ottaako kuvan

gs 500 s

jos ajelet ylinopeutta,nopeuden valvonta kameraan.kuitenkin aika vaikea varmaan tunnistaa,jos räpsähtää. ja miten on jos ajaa kameran selkäpuolelta,toista kaistaa.elikkä ottaako toiselta kaistalta kuvaa.?onko omakohtaisia kokemuksia? ps.ei oo itellä tarkoitusta kokeilla.

8

1058

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sgsgrgt

vain omankaistan kulkuneuvoista (anturit tiessä)

• tutkaanlujaa

joo kyllä se näin on että noi kamerat eivät pysty sakottomaan pyöriä.Oli oikeen juttu iltalehdessä uusista kamera paikoista.

• mutta EI SAKKOJA

Mä ajoin kerran alkukesästä 80 aluella todella lujaa peltipoliisin ohi, ylinopeutta oli reilusti. Mittari näytti jotain 86-89 km/h, eli ainakin melkein huimat 10km/h ylinopeutta!!!

Mut sakkoja ei vaan ole koskaan vielä tullut. Tosin en ole uskaltanut enää ajaa tänä vuonna sen tapauksen jälkeen koska pelkään et poliisilla on kuva mun pyörästä.

• Minen kyllä uskalla otattaa kuvaa.
      On hiukan harvinaisempi peli näillä kylillä että virkavalta kyllä pian tunnistaa että erkkihän se siinä.

• kertoo

että poliisilla on suuri määrä paikallisten motoristien valokuvia salaa kuvattuna, niin että kypärä, ajovarusteet ja rekisterinumero ovat tunnistettavissa. Tolppakamerat ottavat värikuvia, vaikka kotiin tuleekin mustavalkoisia. Näin ollen poliisi pystyy pienellä vaivannäöllä tunnistamaan paikalliset rikoksentekijät.

• ninja

jos ei pysty, niin huhu kertoo niiden käyttävän photoshoppia, että saadaan kuvista tunnistettavia ...

• röntgensilmät

kun mun visiiri on musta niin eihän ne näe mun ajokamojen alle kuka niiden sisällä ajoi?!?

• sun kännykkä
        röntgensilmät kirjoitti:

kun mun visiiri on musta niin eihän ne näe mun ajokamojen alle kuka niiden sisällä ajoi?!?

Lensi sen halavatun telkänpöntön ohi 150 km/h..
        ensin se linkitty vallilan tukiasemaan klo 15.00
        ja sitten mäntsälään klo 15.11

teletunnisteet halleluja !!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe