Point & Click -peleistä

minäminä

Tervehdys! Oon pelannut melkei kaikki Point & Click -pelini läpi, ja nyt pitäis saada joku uus peli. Elikkäs pidin todella ainakin näistä peleistä: Still Life, Black Mirror, NiBiRu, Post Mortem, Fahrenheit (vaikkei Point & Click olekaan), Agatha Christie ja Midnight Nowhere. Myös Broken Sword-sarja on koluttu läpi, kolmonen oli todella hyvä peli. Myös molemmat Syberiat olen pelannut läpi, mutta ne oli liian "lällyjä".

Tiedän myös, että Broken Sword 4 on tulossa, kuten myös NiBiRu:n ja Black Mirrorin tekijöiltä 9 Till Death, mutta en millään malttaisi niitä odottaa, joten olisiko mitään kivaa peliä mielessä? Elikkäs murhanratkomiset ja Point & Clickit on lähellä sydäntä. :) Ja varsinkin jos on joku Black Mirrorin ja NiBiRun kaltainen peli tiedossa niin kertokaa heti! Kiitoksia!

9

555

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sherlock Holmes: The Case of the Silver Earring:siä. Siinä ainakin riittää haastetta.

• :)(:

Otsikko kertoo...

• Black Mirror

Niin että mistä ostit Black Mirrorin ja paljonko
      maksoit? Rupesi kiinnostamaan se peli, kun
      tykkään muutenkin Point & Click Peleistä ja
      arvoituksista... Saako halvemmalla kuin 40 e
      Puolenkuunpeleistä?

• minäminä

ei ole hajuakaan mistä se on ja paljonko maksoi, en sitä itse ostanut... :/ puolenkuunpeleissä se maksaa 44 euroa, mutta löysin tuollaisen kolmen pelin paketin (sis. Black Mirrorin) ja se maksaa alle kolmekymppiä! http://www.gamelife.fi/?viewproduct=4785 tulee halvemmaks jos tilaat sieltä ja saat vielä pari peliä kaupan päälle :) ja vielä mainittakoon että mielestäni nimenomaan Black Mirror on paras Point & Click -peli mitä olen koskaan pelannut. :)

• Kiitoss
        minäminä kirjoitti:

ei ole hajuakaan mistä se on ja paljonko maksoi, en sitä itse ostanut... :/ puolenkuunpeleissä se maksaa 44 euroa, mutta löysin tuollaisen kolmen pelin paketin (sis. Black Mirrorin) ja se maksaa alle kolmekymppiä! http://www.gamelife.fi/?viewproduct=4785 tulee halvemmaks jos tilaat sieltä ja saat vielä pari peliä kaupan päälle :) ja vielä mainittakoon että mielestäni nimenomaan Black Mirror on paras Point & Click -peli mitä olen koskaan pelannut. :)

Hyvä paketti! Ja sopivan kallis! Kiitos! Tämä
        pitää kyllä ostaa!

• niinsaa
        minäminä kirjoitti:

halvemmalla! Ilmaiseksi.

• pullollaan
        Kiitoss kirjoitti:

Hyvä paketti! Ja sopivan kallis! Kiitos! Tämä
        pitää kyllä ostaa!

Torrentilla löytyy mitä vaan pelejä.

• minäminä

Niin et olisko muitakin Point & Click pelejä?

• Point&Click

itsekkin aloin vasta tässä viikko sitten rakastamaan P&C pelejä, kiitos just Yahtzeelle ja hänen mahtaville peleilleen!!!kokeile 5 Days a Strangeria ja sit sen jälkeen (jos kiinnostuit tarinasta ja haluat tietää "mitä sen jälkeen tapahtui!!?") 7 Days a Skepticia.
        sivut: http://www.fullyramblomatic.com/games.htm
        ja sit AGS kotisivut(täynnä point&Click pelei): http://www.adventuregamestudio.co.uk/

pyydän, melkein rukoilen että kokeilet 5Days iä et varmana kadu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      89
      3054
    2. 68
      1058
    3. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      70
      978
    4. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      22
      886
    5. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      286
      864
    6. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      140
      808
    7. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      59
      774
    8. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      72
      691
    9. Tämmöistähän tämä meillä ollut

Sanatonta rakkautta.
      Ikävä
      49
      660
    10. Ketä sinä sitten

Rakastat?
      Ikävä
      39