erikoisuus

Risteily

Seuraava tarina sisältää sukulaisten välistä seksiä joten ne jotka eivät tällaisesta pidä, lopettakaa lukeminen ehdottomasti tähän !!!!!!!


En olisi ikinä sitten uskonut että näin voi käydä mutta näin vaan kävi.

Nimittäin olen harjoittelijana samassa työpaikassa kuin äitini ja tietysti tänä syksynä oli firman perinteiset pikkujoulu risteilyt.

Joku älypää , ilmeisesti äitini hyväksynnällä, oli laittanut meidät äidin kanssa samaan hyttiin.
Siinä meni suunnitelmani houkutella joku tyttö kanssani hyttiinpeuhaamaan.

No ei siinä mitään , ilta sujui työ kavereiden kanssa hyvin hyvän ruuan ja juomien seurassa. Äitiä näin pari kertaa vilaukselta.

Alkon antamin rohkaisuin koitin iskeä tyttöä jos toista kuitenkaan onnistumatta.
Eihän siinä muu lopulta auttanut kuin aamuyön tunteina hiippailla horjuvin askelin omaan hyttiin.
Olin juuri saanut vaatteeni riisuttua kun kuulin äitini äänen käytävältä .Hän keskusteli jonkun miehen kanssa. Kuulin äidin sanovan .”ei , ei Mikkokin on varmaan jo nukkumassa” ja samalla
avainkortin työntyvän oveen.
Ovi aukeni ja näin äidin kurkistavan oven raosta ja toteavan että olin jo peiton alla. Ovi meni kiinni ja kuulin selvän suudelman aiheuttaman äänen ja äidin hyvänyön toivotukset jollekin.

Äiti astui iloisesti pikku hiprakassa hyräillen hyttiin ja huomasi minun olevan vielä hereillä.
Hän alkoi kyselemään iltani kulumista ja kertoi samalla miten hauskaa hanellä oli ollut.
Hän alkoi riisumaan vaatteitaan siinä edessäni sänkyjen välissä.
Siinä häntä katsellessani humalaiset aivoni totesivat että äiti oli loppujen lopuksi hiton seksikäs nainen. Kiinteä ja kurvikas vartalo ikäisekseen.

Äiti riisui hameensa ja seisoi siinä takapuoli minuun päin pikkuhousuissa ja rintsikoissa.
En tiedä minkä älyn väläyksen sain mutta ojensin toisen käteni peiton alta ja painoin kämmeneni juuri pikkuhousujen reunan alapuolelle äidin reidelle.
Äiti jähmettyi hätkähtäen paikalleen.
Silitin reittä hiljaan samalla vieden kämmeneni pyöreälle pepulle ja sanoin käheästi ” Se on niin hiton seksikäs”.
Äiti naurahti vähän hermostuneesti kikattaen ja sanoi ” Älä nyt , tällainen vanha nainen”

Yht’äkkiä tunsin selvää himoa äitiäni kohtaan ja kun äiti ei vetäytynyt pois , käteni painautui yhä rohkeammin äidin haarojen väliin samalla kun sanoin ” et sä mikään vanha ole ja sulla on niin seksikäs perse että ei kellään ole tollasta ”
Kuin huomaamatta äidin reidet avautuivat ja käteni painautui pikkuhousujen peittämää häpyä vasten.
Äiti hätkähti tästä ja painoi oman kätensä myös haaroihinsa yrittäen painaa kättäni pois kuiskaten
” Ei , et saa , ei saa, mä olen sinun äitisi ”.
Hän ei kuitenkaan vetäytynyt pois ja sormeni hakeutuivat reisinauhan alta suoraan äidin häpyhuulille jotka olivat selvasti kiihoituksesta kostuneet. Koukistin sormiani ja kaksi sormea painui liukkaiden häpyhuulten väliin sisälle hänen häpyynsä.
Äiti huokaisi syvään ja sanoi uudelleen ” Ei me voida , mä oon sun äitisi”.
En välittänyt hänen sanoistaa sillä tunsin miten kaluni seisoi teräksen kovana ja mielessäni pyöri vain pillu jossa sormeni seikkailivat.

Nousin sängylle istumaan ja painoin huuleni äidin pyllylle vieden toisen käteni etupuolelle äidin häpykummulle.

Äiti painautui naamaani vasten jolloin vien käteni lanteille pikkuhousujen vyötärönauhalle ja painoin housut hiljaa alas. Housut putosivat alas nilkkoihin ja äiti astui niistä pois.
Käänsin hänet samalla ympäri niin että hänen lantionsa ja napansa oli suoraan silmieni edessä. Näin siististi rajatut häpykarvat ja niiden alla pilkistivät turpeat häpyhuulet.
Painoin huuleni äidin navalle. Äiti tarttui kuitenkin päähäni ja kuiskasi ” Odota , mä käyn suihkussa”
Näin kuinka hän vapautti kaksi kiinteää rintaa riisuessaan liivinsä ja livahti suihkukoppiin.

