Tiedostonsiirto

Moikka. Niin ostin tossa uuden koneen ja vanhasta koneesta pitäis saada siirrettyä tiedostoja c asemalta uudelle koneelle, mitenkähän onnistuisi? USB tiedostonsiirtokortilla vai mikä se nyt on ei ainakaan onnistunut.

15

784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kari_krandi
    • A.I.Piippo

      Kytke se vanha levysi sinne uuteen koneeseesi.

    • xyz...

      Aika hienon nimen keksit USB-muistille.

      Sanotko autoakin henkilöstönsiirtovaunuksi?

      • kopio-xyz

        ei kai vaan...Miksi sinä olet ruvennut raahaamaan tuota hiirenhäntää nikkisi perässä?


      • xyz...
        kopio-xyz kirjoitti:

        ei kai vaan...Miksi sinä olet ruvennut raahaamaan tuota hiirenhäntää nikkisi perässä?

        Muuten herjaa "Nimimerkki on jo rekisteröity toiselle käyttäjälle
        Jos olet itse rekisteröinyt tämän nimimerkin, kirjaudu ensin sisään, jotta voit käyttää nimimerkkiä"

        Muuttui tässä joku päivä sitten, kokeile vaikka itse.

        Harmi kun pajalla on ollut niin valtavasti kiirettä, en ole edes ehtinyt pitää palstaa kurissa ja järjestyksessä. Aloittelijat on päässeet pahasti villiintymään, örisevät vain yksitavuisia sanoja ja valuttelevat kuolaa suupielestä pitkin palstaa sinnesuntänne.


      • kopio-xyz
        xyz... kirjoitti:

        Muuten herjaa "Nimimerkki on jo rekisteröity toiselle käyttäjälle
        Jos olet itse rekisteröinyt tämän nimimerkin, kirjaudu ensin sisään, jotta voit käyttää nimimerkkiä"

        Muuttui tässä joku päivä sitten, kokeile vaikka itse.

        Harmi kun pajalla on ollut niin valtavasti kiirettä, en ole edes ehtinyt pitää palstaa kurissa ja järjestyksessä. Aloittelijat on päässeet pahasti villiintymään, örisevät vain yksitavuisia sanoja ja valuttelevat kuolaa suupielestä pitkin palstaa sinnesuntänne.

        Ei taida nilkki uskaltaa ottaa sitä käyttöön, kompastelee sun saappaitten kanssa heti.
        Mennäänkö kolkuttelemaan sefun kopin huuruiseen ikkunaan, ja pyydetään palauttamaan kunnia sille, kelle se kuuluu? Nätisti ja uhkailematta?

        Olisit ottanut pajallesi sen reippaan ja oppivaisen aputytön, niin saisit viettää täällä apulaissheriffin päiviä..


      • xyz...
        kopio-xyz kirjoitti:

        Ei taida nilkki uskaltaa ottaa sitä käyttöön, kompastelee sun saappaitten kanssa heti.
        Mennäänkö kolkuttelemaan sefun kopin huuruiseen ikkunaan, ja pyydetään palauttamaan kunnia sille, kelle se kuuluu? Nätisti ja uhkailematta?

        Olisit ottanut pajallesi sen reippaan ja oppivaisen aputytön, niin saisit viettää täällä apulaissheriffin päiviä..

        Kaukaa jenkkilästä löytyi Bill, osaa suomea ilmeisesti vain yhden sanan, "kiitos". Mutta kyllä siitä saadaan vielä koulutettua ihan hyvä korjaaja.


      • kopio-xyz
        xyz... kirjoitti:

        Kaukaa jenkkilästä löytyi Bill, osaa suomea ilmeisesti vain yhden sanan, "kiitos". Mutta kyllä siitä saadaan vielä koulutettua ihan hyvä korjaaja.

        ..sun aika menee sitten kouluttamiseen, etkä ehdi tänne usein. Osaat kuitenkin apupojan kieltä sujuvasti. Aputytölle tosin ei olisi tarvinnut kuin korjaamista opettaa.

        Ei ole näkynyt nikinvaraajaa vielä, ja
        sinä näytät ihan pistehitsarilta ilman luokkia.

        Tämä palsta ei ole enää entisensä..


      • x.y.z.
        kopio-xyz kirjoitti:

        ..sun aika menee sitten kouluttamiseen, etkä ehdi tänne usein. Osaat kuitenkin apupojan kieltä sujuvasti. Aputytölle tosin ei olisi tarvinnut kuin korjaamista opettaa.

        Ei ole näkynyt nikinvaraajaa vielä, ja
        sinä näytät ihan pistehitsarilta ilman luokkia.

        Tämä palsta ei ole enää entisensä..

        Yes, xyz has also experience in spotwelding.


      • kopio-xyz
        x.y.z. kirjoitti:

        Yes, xyz has also experience in spotwelding.

        ...mitäpä sinä et osaisi.
        Joku taisi närkästyä sinun huumoriisi, kun varasti alkuperäisen nikin. Toivottavasti x.y.z.:lle ei käy samoin.


    • ja vaivattomn

      Tapa on jos vanhassa on polttava, polta ne tiedot sinne, siis kiekolle ja siirrä siten. Mikäli koneesi on tiltannu, linkoo sillä vesilintuu, ei kande vanhaa kovoo uuteen laittaa, kone kärsii ja voipi tiltata.

      Mut jos kone ehjä ja toimii, ei kaikkee paitti henkilökohtaiset tiedot ottaa vaa pois.

      Tosin itse kukin päättää mitä tekee. Mut poltto on helpoin tapa.

    • ehdotus viksu

      kun ostatte uuden koneen, sopikaa että vanhan koneen kiintolevy siirretään uuteen koneeseen.
      Tuo on niin pieni vaiva asennuksessa ettei varmaan lisähintaa tule, ainakaan paljoa.
      Uusi kiintolevy näkyy esim c-asemana ja vanha d-asemana. Jos sitten myöhemmin (kun olet siirtänyt tiedostot) et tarvitse vanhaa kiintolevyä sen voi silti jättää koneeseen mutta otat vain piuhat irti niin se ei turhaan kuluta sähköä.

      • _sitimarketti

        Kukahan tavaratalossa kävisi tuota hommaa tekemään muiden töiden ohella. Moni ostaa koneensa myös sieltä tai peräti postimyynnistä. Oma valintahan se tietysti on.


    • löytyy kyllä että kokeilen sitten sillä. Kiitos asiallisista vastauksista. Ja näille joilla ei ole muuta tekemistä kun tulla tänne heittämään jotain paskoja kommentteja vaan eikä oikeaa asiaa niin siirtykää johonkin lastenpalalstalle!

      • ja tämä uus hankinta on kannettava ja vanha on pöytätietokone. Tohon kovalevyn vaihtoon en kyllä mielellään ala.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe