Rakastin sinua joskus,
rakastin kuin hullu.
Rakkaus pehmeni käsissämme,
hajosi pieniksi hipuiksi.
Rakkauden hiput kulkevat
ihollamme.
Rakkaus oli tuli,
tulesta tuli hiillos,
hiilloksesta tuli tuhka.
Tuhka, ikuinen rakkauden
tuhka kulkee sisimmissämme.
Sinä menit itään,
minä kuljin länteen,
rakkaus vain muuttui -
me muutuimme myötä sen.
Rakastan sinua aina,
kuljet missä tahansa.
Rakastan itkien
muistojamme,
rakastan, rakastan,
rakastan !
Muuttunut rakkaus (korjattu)
10
335
Vastaukset
Ihana!
Rakkauden tulen hiillos kestää toisinaan liian kauan punaisena ennenkuin muuttuu tuhkaksi. Tuhkakin on ikävä kyllä pitkään kuumaa.- Rellu
no, tää tuli vähän niinkuin hiomatta,
siks oli korjattu.
Lähti siitä,kun vastasin erään runoon
runolla, ja siitä sitten sitä vähän
rustailin.
Totta, tuhka on pitkään kuumaa, mutta
lopulta hiipuu kuitenkin.
Kiitti sinulle ja mukavaa iltaa :D
- mara800
kulkee mukanani
lippaassa visakoivuisessa
kyynelin kiilloitetussa.
Kyljestään heijastuvat
surumieliset silmät.
Kansi lukittuna
säilön
rakkauden tuhkaantuneen.
Tuulen puhaltaessa
avaanko kannen
muistot haalistuttaen?
Ei, sitä tehdä
saata en...- Rellu
jos lipas kulkee mukanasi,
surumielisin silmin heijastuen -
on rakkaus talletettu,
älä kantta avaa milloinkaan.
Sinulla on aarre koko
loppuelämäksi -
muistoissa, rasiassasi.
Kiitos ihanasta runostasi.
- Runoilijatar
ihana ,todellakin,hyvä :)
- Rellu
vaikka omasta mielestäni tämä
olikin hätäsesti kyhätty.
"Lainaan Sinulta"
Rakkaus oli tuli,
tulesta tuli hiillos,
hiilloksesta tuli tuhka.
Tuhka, ikuinen rakkauden
tuhka kulkee sisimmissämme.
tuhka = Tuhkasta timantti...
Timantista ikuinen rakkaus...
Minä vaan...- Rellu
tuhkasta timantti, timantista
ikuinen rakkaus -
sinäpä sen sanoit, mutta osaat
aina valita sanasi niin hyvin,
kiitos.
Eikä, *minä vaan*
vaan haaveilija, sanojen taitaja :-)
- Aimo Roima Komiapoika
Harvemmalle unelmalle
arki sijaa antaa
unelmani ulapalle
oljenkorren kantaa
Se selkäranka jästipään
siinä uusi toivo itää
saa sekä kuoloon lähtemään
että elon tiellä pitää
Saa arvokkaaksi elomme
ja tuhkamme tuleksi
kas elämän on merkki se
ei kuolleet uneksi- Rellu
kiitos, kun huomioit,
kiitos liikuttavan kauniista
runostasi, taltioin sen.
Luen sitä uudelleen ja uudelleen.
Rakkautta päivääsi Aimo,
ja lämmin halaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592