Honda CB 500 kiinnostaa!

Motoristit -58 & -88

Pojan kanssa katsellaan Honda CB500 kevarin tilalle. Niita näyttää olevan kohtuu edullisia yksilöitä käytettyjen markkinoilla.

Minkälaisessa maineessa CB500 Hondat oikein ovat?

Onko erityisiä tarkistettavia ongelmakohtia?

Aiheutuuko 2-sylinterirakenteesta häiritseviä värinöitä?

Muita kommentteja?

5

969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...peli

      Honda 500 CB on hyvä peli.
      Värinöitä ei ole.
      Näppärä vehje, ei jää jalkoihin. Kulkee mukavasti, kiihtyy hyvin.
      Ohitukset onnistuu reippaasti.
      Pystyy ajelemaan vähän huonommissakin tieolosuhteissa.
      Hyvä hallita.
      Taloudellinen ajaa, edullinen vakuutus.
      Ainoa huono puoli on joka on kaikissa ketjuvetosissa, eli rasvausta ketjuihin usein.
      Vie hyvin kaks päälläkin kaksi aikuista ihmistä.

      Kehrää kuin kissa, kulkee kuin pantteri.



      Suosittelen.

      T: Honda 500 CB vuodesta -03

      • kulku ja kiihtyvyys

        Sanotaan nyt vaikka näin.Yli 5 kesää ajanneet
        pitävät cb-500 lähinnä mopona.


    • Eipä noissa mitään erityisiä ongelma kohtia ole.
      Kannattaa katsoa että peli on huollettu säännöllisesti ja muutenkin pidetty asiallisesti niin semmoisellahan päästelee mutkatietä näkymättömiin.

    • prrätkä

      Kyllähän tuo ihan hyvä pärrä on omien kokemuksien perusteella. Kaverilla oli neljä vuotta ja tuli muutaman kerran ajeltua ja oltua kyydissä. Veljellä taas ola Kawasaki ER-5. Kyllä hondasta enemmän tykkään. Ajoasento on pitkällä matkalla miellyttävä ja ehkä kestävämpi pärrä tuo CB. Enemmän kannattaa vain katsoa niitä huoltoja. Itse ostin XJ:n millä on ajettu 120 000 km. Ollut yhdellä omistajalla uudesta lähtien, tiesin että on varmasti hyvässä kunnossa. Jos pyörällä ajettu 30 000 ja 10 eri omistajaa, on melko varmaa, että jossain vaiheessa pyörä on ollut huonolla pidolla.
      Ethän kyllä kysellyt muuten prätkän ostosta, mutta ajattelin että ei tästä ainakaan haittaa ole ;)

      http://www.bajahill.net/mposto.html

      ps. turvallista ajokautta kaikille

    • CB 500 K2

      Mulla on ollut tollanen vuodesta 1975. Hyvä vehje, kiva ajaa ja helppo huoltaa.
      Tää on kylläkin nelipyttynen.

      Mopoksi haukkuvat, mutta taidan silti ajaa tällä seuraavatkin 30 vuotta jos kortti on vielä voimassa ja henki pihisee ( ikää meikäläisellä on silloin 81 vuotta ).

      Voin silloin kertoa lisää kokemuksia. Muista siis käydä tällä palstalla 13.8. 2036.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe