Sinä et vain tiennyt
Taivas itki,
etkä tiennyt
kaiken vyöryvän
sisältäni.
Aurinko poltti,
etkä tiennyt
tunteideni siirtyneen
ihoasi kuumentamaan.
Näit sateenkaaren
väreissään
etkä tiennyt
kaariin olivat rakkauteni värit
syöpyneet.
Haavat joita ihmettelit
siirtyivät minusta
sinuun
et tiennyt
etkä ymmärtänyt -
ne umpeutuvat kauan.
Sinä et vain tiennyt
12
426
Vastaukset
Tekstisi on niin ihanan syvällistä, sellaista jota on ajateltava ihan oikeesti, kun sitä lukee. Kiitos Sinulle ja kaunista päivää!
- Rellu
kiitos :D
Johtunee tämän päivän syvääkin syvällisem-
mästä tyhjyydestä, joka tuottaa pelkkää
harmaata runoihini :(
Toivon sinulle aurinkoista päivää, ehkä
omanikin tästä vielä kirkastuu.
- Jeessmoke
tälläinen teksti jätä ketään kylmäksi...Itselläni on muhimassa hieman toisentyyppinen"rakkausruno"....
- Rellu
kommentoinnistasi.
Mielialat synnyttää nyt tämän
tyyppistä jorinaa -
ei laatua, mutta lauseita kuitenkin.
Nooh, laitappa se pian julkaisukuntoon :D
- tiedät kyllä
Lämpöiset suukot laitoin sinulle tulemaan,
puhalsin niitä ylöspäin taivaalle päin,
ja lähetin lentämään luoksesi.
T:A- Rellu
nehän ne minua juuri lämmttivät
kun huuliani kihelmöi,
kiitos - tiedät kyllä
Rellu kirjoitti:
nehän ne minua juuri lämmttivät
kun huuliani kihelmöi,
kiitosLuin runosi ja ajattelin, että suukkoni laitan sinulle
- Luonteva
Sävyissään sädehtii
kaipuun kaari
sydäntemme välissä,
kaikkien katsottavana
heijastumana.
läheisyyden lämpö
verhoaa kaaren
katseittemme kuvioiksi,
intiimiksi ilmeeksi,
vain Sinua katson,
itse vielä vilkuilet.- Rellu
tuuliviiri !!
Lempeä,
vilkuilua,
flirttiä hiukan tuonne
ja vähän tänne - ah !
Aitoutesi olet kadottanut,
sanoilla kauniilla sitä
ei palauteta.
Koita päättää, kenen lauluja
laulat, kenen leipää syöt,
näin arkisemmin ilmaistuna.
Kyllä sinussa se pieni piipertä-
jäkin löytyy, mutta kun se vaan
on niin vilikas.
Jos olisit katsonut koko ajan minua,
niin ei tarvitsisi jahkailla,
astuako oikeaan vai vasempaan -
olisit pysähtynyt jo. - Luonteva
Rellu kirjoitti:
tuuliviiri !!
Lempeä,
vilkuilua,
flirttiä hiukan tuonne
ja vähän tänne - ah !
Aitoutesi olet kadottanut,
sanoilla kauniilla sitä
ei palauteta.
Koita päättää, kenen lauluja
laulat, kenen leipää syöt,
näin arkisemmin ilmaistuna.
Kyllä sinussa se pieni piipertä-
jäkin löytyy, mutta kun se vaan
on niin vilikas.
Jos olisit katsonut koko ajan minua,
niin ei tarvitsisi jahkailla,
astuako oikeaan vai vasempaan -
olisit pysähtynyt jo.Minulla on vain sydämen suunta,
samaa suosittelen Sinullekin.
Rakkaudella Tulitukalle - Rellu
Luonteva kirjoitti:
Minulla on vain sydämen suunta,
samaa suosittelen Sinullekin.
Rakkaudella TulitukalleMinun suuntani on sydämen suunta
ja piste !
(höpöhöpö) - Luonteva
Rellu kirjoitti:
Minun suuntani on sydämen suunta
ja piste !
(höpöhöpö)Pidit kesänkin panttina,
parhaat päivät vuoden,
koin kohtuuttomana,
tuskani ei tuntunut,
tullut tykösi tihkumaan
vain jonkun tekstejä
ruudun rutistuksessa,
kääntyilyäs katselin
kummissani odotin,
on lemmen todistus,
sydämen luottamus,
kurjimuksen kurassakin
lemmen lunastus
lakaisee loat.
(Rakkaudella Tulitukalle)
uusiin kesiin ehdimme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514