pókeRed, Victory road

saippuakauppias

Pokemon red, olen saanut kaikki Badget ja nyt oon täällä Victory roadilla, täällä tunnelissa vai mikä tämä nyt o..

Ja minulla ei ole hajuakaan miten pääsen pois, tiedän kyllä että noita kiviä pitää siirellä mut en minä noista ota selvää.

Auttakaa minut ulos täältä!!

7

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saippuakauppias

      Auttakaa minut etenemään tästä

    • ?????

      Työnnä niitä kiviä joihinki rotkoihin(Ne mustat aukot).En osaa muuten auttaa.......=(

      • saippuakauppias

        Ei, ei ole mustia aukkoja vaan tuommosia "nappeja" mihin ne pitää työntää että pääsee etiäpäin, mut ku minä en saa siirrettyä kaikkia kiviä niihin nappuloihin silleen..

        Vaikeaa selittää, kuka on pelannu pelin läpi niin tietää kyllä.

        Auttakaa joku tietävä!


      • saippuakauppias kirjoitti:

        Ei, ei ole mustia aukkoja vaan tuommosia "nappeja" mihin ne pitää työntää että pääsee etiäpäin, mut ku minä en saa siirrettyä kaikkia kiviä niihin nappuloihin silleen..

        Vaikeaa selittää, kuka on pelannu pelin läpi niin tietää kyllä.

        Auttakaa joku tietävä!

        Siirtele niitä kiviä strecth liikkeellä nappien päälle.


      • saippuakauppias
        flareon85 kirjoitti:

        Siirtele niitä kiviä strecth liikkeellä nappien päälle.

        että ne pitää siirellä nappien päälle, mut minä en saa kaikkia siirrettyä niitten päälle!
        En pääse etenemään, kertokaa tarkemmin mitä teen millekkin kiville ym??


      • metang
        saippuakauppias kirjoitti:

        että ne pitää siirellä nappien päälle, mut minä en saa kaikkia siirrettyä niitten päälle!
        En pääse etenemään, kertokaa tarkemmin mitä teen millekkin kiville ym??

        Eli enismäinen kiven osaat varmaankin laittaa ja toisen ja kolmas on sitten aika pitkämatka laittaa, no kun huomaat sen kolmannen kiven, siirrä se ensin ylös sen verrän että jää myös tilää ylös ja että pystyt liikkuttamaan sitä..sitten vasemmalle niin kauan kun tulee pieni "väleikkö" laita se niin että se menee siihen napin päälle, sitten mene siihen kohtaan jossa oli se kivi, sitten mene siitä vähän vasemmalle, sitten ylös niin että tulet portaille, mene portaiden päältä ja vasemmalle, niin että näet kouluttajan, ottele tai et niin mene sen ohi, ja mene portaat alas, näet kaksi kouluttajaa, ohita ne tai ottele. Sitten mene oikealle niin kauan kun tulet kiven luo jonka voit siirtää, siirrä sen mustan aukon päälle niin se tipahtaa..mene perässä, sitten tulee toinen musta aukko että joudut siirtämään sen kiven ja menemään perässä/siirrät sitä koko ajan vasemmalle että se tulee sen napin päälle en muista miten se oli, kokeile niin saat tietää ;)
        sitten kun olet saannut sen kiven sen napin päälle mene portaat ylös ja oikealle, tulee kouluttaja, ottele tai jos olet jo otellut sen niin ei sitten mitään..Mene siitä poraista alas, sitten saavut siihen kohtaan jossa on viimeinen henkilö, jos se on kouluttaja niin sinun on pakko otella hänet, ja jos ei ole kouluttaja niin ohita, nyt tulee jännittävä kohta ^^ mene luolan suusta ja kappas, pääsit luolasta pois mätenrmästä!! ^^ Oli mukava auttaa..:3


      • saippuakauppias
        metang kirjoitti:

        Eli enismäinen kiven osaat varmaankin laittaa ja toisen ja kolmas on sitten aika pitkämatka laittaa, no kun huomaat sen kolmannen kiven, siirrä se ensin ylös sen verrän että jää myös tilää ylös ja että pystyt liikkuttamaan sitä..sitten vasemmalle niin kauan kun tulee pieni "väleikkö" laita se niin että se menee siihen napin päälle, sitten mene siihen kohtaan jossa oli se kivi, sitten mene siitä vähän vasemmalle, sitten ylös niin että tulet portaille, mene portaiden päältä ja vasemmalle, niin että näet kouluttajan, ottele tai et niin mene sen ohi, ja mene portaat alas, näet kaksi kouluttajaa, ohita ne tai ottele. Sitten mene oikealle niin kauan kun tulet kiven luo jonka voit siirtää, siirrä sen mustan aukon päälle niin se tipahtaa..mene perässä, sitten tulee toinen musta aukko että joudut siirtämään sen kiven ja menemään perässä/siirrät sitä koko ajan vasemmalle että se tulee sen napin päälle en muista miten se oli, kokeile niin saat tietää ;)
        sitten kun olet saannut sen kiven sen napin päälle mene portaat ylös ja oikealle, tulee kouluttaja, ottele tai jos olet jo otellut sen niin ei sitten mitään..Mene siitä poraista alas, sitten saavut siihen kohtaan jossa on viimeinen henkilö, jos se on kouluttaja niin sinun on pakko otella hänet, ja jos ei ole kouluttaja niin ohita, nyt tulee jännittävä kohta ^^ mene luolan suusta ja kappas, pääsit luolasta pois mätenrmästä!! ^^ Oli mukava auttaa..:3

        aika sekavasti selitetty, enkä kyllä siltikkään tajua ku ei noita kiviä yksinkertaisesti saa kaikkien nappejen päälle! :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe