Joo.
Eli tänään meni sitten ohi viimeinen mahdollisuus tutustua yhteen mielenkiintoiseen mieshenkilöön, katseita oli vaihdeltu puolin ja toisin, mutta taas epävarmuus ja ujous tuli tielle.
Vituttaa ja masentaa aivan kaikki.
Kamala pelko siitä, että jään ikuisesti ihan yksin koska en uskalla.
Tunnen oloni niin typeräksi.
5
605
Vastaukset
Pari vuotta sitten mäki menetin ensimmäisen ja viimisn tilaisuuteni saada tyttöystävää, siitä saan kärsiä ja olla maailman häpeäpilkku joka seuraa vierestä kun muut rakastavat ja ovat onnellisia. Mulle sit voidaa kertoo kaikki valheet..
KYl sä jonkuu löydät, ihan varmasti.:)ja se iskee kun vähiten odottaa. kuitenki elämä on viel edessä ja maailmasta löytyy useampi ihminen. kaikki ei valehtele. mun mielestä kaikelle on oma aikansa ja paikkansa, eikä niitä kannata turhaan ruveta murehtimaan. aikaa on kuitenki kaikilla paljon. mitä sitte jos ei oo seurustellu paljon ensimmäisen 20-30% elämästään aikana? mun mielestä sillä ei ole väliä. ite alan huolehtii vast sitte ku on se määrä elämää enää jäljellä. muistaa vaan uskoa ja luottaa tulevaisuuten. parempaa on varmasti tulossa, vaikkei sitä aina uskoiskaa :)
- luota itseesi
Olet varmasti aika nuori, joten älä hätäänny vielä. Sinulla on aikaa löytää se oikea ja se saattaa kävellä yllättäen vastaan. Onnea sulle! :)
- ala_mene_metsaan
tulee ja menee, typerää ripustautua vain yhteen...
- luv_tohtori
Koskaan ei voi puhua "viimeisestä mahdollisuudesta". (eikä koskaan sanota ei koskaan)
se uskallus ja varmuus tulee varmasti. viimeistään sitten, kun sulla menee totaalisesti hermot, kun ei uskalla. Sitten, kun sä ymmärrät ettei sulla ikinä EI IKINÄ ole mitään menetettävää niin silloin sä vaan teet sen.
ja saat tosiaan pelätä ikuista yksinäisyyttä vasta joskus 40 iässä...että eipä siitä kannata vielä ottaa mitään paineita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37953Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720