voi järjestää vaikka bussipysäkillä, eikä siinä vielä tule edes ahdasta, koska 95% tänne kirjoittavista ei omista vielä kuin korkeintaan mopon tai polkupyörän.


      • blackwomans

    • hullun_hommaa

      Minä ainakin voisin tulla. Lokaatio tietenkin täällä Stadin suunnalla ;)

      Voisi kai muutkin tulla, kuin vain rekisteröityneet, eikä välttämättä tarvitse olla edes 'käyttäjä'...

    • blackwomans

      toisaalta nähdä näitä kundeja jotka täällä kirjoittelee ja on kaikki tietäviä motoristeja ainakin puheissaan:))
      eli jos aika sopii.niin mukana ollaan.tosin meitä voi tulla myös kaksi:)))

    • itom

      Todella hienoa, että näinkin pieni idea saavuttaa suosiota. Ehdotan ohjelmaksi jotain suunnilleen tämmöistä.

      1. Kokoontuminen paikassa X, vielä tuntemattomaan aikaan
      2. Kahvittelua omakustanteisesti (ellei joku halua välttämättä sponsoroida) ja tutustumista toisiin ihmisiin
      3. Yhteisajo paikasta X paikkaan Y
      4. No, kahvitellaan/syödään omakustanteisesti sitten lisää :)
      5. Loppuhajaantuminen, kukin omille teilleen (sinkut sinkkulaan, välkyt välkkylään, jne)

      Lisää ideoita otetaan tietenkin vastaan.

      Paikan valinnasta: Paikkojen X ja Y tulee olla tarkoituksiin ja väkimäärään sopivat eivätkä ne voi olla liian kaukana toisistaan (kuinka pitkä on sopiva yhteisajelun matka? ja reittiehdotuksia otetaan vastaan?), lisäksi X ja Y eivät voi olla liian kaukana kenenkään lähtöpisteestä.

      Entäs aika? Arkipäivää vai viikonloppua? Mitkä päivät olisivat sopivimpia? Allekirjoittaneelle viikonloput ovat hankalahkoja, mutta järjestelyin mahdollisia.

      • hullun_hommaa

        Pitäisi jotenkin määrittää ihmisten sijoittuminen ja sen perusteella sopia paikka X, joka olisi siedettävän etäisyyden päässä.

        Itse luuraan Helsingissä.

        Mulle sopii aika hyvin mikä aika vaan ja jos ei sovi, niin olen aika hyvä järjestämään.


      • itom
        hullun_hommaa kirjoitti:

        Pitäisi jotenkin määrittää ihmisten sijoittuminen ja sen perusteella sopia paikka X, joka olisi siedettävän etäisyyden päässä.

        Itse luuraan Helsingissä.

        Mulle sopii aika hyvin mikä aika vaan ja jos ei sovi, niin olen aika hyvä järjestämään.

        Joensuussa


      • hullun_hommaa
        itom kirjoitti:

        Joensuussa

        Mitenkäs Turo--Inkeri, Mika_, Blackwomans, Hondatar, tittelit pois, Kra, El-lupo, A.Donis, BMW, Frankeinstein, kr-motoristi, weccu, väksätin, jne... (kaikkien nikkejä en voi muistaa...)?

        Ainiin... Johtaja Mayer tietenkin voisi tulla näyttämään flyygelimäiseksi vahattua Volvoaan :D


      • blackwomans
        hullun_hommaa kirjoitti:

        Mitenkäs Turo--Inkeri, Mika_, Blackwomans, Hondatar, tittelit pois, Kra, El-lupo, A.Donis, BMW, Frankeinstein, kr-motoristi, weccu, väksätin, jne... (kaikkien nikkejä en voi muistaa...)?

        Ainiin... Johtaja Mayer tietenkin voisi tulla näyttämään flyygelimäiseksi vahattua Volvoaan :D

        paikka en viitsi tässä mainita.mutta.hesasta noin 135km. johonkin suuntaan:)))


      • hullun_hommaa
        blackwomans kirjoitti:

        paikka en viitsi tässä mainita.mutta.hesasta noin 135km. johonkin suuntaan:)))

        Käytit tuolla moikkauskeskustelussa sanaa "vartus", joten olet Kotkasta...


      • hullun_hommaa kirjoitti:

        Mitenkäs Turo--Inkeri, Mika_, Blackwomans, Hondatar, tittelit pois, Kra, El-lupo, A.Donis, BMW, Frankeinstein, kr-motoristi, weccu, väksätin, jne... (kaikkien nikkejä en voi muistaa...)?

        Ainiin... Johtaja Mayer tietenkin voisi tulla näyttämään flyygelimäiseksi vahattua Volvoaan :D

        Minä olen Kokkolasta ja idea on mielenkiintoinen, voisin hyvinkin lähteä mukaan.
        Paikasta sen verran, että keskisuomen järvimaisemat kiinnostavat tällaista lakeuksien miestä.


      • blackwomans
        hullun_hommaa kirjoitti:

        Käytit tuolla moikkauskeskustelussa sanaa "vartus", joten olet Kotkasta...

        pieleen meni
        sitä paitsi en kerro:)))


      • kr-motoristi
        hullun_hommaa kirjoitti:

        Mitenkäs Turo--Inkeri, Mika_, Blackwomans, Hondatar, tittelit pois, Kra, El-lupo, A.Donis, BMW, Frankeinstein, kr-motoristi, weccu, väksätin, jne... (kaikkien nikkejä en voi muistaa...)?

        Ainiin... Johtaja Mayer tietenkin voisi tulla näyttämään flyygelimäiseksi vahattua Volvoaan :D

        Espoon suunnalta ollaan, viikonloput hankalia, arki-illat helpompia.


      • Frankeinstein
        hullun_hommaa kirjoitti:

        Pitäisi jotenkin määrittää ihmisten sijoittuminen ja sen perusteella sopia paikka X, joka olisi siedettävän etäisyyden päässä.

        Itse luuraan Helsingissä.

        Mulle sopii aika hyvin mikä aika vaan ja jos ei sovi, niin olen aika hyvä järjestämään.

        ...kirkkonummella ja voisin hyvin kuvitella jotain
        meetingiä Turku-Tampere-Lahti-alueen eteläpuolella,
        ajankohdalla ei ole niin väliä, aina voi järjestellä

        Kuinka paljon sitten tosiasiassa olisi jengiä läh-
        dössä mukaan, kas siinäpä kysymys vaikkapa Herlokki
        Solmuselle!


    • tittelit pois

      Jos tuo paikka täällä julkisesti ilmotetaan saattaapi olla että on paikalla puoli suomea ja virkavalta. Vielä voi käydä niinkin että osa poistuu todellakin noihin nimeltä mainitsemattomiin X ja Y -suljetuille alueille joista pois pääsy ei olekaan enää omasta tahdosta kiinni. Mutta mitäs mä tässä piruja maalailemaan alan..voipi olla ihan hauskakin happening....;))

      • itom

        syytä olla pirun ylpeä kun meistä on niin paljon kiinnostuttu! :)


    • itom
      • itom

      • itom
        itom kirjoitti:

        Lisätietoa paikasta:

        http://www.gps-waypoints.net/gps/?page=show_one_waypoint&id=20269

        Ja tästä:

        http://www3.jkl.fi/saynatsalo/tutustumis/huoltoas.htm

        Muitakin ideoita otetaan toki vastaan.

        Tietääkö kukaan teistä mitään kivaa mutkatietä Jyväskylän suunnalta?

        Joensuu - Jyväskylä (247 km)
        Kokkola - Jyväskylä (242 km)
        Tampere - Jyväskylä (149 km)
        Turku - Jyväskylä (307 km)
        Helsinki - Jyväskylä (270 km)
        Kotka - Jyväskylä (245 km)

        Lähde: www.keltaisetsivut.fi

        Paikanvalinnassa tulisi huomioida se, että matkaa tehdään ajassa - ei kilometreissä. Etelästä päin tulijat voivat ajaa hyviä nopeita teitä, siinä missä sellaisia teitä ei pohjoisempaa löydy. ELI vaikka matkaa olisi saman verran tai vähemmän, niin matkaan saattaa kulua pohjoisemmasta tulevalta enemmän kuin etelästä tulevalla.

        Mutta kuten sanottua, muitakin ideoita ja ajatuksia otetaan vastaan... joten postaamaan heti ne ajatukset tänne! :)


      • on hieno!

        Suosittelen. Jos tänne vaivautuu, niin kannattaa ajella hissun kissun saaret ympäri (Säynätsalo, Lehtisaari, Muuratsalo), siinä silmä lepää. Lyhyt, mutta maisemien suhteen oikein hieno kierros! Vaajakosken ABC myös suosittu motoristien pysähdyspaikka, to iltana kokoontuu porukkaa, muutenkin varsin runsaasti.
        Hyviä mutkapätkiä myös JKL:n ympäristössä esim. Leppävesi, Vuontee, Savio (30-45min) tai Rutalahti, Kivisuo, Tammijärvi, Kärkisten silta ja Korpilahti (n. 1-2h)...


      • on hieno! kirjoitti:

        Suosittelen. Jos tänne vaivautuu, niin kannattaa ajella hissun kissun saaret ympäri (Säynätsalo, Lehtisaari, Muuratsalo), siinä silmä lepää. Lyhyt, mutta maisemien suhteen oikein hieno kierros! Vaajakosken ABC myös suosittu motoristien pysähdyspaikka, to iltana kokoontuu porukkaa, muutenkin varsin runsaasti.
        Hyviä mutkapätkiä myös JKL:n ympäristössä esim. Leppävesi, Vuontee, Savio (30-45min) tai Rutalahti, Kivisuo, Tammijärvi, Kärkisten silta ja Korpilahti (n. 1-2h)...

        nyt sitten rekistöityneenä. Myötäeletty puolesta ja vastaan jonnin aikaa...


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe