monetko kengät

talveksi?

esikoisen äitinä tarviisin neuvoa kenkien suhteen,eli millaiset kengät olis hyvät 1,5v?
ja monetko kengät pitää olla? kuomat ei kai ole kovin tukevat,mutta helpot laittaa jalkaan?

7

1068

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meillä

meillä tyttö saa vanhoja vaatteita siskon tytöltäni. viime talvena käytimme niitä yksiä ja samoja talvikenkiä. vaikka olisi vaihtoehtoja ollut. kengät jossa oli vartta ja sitten loskakeleillä tietysti vuorelliset saappaat.

• viime talvena

kuomat ns. pihajalkineina ja lisäksi vielä nauhalliset talvikengät ns. kyläily/kaupunkikenkinä ja karvavuorisia kumpppareita käytettiin myös jonkin verran. Loskakelillä hyvät.

• Aikku...

Kyllä ne yhdet talvikengät riittää hyvin.. ja kuomat on todettu parhaiksi ja lämpimiksi!! Loskakeleille tietysti kumpparit villasukkien kanssa, mutta jos välttämättä tahtoo voi ostaa ne vuorelliset kumpparit vaikka itsestä tuntuu että niihinkin tarvii villasukat vielä lisäksi.

• Marisa

riittää. Parhaaksi olen todennu (Viking) CoreTexit jotka ovat täysin vedenpitävät. Hinta on kalliimpi kuin kuomissa, mutta ei tarvi erikseen vuorellisia saappaita loskakeleille. Ovat laadukkaat ja nätit kengät.

• Pampuliini

Juu, se on todettu ja koettu, että jos ostat kerralla vähäsen kalliimmat, niin et tarvi useita kenkiä, ja varsinkaan ostaa uusia, kun edelliset hajoavat. Mä ostin pojalleni hänen ollessa vajaa puolitoista vuotta, Richterin gore-texit, toimii täysillä, vaikka uittas kuralammikossa! Ja säilyy varmasti seuraavallekki, eli säästöä tulee:) Saman olen todennut puvuissakin et kun kerralla ostaa paremman, niin ei tarvi ostaa talven aikana kahta kolmea, kun edelliset menee rikki.

• riittää

Kannattaa ostaa Goretexit ei tarvi kummpareita ja ovat ihan siistit kauppa ja kyläilyreisuillekin.

• minunkin mielestä yhdet kunnon kengät riittää. ostamme yleensä goretexit, esim. viking. tulisikin turhan kalliiksi ostaa kaksia kenkiä kun on kolme lasta, eikä aina toisten vanhoista löydy juuri oikean kokoista..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      2967
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      65
      2364
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2314
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1998
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      17
      1385
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1346
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1343
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1224
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13