Räsänen case ratkeaisi helposti

Gestapo

Kunhan ammattilaiset pääsisivät tutkimuksiin mukaan!

On käsittämätöntä, että poliisi ei löydä kaikkia asiaan havaintojen perusteella linkittyviä pienestä Suomesta!

8

2152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Beagle Boy

      Ketkä ammattilaiset ? Poliisihan on tietysti pelkkä amatööri.

      Kaikki ammattilaiset vaan tutkimaan, ei sitä ole kielletty. Eduskunta on vaan antanut näile amatööreille ne pakkokeinot, hölmöt. Kenttä on ilman näitä pakkokeinoja vapaa jokaisen tutkittavaksi.

      • puuhapete69

        Steven Seagal ratkaisisi tämänkin keissin.


    • pekka1971

      Raisa katosi 1999 ja KRP otti jutun tutkittavakseen 2005, siis murhaajalle annettiin 6 vuotta etumatkaa. Juttuhan olisi selvinnyt, jos valvontanauhoja olisi tutkittu tehokkaasti jo 1999. Kaikki autojen omistajat olisi pitänyt selvittää jo 1999-2000. Selvitystyöhän on vieläkin mahdollista, muttei ole ilmeisesti resursseja.

      Eilisen dokumentin pohjalta on todennäköistä, että Raisa etsi itselleen kyydin Pirkkalaan. Kyyti koitui kohtaloksi eli raiskaus ja tappo.

    • ihmetyttää...

      ettei ketään niistä henkilöistä joiden seurassa Raisasta on tehty havaintoja ole tavoitettu...
      Kukaan auton omistajista ei ole ilmoittautunut poliisille...nuorisoporukka jonka kanssa kukkakauppias näki Raisan juttelevan ei ole ilmoittautunut...eikä myöskään tämä vanhempi polkkatukkainen nainen jonka kanssa Raisan oli nähnty kävelevän...tosin poliisihan oli sulkenut tämän tutkimuslinjan kokonaan pois...
      Mutta tuosta tulee pakostakin mieleen ettei Tamperelaiset ole kovin paljoa välittäneet auttaa edes koko tutkimuksissa...
      Jokaisen joka itsensä noista jutuista tunnistaa olisi pitänyt ilmoittautua välittömästi poliisille...

      • Eikös ainakin sen amerikan raudan kuljettaja ilmoittautunut?


      • siksi

        ei ole ilmoittautunut, koska eivät ole alunperinkään Raisan kanssa jutelleet. Kyseessä mitä todennäköisemmin joku muu kuin Raisa.


      • on väärin!!
        siksi kirjoitti:

        ei ole ilmoittautunut, koska eivät ole alunperinkään Raisan kanssa jutelleet. Kyseessä mitä todennäköisemmin joku muu kuin Raisa.

        Jos he vain ovat tunnistaneet itsensä siitä niin heidän olisi pitänyt ehdottomasti ilmoittautua poliisille että se linja voidaan sulkea pois tutkimuksista...
        Poliisihan kuitenkin piti varmana sitä että kukkakauppias olisi nähnyt Raisan juttelemassa muille nuorille...miksi nämä nuoret eivät ilmoittautuneet? Salavaatko he kenties jotain? Tai vaikka eivät salaisikaan niin heillä voisi olla tutkimuksen kannalta hyödyllistä tietoa...Raisahan on voinut pyytää heiltä vaikka kyytiä kotibileisiin saamatta kuitenkaan sitä...tai ehkä he ylipäätään olisivat tietoisia tytön suunnitelmista yms...


      • kukkakauppiaan
        on väärin!! kirjoitti:

        Jos he vain ovat tunnistaneet itsensä siitä niin heidän olisi pitänyt ehdottomasti ilmoittautua poliisille että se linja voidaan sulkea pois tutkimuksista...
        Poliisihan kuitenkin piti varmana sitä että kukkakauppias olisi nähnyt Raisan juttelemassa muille nuorille...miksi nämä nuoret eivät ilmoittautuneet? Salavaatko he kenties jotain? Tai vaikka eivät salaisikaan niin heillä voisi olla tutkimuksen kannalta hyödyllistä tietoa...Raisahan on voinut pyytää heiltä vaikka kyytiä kotibileisiin saamatta kuitenkaan sitä...tai ehkä he ylipäätään olisivat tietoisia tytön suunnitelmista yms...

        puutarha tutkittu?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe