...tää kuulostaa pöljältä mutta miten linkitetään pelit keskenään? Kun mulla ja mun kaverilla ei onnistu se.
Mulla on ruby ja kaverilla on emerald.
Miten...
11
488
Vastaukset
- lighting
näin, teillä molemmilla pitää olla langaton adapteri laittakaa adapterit kiinni pelikoneeseen ja menkää viidentoista sentin päähän toisitanne ja sun kaverin adapteri pitää olla samassa kohdalla kuin omasi että ne on ihan vastakkain, tai sitten käytä linkkikaapelia. siinä ohjeita..
- tinachu88
Me teimme kaverin kaa niin viikonloppuna että toinen istui pöydän toisella puolella ja mä toisella nii se peli ilmoitti mulla vaan että "wait...B button:Cancel". Ja mun kaverilla se meni eteenpäin. Mikäköhän vikana?
- pkmn-fani
tinachu88 kirjoitti:
Me teimme kaverin kaa niin viikonloppuna että toinen istui pöydän toisella puolella ja mä toisella nii se peli ilmoitti mulla vaan että "wait...B button:Cancel". Ja mun kaverilla se meni eteenpäin. Mikäköhän vikana?
no koita linkkikaapelilla ja jos ei toimi ni vedä liiga ja koita uudestaa lähetä postii jos ei toimi
- jamin10
pitää käyttää linkki kaapelia et voit vaihtaa,adapteri toimii vaan leafgreen:issä ja firered:issä
- tinachu88
...kaverilla on myös linkkikaapeli mutta se ei toimi sekään. Mikä vika?
- Dark-Mew
tinachu88 kirjoitti:
...kaverilla on myös linkkikaapeli mutta se ei toimi sekään. Mikä vika?
Langaton ei toimi Rubyssa (tietääkseni) . Linkkikaapelin pitis toimia, mut se on aika hankala saada oikein kiinni konsoliin. Testattu D-B:n kanssa, langattomalla. Yritä vaan irrottaa sitä ja laittaa uudestaan. Ja en sitte tiiä toimiiko, kun en oo linkkikaapelia käyttäny koskaan. Mutta näin. Mööh.
Dark-Mew kirjoitti:
Langaton ei toimi Rubyssa (tietääkseni) . Linkkikaapelin pitis toimia, mut se on aika hankala saada oikein kiinni konsoliin. Testattu D-B:n kanssa, langattomalla. Yritä vaan irrottaa sitä ja laittaa uudestaan. Ja en sitte tiiä toimiiko, kun en oo linkkikaapelia käyttäny koskaan. Mutta näin. Mööh.
Kun se linkkikaapeli toimii vain colorin redin, blue ja yellown kanssa.
- no niin
flareon85 kirjoitti:
väärä kaapeli!
- tinachu88
no niin kirjoitti:
väärä kaapeli!
...mikä kaapeli se pitäis olla?
flareon85 kirjoitti:
pitää olla Game boy advancen linkkikaapeli
- tinachu88
flareon85 kirjoitti:
pitää olla Game boy advancen linkkikaapeli
...adapteri käy rybyyn ja emeraldiin?
Pitääkö siihen siis olla kaapeli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti37339760Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1148296Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315900Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214378Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623815Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta513501Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D743061- 322808
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182391Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!172229