W.I.T.C.H

bloom-cornelia

Witch alkaa 1.9 aamulla neloselta jee

19

1219

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...juu, niimpä näkyy alkavan mutta suomenkielellä pilattuna!

• tinachu88

...witch alkaa nelosella? Onko se sillo aamulla ?

• icy trix.
        tinachu88 kirjoitti:

...witch alkaa nelosella? Onko se sillo aamulla ?

mä oon ainaki lukenu et se tulis seittemältä aamulla... mä meen joka päivä kaheksaan ni voisin kattoo, mut en jaksais enkä tykkäis.

• -Phobos-
        icy trix. kirjoitti:

mä oon ainaki lukenu et se tulis seittemältä aamulla... mä meen joka päivä kaheksaan ni voisin kattoo, mut en jaksais enkä tykkäis.

Mitä hittoa, mä oon kuullu et se on joka päivä joskus 4, 5 illalla?! Ei voi olla totta!! Mun on pakko nähä kaikki osat mutta tohon aikaan pitää jo lähtee kouluun. Kiva kiva, kiitos kun pilas mun elämän! (no ei nyt ihan :/, pakko ilmeiseti keksii joku toinen systeemi miten saada ne kaikki nauhotettu sillee kätevästi ja tottuu siihen, mutta silti...!) Aaaargh!!!!!

• irma.L
        -Phobos- kirjoitti:

Mitä hittoa, mä oon kuullu et se on joka päivä joskus 4, 5 illalla?! Ei voi olla totta!! Mun on pakko nähä kaikki osat mutta tohon aikaan pitää jo lähtee kouluun. Kiva kiva, kiitos kun pilas mun elämän! (no ei nyt ihan :/, pakko ilmeiseti keksii joku toinen systeemi miten saada ne kaikki nauhotettu sillee kätevästi ja tottuu siihen, mutta silti...!) Aaaargh!!!!!

huom. jos teilla on JETIX-kanava voi W.I.T.C.H.:iä katsoa muulloinkin :)

.

• ....
        irma.L kirjoitti:

huom. jos teilla on JETIX-kanava voi W.I.T.C.H.:iä katsoa muulloinkin :)

.

pistää vaika nauhoituksen päälle, kun lähdet kouluun tai jos kotona on porukkaa, kun lähdet, niin voihan niitä aina pyytää nauhoittamaan. :D

• -Phobos-
        .... kirjoitti:

pistää vaika nauhoituksen päälle, kun lähdet kouluun tai jos kotona on porukkaa, kun lähdet, niin voihan niitä aina pyytää nauhoittamaan. :D

Nii jooo... Niin minä muutenkin aijoin nauhottaa kaikki ja jos se ehtii alkaa ennen kuin lähden niin hyvä hyvä koska voin aina yhen jakson perään nauhottaa myöhemmin seuraavan, mutta mutta... no mitä mä tässä näin yksityiskohtaisesti selittelen..? :) Alkaako se tasan 7:00?

• L.N.

Pitikö tämäkin nähdä että suosittuun sarjikseen pohjaava animaatio mennään dubbauttamaan,Epäilen että takana on sama remmi joka on tuhonnut jo monta muuta sarjaa Suomessa samalla lailla.
      WITCH ei kuitenkaan ole ihan palleroikäisten sarja, vaan kouluikäisille ja siitä ylöspäin tehty.
      ...ja sitä suomalaisten älämölömöykkä-ääntelyä jota kuulee yhdessä sun toisessa animaatiossa nykyään, pitää olla aika mällissä katsoakseen tuota painosta:P
      Ottakaa kantaa.

• -Phobos-

Joo tosiaan. Mä oon jo valmiiks vähän pelänny sitä suomalaista dubbausta ja nyt luettuani ton sun kommenttis alko jonkun takii pelottaa viel enemmän. Riippuu kovasti äänistä ja puhetavasta millaisen vaikutelman koko piiretty antaa, Saman piirretynhän voi äänittää kahel eri taval ja yhtä versioo voi pitää jopa mun ikäsille suunnattuna (16) ja toinen vaikuttaisi joltai Teletappi-tyyliseltä! (tai no melkein..:)
        No ei voi mitään.. Pakko kai kestää sekin. Ja voihan sitä yrittää ettii jostain netistä niitä alkuperäsii englanninkielisii. Oon muute nähny pari leffaa mis näyttelee äijä joka äänittää Phobosta enkuks. Ei hassumpi käsittääkseni... ?
        No mutta mutta anyway.. Huomenna alkaa! Iiii jännitys tiivistyy... Tai no ei ehkä tiivistykkään :D

• Melice
        -Phobos- kirjoitti:

Joo tosiaan. Mä oon jo valmiiks vähän pelänny sitä suomalaista dubbausta ja nyt luettuani ton sun kommenttis alko jonkun takii pelottaa viel enemmän. Riippuu kovasti äänistä ja puhetavasta millaisen vaikutelman koko piiretty antaa, Saman piirretynhän voi äänittää kahel eri taval ja yhtä versioo voi pitää jopa mun ikäsille suunnattuna (16) ja toinen vaikuttaisi joltai Teletappi-tyyliseltä! (tai no melkein..:)
        No ei voi mitään.. Pakko kai kestää sekin. Ja voihan sitä yrittää ettii jostain netistä niitä alkuperäsii englanninkielisii. Oon muute nähny pari leffaa mis näyttelee äijä joka äänittää Phobosta enkuks. Ei hassumpi käsittääkseni... ?
        No mutta mutta anyway.. Huomenna alkaa! Iiii jännitys tiivistyy... Tai no ei ehkä tiivistykkään :D

Tänäaamunahan se tuli. Täytyy sanoa, että olisi sen kyllä paremminkin voinut tehdä. Piirosjälki kyllä oli ihan hienoa, ainakin parempaa, kuin kilpailijassaan, winxissä (mikä on erittäin tärkeää xD) ja animaatiossakaan ei olut valittamista. Molemmissa olisi kyllä vähän parantamisenvaraa, mutta ainakin tämä winxille pärjää. ;) Eikä dubbauskaan (ainakaan minusta) mitään aivan kauheaa ollut. Ainakin jos vertaa joihinkin toisiin suomessa esitettyihin sarjoihin, tosin joistain sivuhenkilöiden äänistä en oikein pitänyt.

• Melice
        Melice kirjoitti:

Tänäaamunahan se tuli. Täytyy sanoa, että olisi sen kyllä paremminkin voinut tehdä. Piirosjälki kyllä oli ihan hienoa, ainakin parempaa, kuin kilpailijassaan, winxissä (mikä on erittäin tärkeää xD) ja animaatiossakaan ei olut valittamista. Molemmissa olisi kyllä vähän parantamisenvaraa, mutta ainakin tämä winxille pärjää. ;) Eikä dubbauskaan (ainakaan minusta) mitään aivan kauheaa ollut. Ainakin jos vertaa joihinkin toisiin suomessa esitettyihin sarjoihin, tosin joistain sivuhenkilöiden äänistä en oikein pitänyt.

Mitä mieltä itse olitte? (unohtui kysyä edellisessä viestissä xD)

• migu
        Melice kirjoitti:

Suomenkielinen versio on minusta aivan surkea, niin kuin winx-clubissa, olisi saanut olla englannin kielinen.
        ja miksi ihmeessä sen pitää tulla Pe aamulla klo.7, ettei esim. v.loppuna niin kuin winx.
        Moni varmaan odotti aika paljon tuosta sarjasta, mutta olen samaa mieltä kanssasin että on tämä piiretty parempi kuin winx.

• Emmi12w
        migu kirjoitti:

Suomenkielinen versio on minusta aivan surkea, niin kuin winx-clubissa, olisi saanut olla englannin kielinen.
        ja miksi ihmeessä sen pitää tulla Pe aamulla klo.7, ettei esim. v.loppuna niin kuin winx.
        Moni varmaan odotti aika paljon tuosta sarjasta, mutta olen samaa mieltä kanssasin että on tämä piiretty parempi kuin winx.

