Rakkaus

Rellutar

Rakkaus

Ei aika ole pysähtynyt,
se tuntuu vain siltä.
Ei sydämeni ole lakannut
lyömästä,
siltä se kuitenkin tuntui.
Tuskin se on tulessakaan,
vaikka tuntuu polttavalta
poveni alla.

Kenties se kääntää kylkeään,
etsii vakaampaa paikkaa
lyödäkseen vahvempia lyöntejä,
joiden voima kumpuaa sinusta.

Vereni liikkuu suonissani
omalla voimallaan
silti sinun kauttasi.

Olet enemmän kuin minä,
minä olen vähemmän kuin
sinä

rakkaus tekee meistä yhdessä
vahvoja.

23

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luonteva

      Aika ei ole pysähtynyt, kuluneen kesän ohitse se lennähti, kesän jota en muistele koskaan. Hellettä edelleen ja huomaan katsovani jo syksyä sydämelläni. Kirotun kesä turhan odotus ja muistettava unohdus.

      Rakkaus on vahvin, yhdessä olemme vahvoja.

      (suukko tulitukalle)

      • Rellu

        Syksy on kaunista aikaa,
        sydänkin kaipaa ruskan loistoa.

        Yhdessä ollaan aina vahvempia.

        Suukkosi saavutti :D


      • tulitukka

        Elää tässä hetkessä, on taito parhain. Haaveita ja unelmia pitää tietenkin olla. Rakkaus on vahvin. Avain tullaan antamaan.

        Ikävä vain kasvaa, kun ohittaa.


      • Rellu
        tulitukka kirjoitti:

        Elää tässä hetkessä, on taito parhain. Haaveita ja unelmia pitää tietenkin olla. Rakkaus on vahvin. Avain tullaan antamaan.

        Ikävä vain kasvaa, kun ohittaa.

        mene muualle viesteinesi runoni
        sisältä, etkö ymmärrä puhetta !!!!


      • tulitukka
        Rellu kirjoitti:

        mene muualle viesteinesi runoni
        sisältä, etkö ymmärrä puhetta !!!!

        Sori, en huomannut aikaisempaa huomautustasi. Kiitän sinua Rellu hienoista runoistasi.


      • Rellu
        tulitukka kirjoitti:

        Sori, en huomannut aikaisempaa huomautustasi. Kiitän sinua Rellu hienoista runoistasi.

        jos runoni miellyttää :D

        Toivon, ettet jatkossa lähde runojeni
        sisälle chattailemaan, olet tehnyt sen
        jossain aiemmassakin runossani.
        Laita asiasi s-postitse tai soita, kuinka
        vain !!


    • Luonteva

      Ikävääni katselet kaikista kulmista, samalla säälittelet itkijää ovellasi. Minua rakastat hiljaa tuulissa, vuosien patinoimissa. Sääliä en kysele, kohtuutta kylläkin. Kohtuutta, sen olen ansainnut.

      Rakkaudella tulitukalle.

      • tulitukkainen

        En sääli ketään, enää. Sen aika on ohitse.En ymmärrä mikset voi laittaa viestiä mulle. Sä kiusaat Mua, näin sen tunnen. Sen sanon Sulle, kuvan ensimmäisen valitsen, jos vain sisään pääsen. Tai sitten kuvan viimeisen, jos se sopii Sulle.

        Rakas olet.


      • Luonteva
        tulitukkainen kirjoitti:

        En sääli ketään, enää. Sen aika on ohitse.En ymmärrä mikset voi laittaa viestiä mulle. Sä kiusaat Mua, näin sen tunnen. Sen sanon Sulle, kuvan ensimmäisen valitsen, jos vain sisään pääsen. Tai sitten kuvan viimeisen, jos se sopii Sulle.

        Rakas olet.

        Aikuisia ihmisiähän ei ylettömiin paapoa tarvitse, varsinkaan sellaisia joita Sinä tarvitset. Siksi sävyni jyrkempi luonne, jottei jumiudu tunnehtiminen ylettömiin kertauksiin.

        Tunne vain rakkauteni, joka ikävän värittömissä sfääreissä mua piinaa ja kiusaa. Rakas olet.


      • ei millään
        Luonteva kirjoitti:

        Aikuisia ihmisiähän ei ylettömiin paapoa tarvitse, varsinkaan sellaisia joita Sinä tarvitset. Siksi sävyni jyrkempi luonne, jottei jumiudu tunnehtiminen ylettömiin kertauksiin.

        Tunne vain rakkauteni, joka ikävän värittömissä sfääreissä mua piinaa ja kiusaa. Rakas olet.

        ole väritön!


      • vanhentunut värjäys
        tulitukkainen kirjoitti:

        En sääli ketään, enää. Sen aika on ohitse.En ymmärrä mikset voi laittaa viestiä mulle. Sä kiusaat Mua, näin sen tunnen. Sen sanon Sulle, kuvan ensimmäisen valitsen, jos vain sisään pääsen. Tai sitten kuvan viimeisen, jos se sopii Sulle.

        Rakas olet.

        En ole ollut säälistä kenenkään kanssa.
        Kuvissa olet varauksellinen, sanoi sinulle oudompi henkilö, kun halusin näyttää entisen rakastettuni viehättävän hymyn.


      • minä tietty
        vanhentunut värjäys kirjoitti:

        En ole ollut säälistä kenenkään kanssa.
        Kuvissa olet varauksellinen, sanoi sinulle oudompi henkilö, kun halusin näyttää entisen rakastettuni viehättävän hymyn.

        olen sen nähnyt:) Tulisit jo.


      • Rellu

        kenties se rakkaus on tuulissa,
        vuosien patinassa.

        Rakkaudella.


      • Luonteva
        ei millään kirjoitti:

        ole väritön!

        Ikävä on väritön harmaus, rakkauden tumma varjo.

        Rakkauden säteitä en ole vuosiin nähtyy, tuulet virkistävät, valoa väreinään eivät kuitenkaan kanna. Tolkuttomiin vartoilleena en vain vikinöitä ENÄÄ symppaile yhtään, sallin se itselleni - kiitos.

        (rakastavin suukko tulitukkaiselle)


      • Rellu
        tulitukkainen kirjoitti:

        En sääli ketään, enää. Sen aika on ohitse.En ymmärrä mikset voi laittaa viestiä mulle. Sä kiusaat Mua, näin sen tunnen. Sen sanon Sulle, kuvan ensimmäisen valitsen, jos vain sisään pääsen. Tai sitten kuvan viimeisen, jos se sopii Sulle.

        Rakas olet.

        tulet runoni sisälle chattailemaan,
        kirjoita s-posti, jos on asiaa
        ao:lle !!


    • Hessu-kissa

      Ensimmäisessä säkeistössä on tuntuu, tuntui, tuntuu. Ei nappaa minulle tämä. Mutta loppu runo onkin sitten parhaimpiasi, joita olen lukenut. Kolmas säkeistö on lempparini, kaunis.

      • Rellu

        joo, huomasin saman asian, liian myöhään -
        vasta sitten,kun olin siirtänyt sen
        tiedostostani tänne.

        Olen samaa mieltä kanssasi kolmannesta
        säkeestä, pidän itsekkin siitä eniten.

        Kiitokset kommentoinnista.


    • Meijan tyttö

      sanoo etta sina oot paras kirjottaja

      • Rellu

        lämmin kiitos ja ystävän halaus
        Pekalle, näin virtuaalisesti
        Rellulta, ja kiitos kun toit
        hänen mielipiteensä kuultavakseni/
        nähtäväkseni.


    • Hyvää yötä

      • Rellu

        niin,rakkaus on !!!


    • ..yhdessä tehdään asioita,
      joita tiennyt en,
      ei sydän,
      ei sielu,
      mut joku ties,
      kuka,
      minä,
      sinä,
      vaiko me????

      • Rellu

        minä arvasin, että tulit kommentoimaan
        tämänkin, oot ihq

        Nyt lähetän jo repullisen suukkoja
        fiuuuuuuuh -
        toivottavasti tavoitti.

        Kiitokset ei enää taida riittää ???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe