Tunnen oloni niin typeräksi.

Punatukkainen tyttö.

Joo.
Eli tänään meni sitten ohi viimeinen mahdollisuus tutustua yhteen mielenkiintoiseen mieshenkilöön, katseita oli vaihdeltu puolin ja toisin, mutta taas epävarmuus ja ujous tuli tielle.
Vituttaa ja masentaa aivan kaikki.
Kamala pelko siitä, että jään ikuisesti ihan yksin koska en uskalla.

5

629

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pari vuotta sitten mäki menetin ensimmäisen ja viimisn tilaisuuteni saada tyttöystävää, siitä saan kärsiä ja olla maailman häpeäpilkku joka seuraa vierestä kun muut rakastavat ja ovat onnellisia. Mulle sit voidaa kertoo kaikki valheet..

KYl sä jonkuu löydät, ihan varmasti.:)

• ja se iskee kun vähiten odottaa. kuitenki elämä on viel edessä ja maailmasta löytyy useampi ihminen. kaikki ei valehtele. mun mielestä kaikelle on oma aikansa ja paikkansa, eikä niitä kannata turhaan ruveta murehtimaan. aikaa on kuitenki kaikilla paljon. mitä sitte jos ei oo seurustellu paljon ensimmäisen 20-30% elämästään aikana? mun mielestä sillä ei ole väliä. ite alan huolehtii vast sitte ku on se määrä elämää enää jäljellä. muistaa vaan uskoa ja luottaa tulevaisuuten. parempaa on varmasti tulossa, vaikkei sitä aina uskoiskaa :)

• luota itseesi

Olet varmasti aika nuori, joten älä hätäänny vielä. Sinulla on aikaa löytää se oikea ja se saattaa kävellä yllättäen vastaan. Onnea sulle! :)

• ala_mene_metsaan

tulee ja menee, typerää ripustautua vain yhteen...

• luv_tohtori

Koskaan ei voi puhua "viimeisestä mahdollisuudesta". (eikä koskaan sanota ei koskaan)

se uskallus ja varmuus tulee varmasti. viimeistään sitten, kun sulla menee totaalisesti hermot, kun ei uskalla. Sitten, kun sä ymmärrät ettei sulla ikinä EI IKINÄ ole mitään menetettävää niin silloin sä vaan teet sen.
      ja saat tosiaan pelätä ikuista yksinäisyyttä vasta joskus 40 iässä...että eipä siitä kannata vielä ottaa mitään paineita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      649
      1394
    2. 112
      1325
    3. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      198
      909
    4. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      324
      860
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      227
      796
    6. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      58
      713
    7. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      175
      671
    8. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      232
      667
    9. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      620
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      21
      581
    Aihe