En uskalla lähestyä sinua.
Tunteeni on niin aito,
eikä kestä arvostelua.
Se on otettava sellaisenaan,pyyteettä.
Enkä ole kuitenkaan varma,
onko sinusta siihen.
Et ole ensimmäinen,
jota olen luullut oikeaksi liekiksi.
Itseni olen polttanut,
oppinut läksyni.
Niin, niin se on!
Mikä on sinun selityksesi?
Oletko liekkini
14
766
Vastaukset
- Lio-na
kohdalleen tämä runosi, melkein kuin itsestäni kirjoitettu, pyytentöntä rakkautta on sitä?
Huomenta murukulta, pidin tästä!- *MURUKULTA*
Kaksoisliekin löytäminen on ihanaa ja pelottavaa toisaalta..nyt! Kiitos sinulle ja aurinkoista pvää! :)
- TöllinLiisa
MURUKULTA.
Heii,sinäki liikut,herkillä vesillä.
kyllä tuttuja nuokki vedet.
Rakkauden aakkosia ,
eestaas,hankalia läksyjä.
Kysymysmerkkejä ,huutomerkkejä??!!
Otas kuules koepala,
syvältä,juustostaki otetaan.
Voimia ,hymyn kera.Liisa- *MURUKULTA*
Koepala on otettu..niin ja..
jalat alle!! :))))))))))))
- Rellu
eihän tunteita saa arvostella,
ne pitää elää täysillä :D
Ja, kai niitä näppejä tässä on
polttanut yks sun toinen -
elämä on.
Mutta asiaan, kiitos runostasi,
kyllä tuohon hyvin samaistuu.- minä tietty
Jos joku ystävällisesti selittäisi minulle, mitä tuo "elämä on" -fraasi tarkoittaa, kun siihen törmää alvariinsa. Minulle se ei kerro mitään.
- *MURUKULTA*
Niin, se vaatii vastaanottajaltakin jotain, harvemmin natsaa ja siksi kait jokainen varoo..
Kiitzz sinulle ja toivon, että aurinko paistaa sielläkin! :)
- Helmikankare
... miten arka onkaan sellaisen linnun lento.
Huokaan... tämä runo kosketti, hyvin kaunis ja viisas.- *MURUKULTA*
Vähemmistönä taitaa olla ne, jotka ei ole sydäntään rikkoneet kertakaan..onkohan niitä..
Kiitos kauniista sanoistasi..*punastuu*!
Mukavaa iltaa sinne! :) - Helmikankare
*MURUKULTA* kirjoitti:
Vähemmistönä taitaa olla ne, jotka ei ole sydäntään rikkoneet kertakaan..onkohan niitä..
Kiitos kauniista sanoistasi..*punastuu*!
Mukavaa iltaa sinne! :)rauhaisaa iltaa myös Sinulle :)
- syysyöllä
Se vain on niinn että kun liekit todella yhtyvät niin siitä tulee todellinen roihu ja se on mahtava tunne,toivottavasti me kaikki löydämme oman liekkimme.
- Kalle K
minu kierot silimät nyt näkkeekää?
Nostettu tämä hieno runo uuvelleen parrasvalloihin...
Siihen aekaan en ollut RR palstalla sensijjaan
louskutin leukoja huuhaalla.... - Into.Lento
lyhyesti:
. varovainen
. selkeä Muruseni, olipas se koskettavan hieno runo, on tullu poltettuu ittensä kertoilee Zakri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483
