Kunhan ammattilaiset pääsisivät tutkimuksiin mukaan!
On käsittämätöntä, että poliisi ei löydä kaikkia asiaan havaintojen perusteella linkittyviä pienestä Suomesta!
Räsänen case ratkeaisi helposti
8
2152
Vastaukset
- Beagle Boy
Ketkä ammattilaiset ? Poliisihan on tietysti pelkkä amatööri.
Kaikki ammattilaiset vaan tutkimaan, ei sitä ole kielletty. Eduskunta on vaan antanut näile amatööreille ne pakkokeinot, hölmöt. Kenttä on ilman näitä pakkokeinoja vapaa jokaisen tutkittavaksi.- puuhapete69
Steven Seagal ratkaisisi tämänkin keissin.
- pekka1971
Raisa katosi 1999 ja KRP otti jutun tutkittavakseen 2005, siis murhaajalle annettiin 6 vuotta etumatkaa. Juttuhan olisi selvinnyt, jos valvontanauhoja olisi tutkittu tehokkaasti jo 1999. Kaikki autojen omistajat olisi pitänyt selvittää jo 1999-2000. Selvitystyöhän on vieläkin mahdollista, muttei ole ilmeisesti resursseja.
Eilisen dokumentin pohjalta on todennäköistä, että Raisa etsi itselleen kyydin Pirkkalaan. Kyyti koitui kohtaloksi eli raiskaus ja tappo. - ihmetyttää...
ettei ketään niistä henkilöistä joiden seurassa Raisasta on tehty havaintoja ole tavoitettu...
Kukaan auton omistajista ei ole ilmoittautunut poliisille...nuorisoporukka jonka kanssa kukkakauppias näki Raisan juttelevan ei ole ilmoittautunut...eikä myöskään tämä vanhempi polkkatukkainen nainen jonka kanssa Raisan oli nähnty kävelevän...tosin poliisihan oli sulkenut tämän tutkimuslinjan kokonaan pois...
Mutta tuosta tulee pakostakin mieleen ettei Tamperelaiset ole kovin paljoa välittäneet auttaa edes koko tutkimuksissa...
Jokaisen joka itsensä noista jutuista tunnistaa olisi pitänyt ilmoittautua välittömästi poliisille...- siksi
ei ole ilmoittautunut, koska eivät ole alunperinkään Raisan kanssa jutelleet. Kyseessä mitä todennäköisemmin joku muu kuin Raisa.
- on väärin!!
siksi kirjoitti:
ei ole ilmoittautunut, koska eivät ole alunperinkään Raisan kanssa jutelleet. Kyseessä mitä todennäköisemmin joku muu kuin Raisa.
Jos he vain ovat tunnistaneet itsensä siitä niin heidän olisi pitänyt ehdottomasti ilmoittautua poliisille että se linja voidaan sulkea pois tutkimuksista...
Poliisihan kuitenkin piti varmana sitä että kukkakauppias olisi nähnyt Raisan juttelemassa muille nuorille...miksi nämä nuoret eivät ilmoittautuneet? Salavaatko he kenties jotain? Tai vaikka eivät salaisikaan niin heillä voisi olla tutkimuksen kannalta hyödyllistä tietoa...Raisahan on voinut pyytää heiltä vaikka kyytiä kotibileisiin saamatta kuitenkaan sitä...tai ehkä he ylipäätään olisivat tietoisia tytön suunnitelmista yms... - kukkakauppiaan
on väärin!! kirjoitti:
Jos he vain ovat tunnistaneet itsensä siitä niin heidän olisi pitänyt ehdottomasti ilmoittautua poliisille että se linja voidaan sulkea pois tutkimuksista...
Poliisihan kuitenkin piti varmana sitä että kukkakauppias olisi nähnyt Raisan juttelemassa muille nuorille...miksi nämä nuoret eivät ilmoittautuneet? Salavaatko he kenties jotain? Tai vaikka eivät salaisikaan niin heillä voisi olla tutkimuksen kannalta hyödyllistä tietoa...Raisahan on voinut pyytää heiltä vaikka kyytiä kotibileisiin saamatta kuitenkaan sitä...tai ehkä he ylipäätään olisivat tietoisia tytön suunnitelmista yms...puutarha tutkittu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592