Tänään on TV:ssä ykkösellä klo 21.10 A-studion kesävieraana Osku Pajamäki, joka pitää suuria ikäluokkia mm ahneena sukupolvena.
Katsokaa kaikki, jotka pääsette katsomaan, ja kommentoidaan sitten huomenna!
Itse en pääse katsomaan kun samaan aikaan tulee EM-kisat kakkoselta, ja ilmeisesti Tero heittää juuri samoihin aikoihin, ja miehen pitää tietty jännätä Teroa!
HUOM HUOM
16
651
Vastaukset
- Huuha
Hienoa, en huomannut itse tuota. Olen raivoissani Pajamäelle, tuolle pikku pullasormelle.
- ehdot
Eikö elämisen ehdot ole tärkeimpiä ,kuin jonkin keihäsmiehen suoritus?
Huomenna joku heittää kuitenkin pitemmälle.
Urheilu on huu-haata todolliseen elämään.
Katsokaa Mikaa Mattia tähönkö menemmme? - Atolfia
mutta olen lukenut lehdistä hänestä ja hänhän on julkaissut kirjan aiheenaan tämä ahne sukupolvi.
Mikäs se tämä nykyinen nuori sukupolvi on, kun haluavat saada kansalaispalkan 1000 euroa. Tekemättä mitään, sellainen summa pitäisi sitten kaikille maksaa. Sanoisin tuota ahneudeksi ja toisten pyllyllä tuleen istumiseksi.
Ja asiasta toiseen. Tämän aamun Hesarissa Keskustan Anttila esitti, että eläkeläisten puolitettu indeksi pitäisi palauttaa samalle tasolle kuin palkansaajillakin on. Hänen mielestään eläkeläisten pitäisi tietää tuleva tulotasonsa.
Onkohan tämä esitys valmistumista vaaleihin? Keskusta haluaa voittaa vaalit ja me olemme hyvinkin potentiaalinen äänestyskunta.
Mielenkiintoista seurata, kuinka moni ottaa kantaa asiaan. Demarit ei ainakaan halua asiaan korjausta.- Puuha Pipa
en huomannutkaan sitä Anttilan juttua.
Minäkään en nähnyt sitä eilistä ohjelmaa,mutta varmaankaan en paljosta paitsi jäänyt.Niin peräti ihmeellisiltä sen tyypin jutut ovat vaikuttaneet.Ahne sukupolvi??Voi hyvät hyssykät! - Oksettavaa
on ollut Oskun teksti yksisilmäisyydessään.
- Puuha Pipa
Puuha Pipa kirjoitti:
en huomannutkaan sitä Anttilan juttua.
Minäkään en nähnyt sitä eilistä ohjelmaa,mutta varmaankaan en paljosta paitsi jäänyt.Niin peräti ihmeellisiltä sen tyypin jutut ovat vaikuttaneet.Ahne sukupolvi??Voi hyvät hyssykät!Ei sitä Hesaria löytynyt vaikka kuinka etsin!No vade mikä vade,pitkän ajan kuluttua muistin vasta, että eihän sitä eilen tullutkaan, itse vielä soitin jakelupäivystykseen.Olisi pitänyt soittaa ennen 8.30 niin lehti olisi järjestynyt.
- a-woman1
Itse olin teatterissa (liput varattu jo kauan sitten), mutta ajastin videon ja katsoin äsken Tero Pitkämäen keihäskilpailun. Videolla voit ratkaista lempiohjelmiesi katsomisen jälkeenpäin, jos miehesi 'terrorosoi' sinua TV:n katselussa.
- Puuha Pipa
mutta annoin pojalleni, kun hänellä on enemmän käyttöä.
Kiva kun Tero pärjäsi kisoissa!Vaikuttaa muutenkin oikein kivalta pojalta. - ja voitti
nuoruutensa ihanteen, joka sai pronssia.
- hakkma14
Heti, kun näen tuon kyseisen henkilön nimen, puhumattakaan, että joutuisin kohtaamaan hänet.
Onhan meillä näitä puhuvia päitä, poliittisia broilereita, puhuvia päitä ollut aina. Kas kummaa, ne ovat ilmestyneet useimmiten vasemmiston, sosdemoniston piiristä.- tyypillinen
mitään tekemätön pyrkyri.
- Likka
Toinen p-ainen on Nyt-liitteen Riku Siivonen, joka haukkui uimahallissa leveästi uivat naiset mummopissiksiksi.Hän näyttää muutekin olevan Osku Pajamäen oppipoika kolumneissaan.
- Puuha Pipa
Kaikenlaista mummottelua sitä kuuleekin!Ja mikähän se mummomarkkakin oikein on, miksei se ole esim.vaarimarkka?
Puuha Pipa kirjoitti:
Kaikenlaista mummottelua sitä kuuleekin!Ja mikähän se mummomarkkakin oikein on, miksei se ole esim.vaarimarkka?
Eihän vaarilla markkoja taskussaan!
(mummo ei antanut!)- ei yhtään pihtari
vaarivaari kirjoitti:
(mummo ei antanut!)Voi vaariparkaa, pihtarimummo on kamala!
- eevakaarina
vaarivaari kirjoitti:
(mummo ei antanut!)Ainahan se niin on ollut, että naiset/mummot ne talouden hoitaa, vaikka ennenvanhaan olivat kotona. Mies toi tilipussin vaimolle. Kiittämättömyys on maailman palkka eli naisia vähätellään, olivat sitten mummoja tai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2184992- 1902698
- 671572
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss521450Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91282Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?991268- 1321247
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1521178Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1091174- 821163