Kun sivut pitäisi tehdä nopeasti ja nopeasti tarkoittaa 5-20min. Omasaittissa on jonkunlainen kotisivu-generaattori, joka toimii myös puhelimella(wab). Onko muita vastaavia(puhelimella toiminen ei välttämätön).
Itselläni on koneella "kasa" erillaisia hmtl-editoreita ja tiedän, että sivut voi tehdä notepadilla ja jopa wordilla(kai). Ja tarkoituksena on tehdä ajanpuutteen takia pikasivut ja sitten paremmat - kun siihen on mahdollisuus.
Millä kannattaisi aloittelijan tehdä sivut ?
8
1128
Vastaukset
ei onnistu 5 min millään jos sivuilla on muutakin kuin otsikko ja tausta..
- jaana_
No luontiin menee omasaitilla noin 2-3min. Ja tottakai muiden lisääminen - hiominen vie sitten lisää aikaa..
- Jaana_
Lisäystä vielä viestiin, jos teen itse sivut - kuten näyttää - niin mihin paikkaan ne kannattaisi tehdä, että serveri ja tila olisi suhteellisen luotettava.
ps.omasaitilla ei ilmeisesti voi tekstiä paljoakaan muuttaa kun se laittaa ne kaikki yhteen kasaan.- depends.
..aiva siitä mitä olet tekemässä, jos ihan omia höpötyksiä olet värkkäämässä, etkä tarvitse php-sql ominaisuuksia niin oma nettiyhteys toimittajakin tarjoaa automaatisesti ilmaista tilaa staattisten sivujen tekoon, eli ns normaalien kotisivujen tekoon, kannattaa tsekata ne sopimuspaprut. Jos taas tehdään jotain yrityssivuja, joka tuntuu kysymykset huomioon ottaen epätodennäköiseltä, niin niihin domaineja voi ihan etsiä vaikka googlesta, maaksi suomi ja kenttään "domain" niin jo löytyy.
- Jaana_
depends. kirjoitti:
..aiva siitä mitä olet tekemässä, jos ihan omia höpötyksiä olet värkkäämässä, etkä tarvitse php-sql ominaisuuksia niin oma nettiyhteys toimittajakin tarjoaa automaatisesti ilmaista tilaa staattisten sivujen tekoon, eli ns normaalien kotisivujen tekoon, kannattaa tsekata ne sopimuspaprut. Jos taas tehdään jotain yrityssivuja, joka tuntuu kysymykset huomioon ottaen epätodennäköiseltä, niin niihin domaineja voi ihan etsiä vaikka googlesta, maaksi suomi ja kenttään "domain" niin jo löytyy.
:)..
- Höpö.
Jos haluat saada sivut nopeasti, palkkaa joku tekemään ne.
Jos taas haluat tehdä itse, niin opettele ja varaa siihen aikaa.
Jos haluat omat HYVÄT, niin unohda kotisivugeneraattorit.- Jaana_
"Jos haluat saada sivut nopeasti, palkkaa joku tekemään ne."
Aivan niin, mutta kaikilla ei ole varaa.
"Jos taas haluat tehdä itse, niin opettele ja varaa siihen aikaa."
Tuon nyt tietää jokainen...aona ei voi itse valita aikaa, joka on käytettävissä - vai sanotko sinä työnantajalle, että käytän tähän työasiaan 1kk ja sillä selvä.
"Jos haluat omat HYVÄT, niin unohda kotisivugeneraattorit."
Tuosta olemme samaa mieltä. - Höpö.
Jaana_ kirjoitti:
"Jos haluat saada sivut nopeasti, palkkaa joku tekemään ne."
Aivan niin, mutta kaikilla ei ole varaa.
"Jos taas haluat tehdä itse, niin opettele ja varaa siihen aikaa."
Tuon nyt tietää jokainen...aona ei voi itse valita aikaa, joka on käytettävissä - vai sanotko sinä työnantajalle, että käytän tähän työasiaan 1kk ja sillä selvä.
"Jos haluat omat HYVÄT, niin unohda kotisivugeneraattorit."
Tuosta olemme samaa mieltä...työnantaja voi olla niin typerä että laittaa sellaisen henkilön tekemään sivut joka ei vielä osaa?
Yksinkertaiset sivut saa muuten teetettyä tosi halvallakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435