noin vuosi sitten kohtasimme
mietin menneisyyttämme, vaikkei se tainnut yhteistä ollakaan
paljon kirjoittelimme, asuit toisella puolella suomea
eihän siitä mitään tullut, vaikka toisiimme jo vähän ihastuimme, sovimme olevamme ystäviä
tulin ystävänä käymään, eka kerran tapasimme
päästit minut lähellesi, sinuun uudestaan ihastuin
olimme viltillä kolmestaan, eikun neljästään :)
sinä, minä, koirasi ja koiran luu
tunsin olevani kotonani, paikassa mitä olen etsinyt, paikassa missä sisimpäni lepäisi
paikassa missä minua rakastettaisi, paikassa missä minä rakastaisin
seuraavana päivänä erosimme, en tiennyt, ettemme enää tapaisi
vaikka ystävänä olin käymässä, aloit puhumaan... ettet minuun ihastunut, yllätyin kun asian otit puheeksi, olimmehan vain ystävät
jatkoimme yhteydenpitoa, vain ystävinä
kerroin ihastuneeni sinuun tavatessamme
kerroin tunteneeni olevasi sinun ja koirasi kanssa kotonani, ja ainiin... se luu :)
mutta halusit vain etäytyä minusta, päästä eroon
vaikka yhteyttä ei paljon pidettykään
välitit minusta, sanoithan niin itsekin
jossain välissä sanoin rakastavani sinua, et tuntunut piittaavan
tunsin sinut lähelläni, vaikka olitkin kaukana
lupasit kesäksi tapaamista, taisit vain valehdella
peruit tapaamisen viimehetkellä, itkin
halusit kuolla, olihan sinulla ongelmia
yritit tappaa itsesi
rintaani puristaa ajatus sinusta kuolleena
rintaani puristaa ajatus minusta haudallasi
en tiedä oletko enää elossakaan
rakastan sinua vielläkin, haluaisin sen sinulle sanoa silmiisi katsoen
en ole ketään kohtaan näin tuntenut, sinä olet minulle se oikea
mutta eihän omat tunteeni ole koskaan minun puolellani olleetkaan, ovat vain repineet minut hajalleen, sydämeni pirstaleiksi murskanneet
tunteistani yritin päästä eroon, mutta eihän se onnistunut
tiedän, ettei ruumiini kauaa näin jaksa, vaikka yrittää haluaisin
tiedän, että tunteet menevät omia teitään ja niiden kanssa täytyy vain elää
kukapa tunteista piittaisikaan, ei... ei tässä yhteiskunnassa
tässä yhteiskunnassa ulkonäkö, menestys ja lompakon paksuus vain merkitsee
Rakastan Sinua Hanna
Hannalle
qwe3
2
177
Vastaukset
Aina ei rakkauskaan voi toista auttaa. Joku saa vielä sinulta sitä suurta rakkautta ja ymmärtää myös ottaa sen vastaan. Odota - hän voi olla jo tulossa.
- kirjoittaa runoja
eikä kirjeitä. Kato tonne yläriville.., runo on vähän niinku eri juttu, kun kirje. Se ei ollut oikein vakuuttava, mutta pistä ihmeessä menemään Hannalle, niin Hanna tietää, mitä tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514