...tää kuulostaa pöljältä mutta miten linkitetään pelit keskenään? Kun mulla ja mun kaverilla ei onnistu se.
Mulla on ruby ja kaverilla on emerald.
Miten...
11
518
Vastaukset
- lighting
näin, teillä molemmilla pitää olla langaton adapteri laittakaa adapterit kiinni pelikoneeseen ja menkää viidentoista sentin päähän toisitanne ja sun kaverin adapteri pitää olla samassa kohdalla kuin omasi että ne on ihan vastakkain, tai sitten käytä linkkikaapelia. siinä ohjeita..
- tinachu88
Me teimme kaverin kaa niin viikonloppuna että toinen istui pöydän toisella puolella ja mä toisella nii se peli ilmoitti mulla vaan että "wait...B button:Cancel". Ja mun kaverilla se meni eteenpäin. Mikäköhän vikana?
- pkmn-fani
tinachu88 kirjoitti:
Me teimme kaverin kaa niin viikonloppuna että toinen istui pöydän toisella puolella ja mä toisella nii se peli ilmoitti mulla vaan että "wait...B button:Cancel". Ja mun kaverilla se meni eteenpäin. Mikäköhän vikana?
no koita linkkikaapelilla ja jos ei toimi ni vedä liiga ja koita uudestaa lähetä postii jos ei toimi
- jamin10
pitää käyttää linkki kaapelia et voit vaihtaa,adapteri toimii vaan leafgreen:issä ja firered:issä
- tinachu88
...kaverilla on myös linkkikaapeli mutta se ei toimi sekään. Mikä vika?
- Dark-Mew
tinachu88 kirjoitti:
...kaverilla on myös linkkikaapeli mutta se ei toimi sekään. Mikä vika?
Langaton ei toimi Rubyssa (tietääkseni) . Linkkikaapelin pitis toimia, mut se on aika hankala saada oikein kiinni konsoliin. Testattu D-B:n kanssa, langattomalla. Yritä vaan irrottaa sitä ja laittaa uudestaan. Ja en sitte tiiä toimiiko, kun en oo linkkikaapelia käyttäny koskaan. Mutta näin. Mööh.
Dark-Mew kirjoitti:
Langaton ei toimi Rubyssa (tietääkseni) . Linkkikaapelin pitis toimia, mut se on aika hankala saada oikein kiinni konsoliin. Testattu D-B:n kanssa, langattomalla. Yritä vaan irrottaa sitä ja laittaa uudestaan. Ja en sitte tiiä toimiiko, kun en oo linkkikaapelia käyttäny koskaan. Mutta näin. Mööh.
Kun se linkkikaapeli toimii vain colorin redin, blue ja yellown kanssa.
- no niin
flareon85 kirjoitti:
Kun se linkkikaapeli toimii vain colorin redin, blue ja yellown kanssa.
väärä kaapeli!
- tinachu88
no niin kirjoitti:
väärä kaapeli!
...mikä kaapeli se pitäis olla?
flareon85 kirjoitti:
Kun se linkkikaapeli toimii vain colorin redin, blue ja yellown kanssa.
pitää olla Game boy advancen linkkikaapeli
- tinachu88
flareon85 kirjoitti:
pitää olla Game boy advancen linkkikaapeli
...adapteri käy rybyyn ja emeraldiin?
Pitääkö siihen siis olla kaapeli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568