Point & Click -peleistä

minäminä

Tervehdys! Oon pelannut melkei kaikki Point & Click -pelini läpi, ja nyt pitäis saada joku uus peli. Elikkäs pidin todella ainakin näistä peleistä: Still Life, Black Mirror, NiBiRu, Post Mortem, Fahrenheit (vaikkei Point & Click olekaan), Agatha Christie ja Midnight Nowhere. Myös Broken Sword-sarja on koluttu läpi, kolmonen oli todella hyvä peli. Myös molemmat Syberiat olen pelannut läpi, mutta ne oli liian "lällyjä".

Tiedän myös, että Broken Sword 4 on tulossa, kuten myös NiBiRu:n ja Black Mirrorin tekijöiltä 9 Till Death, mutta en millään malttaisi niitä odottaa, joten olisiko mitään kivaa peliä mielessä? Elikkäs murhanratkomiset ja Point & Clickit on lähellä sydäntä. :) Ja varsinkin jos on joku Black Mirrorin ja NiBiRun kaltainen peli tiedossa niin kertokaa heti! Kiitoksia!

9

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sherlock Holmes: The Case of the Silver Earring:siä. Siinä ainakin riittää haastetta.

      • :)(:

        Otsikko kertoo...


    • Black Mirror

      Niin että mistä ostit Black Mirrorin ja paljonko
      maksoit? Rupesi kiinnostamaan se peli, kun
      tykkään muutenkin Point & Click Peleistä ja
      arvoituksista... Saako halvemmalla kuin 40 e
      Puolenkuunpeleistä?

      • minäminä

        ei ole hajuakaan mistä se on ja paljonko maksoi, en sitä itse ostanut... :/ puolenkuunpeleissä se maksaa 44 euroa, mutta löysin tuollaisen kolmen pelin paketin (sis. Black Mirrorin) ja se maksaa alle kolmekymppiä! http://www.gamelife.fi/?viewproduct=4785 tulee halvemmaks jos tilaat sieltä ja saat vielä pari peliä kaupan päälle :) ja vielä mainittakoon että mielestäni nimenomaan Black Mirror on paras Point & Click -peli mitä olen koskaan pelannut. :)


      • Kiitoss
        minäminä kirjoitti:

        ei ole hajuakaan mistä se on ja paljonko maksoi, en sitä itse ostanut... :/ puolenkuunpeleissä se maksaa 44 euroa, mutta löysin tuollaisen kolmen pelin paketin (sis. Black Mirrorin) ja se maksaa alle kolmekymppiä! http://www.gamelife.fi/?viewproduct=4785 tulee halvemmaks jos tilaat sieltä ja saat vielä pari peliä kaupan päälle :) ja vielä mainittakoon että mielestäni nimenomaan Black Mirror on paras Point & Click -peli mitä olen koskaan pelannut. :)

        Hyvä paketti! Ja sopivan kallis! Kiitos! Tämä
        pitää kyllä ostaa!


      • niinsaa
        minäminä kirjoitti:

        ei ole hajuakaan mistä se on ja paljonko maksoi, en sitä itse ostanut... :/ puolenkuunpeleissä se maksaa 44 euroa, mutta löysin tuollaisen kolmen pelin paketin (sis. Black Mirrorin) ja se maksaa alle kolmekymppiä! http://www.gamelife.fi/?viewproduct=4785 tulee halvemmaks jos tilaat sieltä ja saat vielä pari peliä kaupan päälle :) ja vielä mainittakoon että mielestäni nimenomaan Black Mirror on paras Point & Click -peli mitä olen koskaan pelannut. :)

        halvemmalla! Ilmaiseksi.


      • pullollaan
        Kiitoss kirjoitti:

        Hyvä paketti! Ja sopivan kallis! Kiitos! Tämä
        pitää kyllä ostaa!

        Torrentilla löytyy mitä vaan pelejä.


    • minäminä

      Niin et olisko muitakin Point & Click pelejä?

      • Point&Click

        itsekkin aloin vasta tässä viikko sitten rakastamaan P&C pelejä, kiitos just Yahtzeelle ja hänen mahtaville peleilleen!!!kokeile 5 Days a Strangeria ja sit sen jälkeen (jos kiinnostuit tarinasta ja haluat tietää "mitä sen jälkeen tapahtui!!?") 7 Days a Skepticia.
        sivut: http://www.fullyramblomatic.com/games.htm
        ja sit AGS kotisivut(täynnä point&Click pelei): http://www.adventuregamestudio.co.uk/

        pyydän, melkein rukoilen että kokeilet 5Days iä et varmana kadu!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe