Tervehdys! Oon pelannut melkei kaikki Point & Click -pelini läpi, ja nyt pitäis saada joku uus peli. Elikkäs pidin todella ainakin näistä peleistä: Still Life, Black Mirror, NiBiRu, Post Mortem, Fahrenheit (vaikkei Point & Click olekaan), Agatha Christie ja Midnight Nowhere. Myös Broken Sword-sarja on koluttu läpi, kolmonen oli todella hyvä peli. Myös molemmat Syberiat olen pelannut läpi, mutta ne oli liian "lällyjä".
Tiedän myös, että Broken Sword 4 on tulossa, kuten myös NiBiRu:n ja Black Mirrorin tekijöiltä 9 Till Death, mutta en millään malttaisi niitä odottaa, joten olisiko mitään kivaa peliä mielessä? Elikkäs murhanratkomiset ja Point & Clickit on lähellä sydäntä. :) Ja varsinkin jos on joku Black Mirrorin ja NiBiRun kaltainen peli tiedossa niin kertokaa heti! Kiitoksia!
Point & Click -peleistä
9
554
Vastaukset
Sherlock Holmes: The Case of the Silver Earring:siä. Siinä ainakin riittää haastetta.
- :)(:
Otsikko kertoo...
- Black Mirror
Niin että mistä ostit Black Mirrorin ja paljonko
maksoit? Rupesi kiinnostamaan se peli, kun
tykkään muutenkin Point & Click Peleistä ja
arvoituksista... Saako halvemmalla kuin 40 e
Puolenkuunpeleistä?- minäminä
ei ole hajuakaan mistä se on ja paljonko maksoi, en sitä itse ostanut... :/ puolenkuunpeleissä se maksaa 44 euroa, mutta löysin tuollaisen kolmen pelin paketin (sis. Black Mirrorin) ja se maksaa alle kolmekymppiä! http://www.gamelife.fi/?viewproduct=4785 tulee halvemmaks jos tilaat sieltä ja saat vielä pari peliä kaupan päälle :) ja vielä mainittakoon että mielestäni nimenomaan Black Mirror on paras Point & Click -peli mitä olen koskaan pelannut. :)
- Kiitoss
minäminä kirjoitti:
ei ole hajuakaan mistä se on ja paljonko maksoi, en sitä itse ostanut... :/ puolenkuunpeleissä se maksaa 44 euroa, mutta löysin tuollaisen kolmen pelin paketin (sis. Black Mirrorin) ja se maksaa alle kolmekymppiä! http://www.gamelife.fi/?viewproduct=4785 tulee halvemmaks jos tilaat sieltä ja saat vielä pari peliä kaupan päälle :) ja vielä mainittakoon että mielestäni nimenomaan Black Mirror on paras Point & Click -peli mitä olen koskaan pelannut. :)
Hyvä paketti! Ja sopivan kallis! Kiitos! Tämä
pitää kyllä ostaa! - niinsaa
minäminä kirjoitti:
ei ole hajuakaan mistä se on ja paljonko maksoi, en sitä itse ostanut... :/ puolenkuunpeleissä se maksaa 44 euroa, mutta löysin tuollaisen kolmen pelin paketin (sis. Black Mirrorin) ja se maksaa alle kolmekymppiä! http://www.gamelife.fi/?viewproduct=4785 tulee halvemmaks jos tilaat sieltä ja saat vielä pari peliä kaupan päälle :) ja vielä mainittakoon että mielestäni nimenomaan Black Mirror on paras Point & Click -peli mitä olen koskaan pelannut. :)
halvemmalla! Ilmaiseksi.
- pullollaan
Kiitoss kirjoitti:
Hyvä paketti! Ja sopivan kallis! Kiitos! Tämä
pitää kyllä ostaa!Torrentilla löytyy mitä vaan pelejä.
- minäminä
Niin et olisko muitakin Point & Click pelejä?
- Point&Click
itsekkin aloin vasta tässä viikko sitten rakastamaan P&C pelejä, kiitos just Yahtzeelle ja hänen mahtaville peleilleen!!!kokeile 5 Days a Strangeria ja sit sen jälkeen (jos kiinnostuit tarinasta ja haluat tietää "mitä sen jälkeen tapahtui!!?") 7 Days a Skepticia.
sivut: http://www.fullyramblomatic.com/games.htm
ja sit AGS kotisivut(täynnä point&Click pelei): http://www.adventuregamestudio.co.uk/
pyydän, melkein rukoilen että kokeilet 5Days iä et varmana kadu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483