Witch on todella hyvä sarja! Tykkään siitä kamalasti. Mutta Winx on kyllä paras ;)

• Mamoru-chan
        Melice kirjoitti:

katoin sen tänä aamuna, en oikein tykänny. Äänet oli iha huonot, vaikka parempia ei kai voisi toivoa, mutta parempi Winxiä ehdottomasti! :D

• -Phobos-
        Melice kirjoitti:

Jeeee!!!! Olen odottanut sitä niin kauan. Jotkut ihmiset saatoi varmaan vähän pettyä siihen (ei siis kaikki), mutta minä ainakin valmistauduin siihen sillä asenteella, että se saattaa olla AIVAN pers eestä, ja olin mä nähny pari jaksoo vuos sitte venäläisel Jetixil kaverilla, ja tajusin jo sillon että se on huonompi kuin luulin... No pääasia kuitenkin että on edes jonkinlainen. :) Huononkin kattoisin. Must se oli aika kiva mutta AIVAN KAUHISTUTTAVAN lyhyt!!! No onneks tulee joka arkipäivä, paitsi että aivan liian aikasin (kun heräsin kello näytti puol 8 vaikka oli oikeest puol7 ja luulin että olin nukkunut pommiin! =(). Dubbaus oli suunnilleen samantasoinen kuin millaiseksi sitä oletin, ehkä hieman parempi... menettelee... Ehkä. Mutta mä en tajuu MITEN NE ON SAATTANU JÄTTÄÄ KANDRAKARIN POIS KOKO TARINASTA?!!! lehden 4. saagasta ei voida tehdä piirrettyä. :(
        No se siitä.. Puhun liikaa eiks jep?

• Kanon
        -Phobos- kirjoitti:

Jeeee!!!! Olen odottanut sitä niin kauan. Jotkut ihmiset saatoi varmaan vähän pettyä siihen (ei siis kaikki), mutta minä ainakin valmistauduin siihen sillä asenteella, että se saattaa olla AIVAN pers eestä, ja olin mä nähny pari jaksoo vuos sitte venäläisel Jetixil kaverilla, ja tajusin jo sillon että se on huonompi kuin luulin... No pääasia kuitenkin että on edes jonkinlainen. :) Huononkin kattoisin. Must se oli aika kiva mutta AIVAN KAUHISTUTTAVAN lyhyt!!! No onneks tulee joka arkipäivä, paitsi että aivan liian aikasin (kun heräsin kello näytti puol 8 vaikka oli oikeest puol7 ja luulin että olin nukkunut pommiin! =(). Dubbaus oli suunnilleen samantasoinen kuin millaiseksi sitä oletin, ehkä hieman parempi... menettelee... Ehkä. Mutta mä en tajuu MITEN NE ON SAATTANU JÄTTÄÄ KANDRAKARIN POIS KOKO TARINASTA?!!! lehden 4. saagasta ei voida tehdä piirrettyä. :(

Miksei henkilöitä edes esitelty? Kaikki alkoi vain silleen yhtäkkiä ja ne oli heti kavereita ja noitia. Ja miksi koko ohjelman piti alkaa jollain tylsällä Caleb ja hirviö -jahtauskohtauksella? Duppaukset ovat myös päin peetä. Voih, jos ne tätä sarjaa alkoi tekemään, niin miksei sitten tehnyt kunnolla?

• -Phobos-
        Kanon kirjoitti:

Miksei henkilöitä edes esitelty? Kaikki alkoi vain silleen yhtäkkiä ja ne oli heti kavereita ja noitia. Ja miksi koko ohjelman piti alkaa jollain tylsällä Caleb ja hirviö -jahtauskohtauksella? Duppaukset ovat myös päin peetä. Voih, jos ne tätä sarjaa alkoi tekemään, niin miksei sitten tehnyt kunnolla?

Oot osittain oikeassa, enkä kommentoi sen enempää, mutta jäi tässä mietityttämään kenellä olisit halunnut sarjan alkaneen? Älä vaan sano että jollain kaikista jännittävimmällä kohtauksella ja parhaimmalla henkilöllä, ja jälkeempäin olisi tullut kasa tylsiä kohtia? Ei Caleb oo munkaa lempihahmojani (hiton maanpetturi! :D No ei älkää välittäkö) Mutta alku oli Ok musta, paitsi että en jaksaisi sitä kovinkaan monta kertaa kattoo.. ?

• topaasi###
        Melice kirjoitti:

Joo! Siinähän on samoja ääniesittäjiä kun Trollz:issa! Tosi hyvä kun w.i.t.c.h:it taisteli niitä hirviöitä vastaan. Juoni on minusta tosi mahtava!

• -Phobos-
        -Phobos- kirjoitti:

Anteeksi, meni vähän väärin. Luulin et se tulee joka arkipäivä ku jossai sanottii... ja kai jossain tuleekin. Mikä pettymys....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      274
      2432
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      300
      1304
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1211
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1201
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1155
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      1106
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      972
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      907
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      860
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      777
    Aihe