Sinä et vain tiennyt

Rellutar

Sinä et vain tiennyt

Taivas itki,
etkä tiennyt
kaiken vyöryvän
sisältäni.

Aurinko poltti,
etkä tiennyt
tunteideni siirtyneen
ihoasi kuumentamaan.

Näit sateenkaaren
väreissään
etkä tiennyt
kaariin olivat rakkauteni värit
syöpyneet.

Haavat joita ihmettelit
siirtyivät minusta
sinuun
et tiennyt
etkä ymmärtänyt -

ne umpeutuvat kauan.

12

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tekstisi on niin ihanan syvällistä, sellaista jota on ajateltava ihan oikeesti, kun sitä lukee. Kiitos Sinulle ja kaunista päivää!

      • Rellu

        kiitos :D

        Johtunee tämän päivän syvääkin syvällisem-
        mästä tyhjyydestä, joka tuottaa pelkkää
        harmaata runoihini :(

        Toivon sinulle aurinkoista päivää, ehkä
        omanikin tästä vielä kirkastuu.


    • Jeessmoke

      tälläinen teksti jätä ketään kylmäksi...Itselläni on muhimassa hieman toisentyyppinen"rakkausruno"....

      • Rellu

        kommentoinnistasi.

        Mielialat synnyttää nyt tämän
        tyyppistä jorinaa -
        ei laatua, mutta lauseita kuitenkin.

        Nooh, laitappa se pian julkaisukuntoon :D


    • tiedät kyllä

      Lämpöiset suukot laitoin sinulle tulemaan,
      puhalsin niitä ylöspäin taivaalle päin,
      ja lähetin lentämään luoksesi.

      T:A

      • Rellu

        nehän ne minua juuri lämmttivät
        kun huuliani kihelmöi,
        kiitos


      • tiedät kyllä
        Rellu kirjoitti:

        nehän ne minua juuri lämmttivät
        kun huuliani kihelmöi,
        kiitos

        Luin runosi ja ajattelin, että suukkoni laitan sinulle


    • Luonteva

      Sävyissään sädehtii
      kaipuun kaari
      sydäntemme välissä,

      kaikkien katsottavana
      heijastumana.

      läheisyyden lämpö
      verhoaa kaaren
      katseittemme kuvioiksi,
      intiimiksi ilmeeksi,

      vain Sinua katson,
      itse vielä vilkuilet.

      • Rellu

        tuuliviiri !!

        Lempeä,
        vilkuilua,
        flirttiä hiukan tuonne
        ja vähän tänne - ah !

        Aitoutesi olet kadottanut,
        sanoilla kauniilla sitä
        ei palauteta.

        Koita päättää, kenen lauluja
        laulat, kenen leipää syöt,
        näin arkisemmin ilmaistuna.

        Kyllä sinussa se pieni piipertä-
        jäkin löytyy, mutta kun se vaan
        on niin vilikas.

        Jos olisit katsonut koko ajan minua,
        niin ei tarvitsisi jahkailla,
        astuako oikeaan vai vasempaan -
        olisit pysähtynyt jo.


      • Luonteva
        Rellu kirjoitti:

        tuuliviiri !!

        Lempeä,
        vilkuilua,
        flirttiä hiukan tuonne
        ja vähän tänne - ah !

        Aitoutesi olet kadottanut,
        sanoilla kauniilla sitä
        ei palauteta.

        Koita päättää, kenen lauluja
        laulat, kenen leipää syöt,
        näin arkisemmin ilmaistuna.

        Kyllä sinussa se pieni piipertä-
        jäkin löytyy, mutta kun se vaan
        on niin vilikas.

        Jos olisit katsonut koko ajan minua,
        niin ei tarvitsisi jahkailla,
        astuako oikeaan vai vasempaan -
        olisit pysähtynyt jo.

        Minulla on vain sydämen suunta,
        samaa suosittelen Sinullekin.

        Rakkaudella Tulitukalle


      • Rellu
        Luonteva kirjoitti:

        Minulla on vain sydämen suunta,
        samaa suosittelen Sinullekin.

        Rakkaudella Tulitukalle

        Minun suuntani on sydämen suunta
        ja piste !

        (höpöhöpö)


      • Luonteva
        Rellu kirjoitti:

        Minun suuntani on sydämen suunta
        ja piste !

        (höpöhöpö)

        Pidit kesänkin panttina,
        parhaat päivät vuoden,
        koin kohtuuttomana,

        tuskani ei tuntunut,
        tullut tykösi tihkumaan
        vain jonkun tekstejä
        ruudun rutistuksessa,

        kääntyilyäs katselin
        kummissani odotin,

        on lemmen todistus,
        sydämen luottamus,
        kurjimuksen kurassakin

        lemmen lunastus
        lakaisee loat.

        (Rakkaudella Tulitukalle)
        uusiin kesiin ehdimme.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe