kh-pesu

edullisesti

Oletteko hoksanneet, että kylpyhuoneen voi pestä edullisesti laimennetulla etikalla. jää laattoihin hyvä kiilto. Halpaa ja turvalista.

10

789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oskari

      Entäs haju?

      • koirat ei pidä etikasta

        etikassa täällä talkkari kaataa talon kulmille etikkavettä ettei koirat tee tarpeitaan.
        Mutta koiranjätöskään ei haise niin pahalle kun etikka.
        Asia selvis talkkarin touhuista ja luulin kun en tienny mitä hän puuhaa että talkkari on niin nuuka ettei raaski vettä käyttää kun lorauksia sinne tänne kastelukannulla.


      • tarkka emäntä
        koirat ei pidä etikasta kirjoitti:

        etikassa täällä talkkari kaataa talon kulmille etikkavettä ettei koirat tee tarpeitaan.
        Mutta koiranjätöskään ei haise niin pahalle kun etikka.
        Asia selvis talkkarin touhuista ja luulin kun en tienny mitä hän puuhaa että talkkari on niin nuuka ettei raaski vettä käyttää kun lorauksia sinne tänne kastelukannulla.

        Antakaa potkut tuollaiselle talkkarille, sehän eläinten ja lasten vihaaja ja itarakin.


      • kauaa
        koirat ei pidä etikasta kirjoitti:

        etikassa täällä talkkari kaataa talon kulmille etikkavettä ettei koirat tee tarpeitaan.
        Mutta koiranjätöskään ei haise niin pahalle kun etikka.
        Asia selvis talkkarin touhuista ja luulin kun en tienny mitä hän puuhaa että talkkari on niin nuuka ettei raaski vettä käyttää kun lorauksia sinne tänne kastelukannulla.

        Etikka pitää laimentaa. Haju häviää nopeasti.
        Näistä kaupan myrkkypulloista lähtee haju, josta tulee pää kipeäksi. Pakko aina pesun jälkeen häipyä tunikksi asunnosta!


      • Kalle-Aaretti
        tarkka emäntä kirjoitti:

        Antakaa potkut tuollaiselle talkkarille, sehän eläinten ja lasten vihaaja ja itarakin.

        Milloin talkkarille, milloin kelle tahansa. Se on sitä sydämen sivistystä, mitä emäntäkoulusta ei saa.


    • tarkka emäntä

      Tuo on vanha hyväksi havaittu konsti. Vessanpönttöjä en muulla puhdistakaan. Ikkunanpesuveteen lisään etikkaa myös. Se on laimea liuos, ei haise, ei ainakaan pahalta.

    • lisää vaan

      näitä kodinhoitovinnkejä, niin päivä pelastuu!

      • päivä pelastuu,

        niin tässä olisi yksi pikkuötökoiden, ampiaisten, kärpästen ým. mötiäisten vihaajille.

        Kaada laimentamatonta etikkaa pikku laseihin ja
        asettele lasit n. 1 metrin päästä toisistaan.
        Toimii ainakin meidän parvekkeella.

        Alakerran parvekkeella on jos jonkinlaista kurpitsasta tomaattiin viljelyä, ties mitä kaikkee.
        Luin tämän vinkin eräästä lehdestä ja todella tepsii.


      • hiiripien
        päivä pelastuu, kirjoitti:

        niin tässä olisi yksi pikkuötökoiden, ampiaisten, kärpästen ým. mötiäisten vihaajille.

        Kaada laimentamatonta etikkaa pikku laseihin ja
        asettele lasit n. 1 metrin päästä toisistaan.
        Toimii ainakin meidän parvekkeella.

        Alakerran parvekkeella on jos jonkinlaista kurpitsasta tomaattiin viljelyä, ties mitä kaikkee.
        Luin tämän vinkin eräästä lehdestä ja todella tepsii.

        Mikähän aine tepsisi metsähiiriin,
        kun tuppaavat kuistin kaapin taa asustamaan.

        Jos häipyisivät, niin pelastaisi kummasti päivää.


      • hiiripien kirjoitti:

        Mikähän aine tepsisi metsähiiriin,
        kun tuppaavat kuistin kaapin taa asustamaan.

        Jos häipyisivät, niin pelastaisi kummasti päivää.

        Honkkari myy pistorasiaan laitettavia vinkujia, joka pitää pieneliöt (jopa torakat espanjassa) loitolla. Ennen meillä oli kesäpaikan keittiö täynnä hiitenpapanoita, mutta viime talvena ei ainuttakaan, kun oli vinkuja keittiössä.

        Saattaa olla, ettei koira rakasta sitä ultraääntä!

        Sitruunahappo ajaa saman asian kuin etikka. Sitä myydään kahvinkeittimen puhdistusaineena tai apteekista nimellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe