Miten...

tinachu88

...tää kuulostaa pöljältä mutta miten linkitetään pelit keskenään? Kun mulla ja mun kaverilla ei onnistu se.
Mulla on ruby ja kaverilla on emerald.

11

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lighting

      näin, teillä molemmilla pitää olla langaton adapteri laittakaa adapterit kiinni pelikoneeseen ja menkää viidentoista sentin päähän toisitanne ja sun kaverin adapteri pitää olla samassa kohdalla kuin omasi että ne on ihan vastakkain, tai sitten käytä linkkikaapelia. siinä ohjeita..

      • tinachu88

        Me teimme kaverin kaa niin viikonloppuna että toinen istui pöydän toisella puolella ja mä toisella nii se peli ilmoitti mulla vaan että "wait...B button:Cancel". Ja mun kaverilla se meni eteenpäin. Mikäköhän vikana?


      • pkmn-fani
        tinachu88 kirjoitti:

        Me teimme kaverin kaa niin viikonloppuna että toinen istui pöydän toisella puolella ja mä toisella nii se peli ilmoitti mulla vaan että "wait...B button:Cancel". Ja mun kaverilla se meni eteenpäin. Mikäköhän vikana?

        no koita linkkikaapelilla ja jos ei toimi ni vedä liiga ja koita uudestaa lähetä postii jos ei toimi


    • jamin10

      pitää käyttää linkki kaapelia et voit vaihtaa,adapteri toimii vaan leafgreen:issä ja firered:issä

      • tinachu88

        ...kaverilla on myös linkkikaapeli mutta se ei toimi sekään. Mikä vika?


      • Dark-Mew
        tinachu88 kirjoitti:

        ...kaverilla on myös linkkikaapeli mutta se ei toimi sekään. Mikä vika?

        Langaton ei toimi Rubyssa (tietääkseni) . Linkkikaapelin pitis toimia, mut se on aika hankala saada oikein kiinni konsoliin. Testattu D-B:n kanssa, langattomalla. Yritä vaan irrottaa sitä ja laittaa uudestaan. Ja en sitte tiiä toimiiko, kun en oo linkkikaapelia käyttäny koskaan. Mutta näin. Mööh.


      • Dark-Mew kirjoitti:

        Langaton ei toimi Rubyssa (tietääkseni) . Linkkikaapelin pitis toimia, mut se on aika hankala saada oikein kiinni konsoliin. Testattu D-B:n kanssa, langattomalla. Yritä vaan irrottaa sitä ja laittaa uudestaan. Ja en sitte tiiä toimiiko, kun en oo linkkikaapelia käyttäny koskaan. Mutta näin. Mööh.

        Kun se linkkikaapeli toimii vain colorin redin, blue ja yellown kanssa.


      • no niin
        flareon85 kirjoitti:

        Kun se linkkikaapeli toimii vain colorin redin, blue ja yellown kanssa.

        väärä kaapeli!


      • tinachu88
        no niin kirjoitti:

        väärä kaapeli!

        ...mikä kaapeli se pitäis olla?


      • flareon85 kirjoitti:

        Kun se linkkikaapeli toimii vain colorin redin, blue ja yellown kanssa.

        pitää olla Game boy advancen linkkikaapeli


      • tinachu88
        flareon85 kirjoitti:

        pitää olla Game boy advancen linkkikaapeli

        ...adapteri käy rybyyn ja emeraldiin?
        Pitääkö siihen siis olla kaapeli?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe