annetaan joidenkin naisten mellastaa päivästä toiseen ja oikein VIP-merkin suojissa. Eivätkä valvojat tee mitään? Rauha palaa vasta, kun nämä muutama riekkuja ottavat päikkärinsä tai ovat muuten hetken poissa. Onneksi edes silloin voi hetken rauhassa ilman ainaista riitaa ja toraa tällainen hetkittäinenkin sättääjä käydä vähään heittämässä läppää ihan huvin vuoksi, ei siksi että se olisi henki ja elämä.
Kaltaiseni rekkaamattomat sättääjät ovat heille suurin kauhistus - oikeus pikatuomioon ja teloituksen täytäntöönpanoon on rajoittamaton.
Sätillä elämänsä ja aikansa täyttävät naiset käyttäytyvät kuin pahaiset kakarat ja kiukuttelevat, jos joku sanoo poikkipuolisen sanan heidän mielipiteitään vastaan. Eri mieltä et voi etkä saa olla, muuten saat julkisen lynkkauksen ja miehet yritetään kastroida alle aikayksikön. Onneksi sanallinen kapasiteettinsä on vajavainen vaikka ääntä riittääkin. Valvojat ovat voimattomia, eihän naisia saa sortaa - apuun huudetaan Paavo Nikulaa ja SETAa ja Euroopan Komission Ihmisoikeustyöryhmää. Naurettavaa. Herranjestas - sehän on sätti! VAIN SÄTTI!
Katsotaan kuka älähtää. Tuskin yksikään heistä rekattuna :))
No, onneksi on vielä toisiakin sättejä, joissa ei mielivalta ole päässyt noin pahaksi. Suuntaan sinne. Heippa.
ASJK
Miksi 40+ huoneessa
12
3030
Vastaukset
- Pushkajushi
Sellaiset ämmät. Niin minäkin teen. On siellä varsin viehättävääkin seuraa. Juttele heidän kanssaan.
PeeJii - tehopannu
"oikein VIP-merkin suojissa"...
Väärin! Ko. naisnikki ei ole enää pitkään aikaan ollut VIP eikä kuulemma tule enää koskaan olemaankaan. - eivippi
huomannut myös,että muutama vip-nainen vie Mannon-sefua kuin pässiä narussa,ja kyseinen sefu poistelee vaan miehiä,joille on mustasukkainen.
- suosittelen
Sinulla on oikeus ruksia mitä et halua nähdä. Turhaan valitat, jos et halua ruksia.
- Suosittelen
Mitä tohon sanaan tulee, niin oikea nimi on CHAT ! eikä mikään sätti.
- ihan_teini
No voi meidän "aikuisia", tädet ja sedät löysi chatin ja rupes riitelemään keskenään ja ihan samalainen lastentarha kuin meillä ala-asteella :)
- ihmettelevä
...ilmiötä löytyy 30 huoneessa. Naisia joilla lapsia ( yh tai perheellisiä ) jotka roikkuvat chatissä AINA kun itse sinne menee. Ja jotkut heistä juuri kinaajia, "huutajia" tai muuten vain "haistattelevia". Chatti on heille nähtävästi paikka missä voi "loistaa" jos on verbaalinen jos oikeassa elämässä ei oikein "suju". Ja se ok minun puolesta jos joku kokee sen niin. Mietin vaan missä lapset on ja tekevät kun mutsi roikkuu chatissä aamut, illat, yöt. Chat on paikka missä pitäisi voida jutustella niitä näitä ilman kinaa tai mustasukkaisuus draamaa tai kateutta eri syistä.
- Ujo nainen
Olen n. 2 viikkoa sitten ensi kerran kys. sivustoille tutusttunut.Olen huomannut juuri saman ilmiön ja todella ihmettelen samaa asiaa!
Kuinka muutama naisihminen luulee omistavansa kaikki miehet ja aika rumasti kommentoivat toisilleen uusista ihmisistä.Lapsellista touhua,sanoisin. Sitten on myös joku onneton, joka vaihtaa nickiä koko ajan ja puhuu sontaa ja yleistää.Mikä on sitten chatin valvojan velvollisuus?tai tyylittömästi (itse sitä edes huomaamatta). Ruksi, kun näet mokoman, niin minäkin teen eikä enää vaivaa mokomat. :))
KariS
- ..niitä muita
...sättejä? Minäkin joskus sättäilin vain huvikseni, vaan en enää pääse chattihuoneeseen kun on uudet asetukset. Joskus ois kuitenkin kiva jutella...mutta missä? Kerropa
- aina samat
Oikeessa olet 40 on ihan paska huone six en siellä käykkään.
- mutta siellä kuitenkin käyn
Siinä huoneessa on muutama nainen, jotka eivät osaa käyttäytyä asiallisesti. Kerran täysin vahingossa lähetin eräälle heistä viestin. Hän haukkui minut kaikkien chattaajien nähden. Oli hyvin nolo jatkaa juttelemista, kun nainen tuolla tavalla minut haukkuu, vaikken ole edes tarkoittanut mitään. Yritä siinä vielä selittää, kun toinen ei edes ymmärrä mitään. Joku Senjuska se oli.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan14601Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv634347- 433642
- 193282
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv343228Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h403061No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol453010- 452665
- 422425
- 452179