kirpparilta Sweep Racing ajopuvun(takki,housut irtovuorilla ja suojuksilla,gordurapuku)hinta 120euroa.Kaverit sanoi,että ostin paskaa.Pitääkö paikkansa?
Ostin
6
732
Vastaukset
- Aidon POLYAMIDI-Gorduran ja...
Ei taida olla asusi aitoa Gorduraa, paskasta en tiedä, mutta kannattaa olla tarkkana. Taitaa olla Made in Pakistan laatua. Mutta pääasia, että on asu.
- vauhtivaari
on ommeltu 3M Gordura-merkki.Ei kai näitä missään piraatteina valmisteta tai ainakaan Suomessa myydä(ehkä kirppareilla?).Miksi merkintä"made in Pakistan"tekisi tuotteesta huonon?Missä valmistetaan ns. hyvät puvut?Kiinassa?!Olen ajanyt puvulla parisataa kilometriä ja olen tyytyväinen ja sehän on tietysti pääasia.
Mulla on semmonen nyt toista kesää. Kaupassa se on maksanut 279,- €.
Pitää vettä ja tuulta moitteitta. Pienellä pakkasellakin olen ajellut niin, että lyhythihainen t-paita ja lyhyet kalsarit pelkästään puvun alla. Kaulus on sen verran korkea, ettei sen ja kypärän väliin jää rakoa. Housut on kyllä ilman vuoriakin turhan lämpimät pitää ajon jälkeen sisällä ja aika kankean oloiset. Housuissa mua harmittaa myös ylänepit, jotka ei pysy kiinni, kun on tota vatsaa. Mun piti ommella housun kaulukseen, eteen ylimääräinen hakanen.
Suojat täyttää jonkun EU-tirehtiivin, mutta ne ei ole mitään kovamuovisia.
Suojat sai myös kätevästi irti, kun pesin takin.- hyvän ostoksen teit
lähden itse ajeleen huom 500 km pohjoisee,kävin
kysymässä sadeasua,myyjä kysyi,miksi,oli myynyt sweepin asun keväällä,ja väitti että kyllä kestää,ei sitten myynyt sadeasua Jos joku nyt joskus sattuu löytämään jotain edullista kunnon kamaa niin totta kai kavereita vituttaa.Kyllä sä noilla pärjäät tuulessa ja tuiskussa.
- vauhtivaari
puku hyvin,kun jouduin tänään rajuun ukkoskuuroon.Oli lysti ajella kotiin paita kuivana.Halpis kypärän visiirikin pysyi kirkkaana kuin lapsen silmät jouluaattona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292468- 1322385
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141851Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151673Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731277- 1061234
- 171232
- 93967
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks134877Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19868