Heittäidyin sängylle selälleni ja tunsin miten kullini oikein kivisti valtavasta verentungoksesta. Olin niin kiimoissani että en enää humalaisilla aivoillani tajunnut muuta kuin himoni päästä naimaan tuota kuumaa ja kosteaa pillua.

Äiti tuli suihkusta ja kehoitti minuakin käymään.
Otin todellisen pikasuihkun ja kun siirryin hytin puolelle , äiti makasi selallään polvet koukussa sängyllään reidet kutsuvasti raollaan.
”Ooh , sinähän olet iso poika ” kuulin hänen kuiskaavan kun hänen katseensa tavoitti melkein kohti kattoa tummanpuhuvana sojottavan kaluni.
Ei kaluni niin pitkä ole mutta melko paksu kuitenkin .
Painauduin sängylle äidin reisien väliin ja painoin huuleni alas äidin häpyhuulille.
Aloin nuolla noita ihania häpyhuulia. Äidin lantio nytkähteli yhä kiihtyvään tahtiin kieleni pyöriessä huulilla välillä nuollen ja imaisten selvästi kohollaan olevaa klitorista.

Tunsin miten lemmen nesteet kastelivat naamani.
Lopulta äidin kädet tarttuivat hiuksiini ja hän kuiskasi seksikkään käheäsi ” tule , mä haluun sen ”

Siirryin eteenpäin kontalleni äidin reisien väliin.
Tunsin miten äidin käsi tarttui sykkivään elimeeni vetäen sitä kohti odottavaa häpyä.
Lopulta tunsin miten kaluni painautui hiljaa häpyhuulet jakaen syvälle äidin pilluun.
”Oi , ihana paksu kulli , nai poika , nai ” kuulin äidin kuiskivan.

Painoin samalla huuleni äidin huulille ja tunsin miten hänen kielensä tunkeutui huulieni välistä ja kielemme kietoituivat kiihkeään suudelmaan kullini jyystäessä voimalla äidin ihanaa kuumaa pillua.

Olin sen verran paljon juonut että en ihan heti lauennut vaan äiti oli se joka ekaksi sai.
Tunsin miten hänen vartalonsa jännittyi ja orgasmi ravisteli sitä hänen hampaidensa puraistessa kipeästi omia huuliani. Tunsin miten veren maku tuli suuhuni äidin tempoillessa puolelta toisella kunnes orgasmin aallot viimein vaimenivat ja hän retkahti velttona alleni sängylle.

Olin edelleen jäykkänä hänen sisällään. ” Odota vähän ” hän kuiskasi hengästyneenä kun yritin tehdä muutaman työnnön. Makasimme siinä pitkään sylikkäin kaluni sykkiessä tasaisesti hänen sisällään.
Lopulta äiti liikahti, katsoi minua hellästi ja kuiskasi ” Saanko mä ottaa sen suuhun kun mä oon niin herkkä tuolta alhaalta nyt” .
Vastasin myöntävästi ja vetäydyin tuolta kuumien häpyhuulten välistä pois.
Kuului lopsahtava ääni kun kullini tuli ulos.
Kierähdin äitini vierelle ja hän vei kätensä liukkaalle kalulleni. Hetken kuluttua olin selälläni ja äidin tiukat huulet ja imu sekä hänen toinen kätensä joka runkkasi esinahkaani kiihtyvällä vauhdilla saivat minut laukeamisen partaalle.
Ei siinä pitkään mennyt kun tunsin miten lastini syöksähti jostakin syvyyksistä suoraan äidin suuhun.
Näin miten hän useamman kerran nielaisten nautti koko sperma määrän.
Vähän toivuttuani kävimme suihkussa ja vetäydyimme omiin vuoteisiimme.

Rakastelimme vielä aamulla uudelleen hivenen hitaammin mutta sitä suuremmalla antaumuksella.

Risteily päättyi ja kotiin palattuamme asiasta ei ole puhuttu. On se äidillä mielessä sillä olen huomannut että hän muiden seurassa välillä hymyilee minulle aika salaperäisesti silmää iskien.
Odottelen vaan milloin tulee uusi tilaisuus.
Jos jollakulla vastaavia kokemuksia niin kirjoittele : [email protected]

7

12291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matti

      Mahtavaa lukea kirjoituksesi. Aivan kun olisit ollut kärpäsenä katossa kun minulle kävi samoin vajaa kuukausi sitten.

      • Kirjoittaja

        Lukisin mielelläni kokemuksestasi jos sinulle näin on käynyt. On tämä sen verran erikoinen juttu


      • Matti
        Kirjoittaja kirjoitti:

        Lukisin mielelläni kokemuksestasi jos sinulle näin on käynyt. On tämä sen verran erikoinen juttu

        ...tohdi kertoa näin Matti nimisenä, joku matti täällä tuntuu vauhkoavan ja pitävän itseään oikeana ja muita vaan jäljittelijöinä.
        Mutta kuitenkin kertomukseni olisi aivan samanlainen kuin olisit ollut kärpäsenä katossa ja kirjoittanut näkemäsi


    • Sinikka

      Tarina. Kaikkea tapahtuukin...

    • Oskari

      Juttu kävi mulle kun oltiin mutsin tädin synttäreillä pohjanmaaalla ja jouduttiin yöpymään samassa sängyssä. Heräsin siihen että kova kankeni oli takaapäin mutsin perskankkujen välissä ja mutsi pökki pyllyään aisaani vasten.
      Naimiseksi meni lopulta sekin

    • Anonyymi

      Minulla kävi näin

      Menin tansseihin iltamyöhään ravintolaan, äiti on noin 50v minä 23v. Katselin illalla kun äitiä tanssitettiin, äiti on eronnut vähän juoposta isästäni. Äidillä oli päällä kireät housut ja tyköistuva paita, nuoremmat näytti hierovan äidin oikeastaan seksikästä kiinteää pyllyä ja ei pannut vastaan, seurasin usealla oli vähän kohoumaa kun äiti vähän hieroi lantiolla. Pokkasin äidille ilme oli hämmästynyt, miten olet täällä kävin oventakana ketään ei vastannut tulin tänne, ihanaa että tulit äiti oli vähän humalassa jatanssi lähellä kalu vhän reakoi äiti painui kiinni, haittaako jos tanssin näin, ei haittaa. Käy ilmoitaa kun haluat kotiin. Porukka alkoi vähetä kävin äitiä hakemassa, tunsin heti lantion en voinut mitään äiti tunsi varmaan kun oli vähän aikaa irti mutta tuli toisella lähelle kun oltiin tungoksessa painui vielä lähemmäs. Kotona äiti meni suihkuun ja laittoi sitten valkkaria lasin ja musiikkia kuulumaan. Pyyteli tanssimaan kun kuului hyvä musiikkia, nyt äidin vartalo tuntui kunnolla ennenkuin uusi kappale alkoi katsoin äitiä nännit näkyi isoina, yritin unohtaa mutta äiti tanssi ja tuskin liikkui kun kalu nousi laittoi kädet kaulaan kuiskasi saanko nauttia vartalo keinui ja hengitys kiihtyi, kun kolmas kappale alkoi nosti yöpaidan pois ja puristi kalu painyi jalkojen väliin tunsin reenatut jalat sen ympärillä äiti laski housuni ja omat ei sanaakaan tansittiin tunsin kuinka äiti oli märkä. äiti työnsi minut sohvalle istui kalun päälle kuiskasi minun kulta painoin äitiä tiukemmin, äiti suoristi selkää imin nännejä, silloin kuiskasi en ole pitkään aikaan ollut näin suutelin, äiti vastasi halukkasti, kuiskasi luoja minä tulen puristi lujaa ja tärisi, istui pitkään sylissä kunnes liikkui taas nyt rennommin imin nännejä kuiski minun oma vedin äidin seksikästä pyllyä kiivaasti itseeni äiti tärisi ja huusi kun laukesin, oltiin kaulakkain pitkään ennen kuin mentiin suihkuun. Yöllä äiti nukkui kainalossa hyväilin hiljaa äidin käsi hyväili kalua ja laskeutui imemään kääntyi ja laski pillun suulleni yritin siirtyä kun tuntu että laukean äiti vaan hieroi pillua kovemmin ja imi ja runkkasi kun laukesin äiti imi kokolastin nieluun kääntyi viereen kiitos ihanan tuntuinen. Nukahdimme, aamulla sanoin äidille tämä on meidän salaisuus suutelin selkää käänsin äidin äiti levitti jalkoja pylly on kiinteä kuin teineillä laskeuduin sisään äti painoi päänsä peittoon, pana paina nooiiinnn, saat panna minua aina kun haluat panin nopeasti äiti nousi kontalleen pääsin syvälle äiti valitti ja alkoi saada silloin laukesin äiti huusi peittoon. Aamupalalla äiti sanoi nyt ei tarvi humalaisia sietää eihän ja halasi, ei kai nostin äidin pöydälle puristi jalat ristiin kun menin sisään, kulta naidaan niin pitkään että voidaan pitää taukoa. Tämä Oulussa 2020

      • Tahtoisin tutustua äitiisi, lähellä Oulua kun olen


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe