"nirsot naiset"

vai ei ole totta???

35

5223

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pihan perältä hyvä corolla

id 135554, eli siellä on keikkunu jo pian kolmatta vuotta, arvelen. Varmaan vuosisadan vaihtuessa edelleen samoissa lähtökuopissa.

• Piristi

Voi olla että saa vähän aikaa hakea...

• pikkunirso N

Onkohan tuo ihan vakavalla mielellä laitettu? Tosin onhan noita tuon tyyppisiä ihmisiä...hahahahahahahahahaaaaaaa. Hän n ainakin rehellinen. heheheheheeeeeeeeee

• naurut :D

En ole aikaisemmin nauranut niin hyvin kuin lukiessani tuonkaltaisia profiilitekstejä!

• Haloo!

Mitäs ihmettä tuossa? Tukevahko tyttönen (tämä on positiivista!), varmaan ollut aikanaan kiltti ja hyvä koulussa (tämäkin isoa plussaa!) kun on jaksanut opiskella monta kieltä, tykkää hyvästä seksistä, uskaltaa olla nainen ja näyttää tunteensa (hyvä, edelleen) ja on saanut jonkun tavallisen ja rehellisen ammatin vuosituloista päätellen (tämäkin oikein hyvä).

Minusta hän ei todellakaan mikään nirsoilija, vaan aika hyvä kumppanikandidaatti. Tekstistä päätellen huumorintajuinenkin.

Voisin tykätä, mutta nettitreffailu on taaksejäänyttä elämää :)

• yyyyyyy

Mistä lähtien tukevuus on ollut positiivista ja minkä takia?

• naisilla...

Sellaiseen näillä treffipalstoilla törmää lahes joka ilmoituksessa, että "vähintään 180 cm, urheilullinen, komea ja varakas...." ja hakija nainen on yleensä itse alle 170 ja kokoa xl-xxxxxl.

Ei oikeen mee yksiin toiveet ja vaatimukset miehestä verrattuna omaan olemukseen...
      Luuleeko xxxxl pullukat et komeat ja rikkaat miehet on kiinnostuneita naisista, jotka ei itse silmää miellytä....

Itse en enään muutamaan vuoteen sinkku ole ollut, mut kun olin, niin pelleilin, nautin, nain ja nauroin näille miehenkipeille pullukoille ihan reippaasti.

• mitä. ..

Selväksi tuli, että kovin moni ei noita kriteerejä täytä. Ei siitä silti pidä mennä vetelemään herneitä nenuun. Sinulle, jolle niin kävi: suutuit, kun et kelvannut. Mitä sitten kitiset vielä, ettei olisi mulle kelvannutkaan... ;D

Ehkäpä jossain on mies, joka on etsinyt juuri tuollaista naista samoilla kriteereillä. Siinä hänelle. Eikä tarvitse olla kuin se yksi.

Antaa niiden olla yksin, jotka haluavat. Ja antaa jokaisella olla omat vaatimuksensa. Ei se meiltä muilta ole pois, päin vastoin ;)

• hulahula

hitto, muuten olisin voinut vaikka vastata mutta hawainleike on hyvää :P

• Lykästipäs

" Hitto, muuten olisin voinut vaikka vastata mutta hawainleike on hyvää :P "

Tuo lause olisi sinänsä jo ihan kiva viesti lähetettäväksi tälle naiselle.

Tai hieman muunneltuna vaikka muotoon " Täytän vaatimuslistasi muilta osin, mutta miten suhtaudut siihen että havaijinleike on minusta ihan hyvää? Painatko saman tien torju-nappia? "

Lähetä se ja katso mitä tapahtuu! Ennustan että saat heti rohkaisevan vastauksen. Kokeile edes!!!!

• Itekin oon melko nirso, mut toi on jo ihan huippua! Eipä tuu tuo ihminen kyl seuraa saamaan, jos tolla kaavalla ettii :D.

• heh heh hehee =)

• kirjoituksen

ulkoasun ja kieliopin perusteella, että treffailija ei välttämättä ole niin korkeasti koulutettu ja hienostunut henkilö kuin antaa ymmärtää... Joku pilaillut aikansa kuluksi. Mutta myönnetään, että hyvät naurut sai ilmoituksesta :D

• Revolveri

Jo oli tiukat kriiteerit tai on pilailtu. Voi kestää hyvin kauan ennekuin muija äijän löytää :D

• Hanna

Kyllä se oli selvästi vitsi. Kirjoittaja kertoo olevansa älyllinen, koulutettu ja hienostunut, mutta kirjoitustyyli ja hyvin alkeelliset kirjoitusvirheet paljastavat ihan muuta. Hauska provo kuitenkin.

• JEEPnisti

Pienestä kii...
      Meikä olis hänelle ihannekumppani paitsi kahdessa kohtaa: ei ole ylempää kkt:a ja tuli tupakoituakin joskus teiniä ja vähän päälle.

"Nirsot naiset".
      Aikastas hyvä poiminta siitä, kun kireä pipo haittaa elämää. Ei sittenkään... tuo ilmoitus on pakko olla joku hupijuttu ja ajanvietekirjoitelma. Ei kukaan voi oikeasti olla noin pihalla.

• Kuivaksi tuota ei ainakaan voi sanoa.

• pilaa niin

onhan noita oikeasti.

Tuossa piirrettiin prototyyppi ikisinkusta (citysinkusta).
      Näitä naisia on yhä vain enemmän pääkaupunkiseudulla.

Vakava pohdinnan aihe: mihin maailma on menossa kun on yhä kasvava joukko naisia joille ei normaali elämä ja ihan kuolevainen mies kelpaa?

• nomitomi

Nirsoja naisia, me miehet vaan ollaan NIIN HUONOJA! ;)

• mitään huonoja olla
        nomitomi kirjoitti:

Nirsoja naisia, me miehet vaan ollaan NIIN HUONOJA! ;)

Paitsi ehkä juuri noiden nirsojen naisten mielestä.

Kannattaa hankkia sellainen nainen joka ei ole tolla liialla citykulttuurilla pilattu ja joka osaa arvostaa hyvää suomalaista miestä!

• "Ikisinkku" - Lyk...

Vai että ikisinkuksi jää, jos esittää nettisivullaan kovia vaatimuksia.

Epäilen, että paljon suuremmalla todennäköisyydellä jää ikisinkuksi, jos tekee tylsän mitäänsanomattoman sivun jossa kertoo olevansa " tavallinen rehellinen suomalainen mies/nainen". Noita kun on pilvin pimein, kukaan ei sellaista sivua edes huomaa.

Kannattaa yrittää erottua joukosta - ja vaatimustaso pitää olla!!!!

Kuinka kauan itse olet ollut treffeissä, eli oletko kenties itse ikisinkku? Jos löysit sieltä kumppanin, alkoiko seurustelu nopeammin kuin 1,5 kk sivun perustamisesta?

Onko teidän mielestänne vajaa kuukausi pitkä aika? Jos sen oikean löytäminen treffeistä kestää alle kuukauden, onko kyseessä "ikisinkku" jolla ei ole toivoa?

Minä nimittäin löysin mieheni vajaa kuukausi sivuni laatimisen jälkeen. Seurustelimme puolitoista kuukautta sivun laatimisen jälkeen.

Ja vaatimustasoni oli kovempi kuin tuolla naisella.

En ihan todella ymmärrä mikä tuossa sivussa niin ärsyttää. Minusta tuon naisen toivomukset eivät ole ollenkaan kohtuuttomia, ja sivu on kirjoitettu hauskasti.

Kaiketi monelle miehelle huumori ja itsetunto ovat naisessa sietämättömiä ominaisuuksia, muuten en osaa selittää tätä ärtymystä.

Ärsyynnytään kun ei "tavallinen mies" kelpaa. Miksi pitäisi kelvata? Miksi tyytyä vähempään kuin parhaaseen saatavilla olevaan? Miksi etsiä "tavallista miestä" erikseen netistä, kun lähikapakat ovat näitä "tavallisia" pullollaan?

Minä etsin netistä nimenomaan löytääkseni enemmän kuin sen "tavallisen". Tavallisiahn on aina ollut tarjolla vaikka kuinka, mutta kun olen tällainen nirppanokkainen ikisinkku niin eivätpä ole kelvanneet.

Jos "tavallinen mies" tarkoittaa miestä joka suuttuu siitä että nainen tietää mitä tahtoo eikä ole valmis tinkimään loputtomasti toiveistaan, jos "tavallinen mies" omaa niin huonon itsetunnon että nimittelee nirppanokaksi naista joka huoli kaljaveikkoa, peräkamarinpoikaa, uuslukutaidotonta tai sohvaperunaa - niin siinä tapauksessa on aika ymmärrettävää etteivät nämä tavalliset käy kaupaksi. Koska silloin "tavallinen mies" ei ole hyvä mies vaan huono.

• yx- mies
        "Ikisinkku" - Lyk... kirjoitti:

Vai että ikisinkuksi jää, jos esittää nettisivullaan kovia vaatimuksia.

Epäilen, että paljon suuremmalla todennäköisyydellä jää ikisinkuksi, jos tekee tylsän mitäänsanomattoman sivun jossa kertoo olevansa " tavallinen rehellinen suomalainen mies/nainen". Noita kun on pilvin pimein, kukaan ei sellaista sivua edes huomaa.

Kannattaa yrittää erottua joukosta - ja vaatimustaso pitää olla!!!!

Kuinka kauan itse olet ollut treffeissä, eli oletko kenties itse ikisinkku? Jos löysit sieltä kumppanin, alkoiko seurustelu nopeammin kuin 1,5 kk sivun perustamisesta?

Onko teidän mielestänne vajaa kuukausi pitkä aika? Jos sen oikean löytäminen treffeistä kestää alle kuukauden, onko kyseessä "ikisinkku" jolla ei ole toivoa?

Minä nimittäin löysin mieheni vajaa kuukausi sivuni laatimisen jälkeen. Seurustelimme puolitoista kuukautta sivun laatimisen jälkeen.

Ja vaatimustasoni oli kovempi kuin tuolla naisella.

En ihan todella ymmärrä mikä tuossa sivussa niin ärsyttää. Minusta tuon naisen toivomukset eivät ole ollenkaan kohtuuttomia, ja sivu on kirjoitettu hauskasti.

Kaiketi monelle miehelle huumori ja itsetunto ovat naisessa sietämättömiä ominaisuuksia, muuten en osaa selittää tätä ärtymystä.

Ärsyynnytään kun ei "tavallinen mies" kelpaa. Miksi pitäisi kelvata? Miksi tyytyä vähempään kuin parhaaseen saatavilla olevaan? Miksi etsiä "tavallista miestä" erikseen netistä, kun lähikapakat ovat näitä "tavallisia" pullollaan?

Minä etsin netistä nimenomaan löytääkseni enemmän kuin sen "tavallisen". Tavallisiahn on aina ollut tarjolla vaikka kuinka, mutta kun olen tällainen nirppanokkainen ikisinkku niin eivätpä ole kelvanneet.

Jos "tavallinen mies" tarkoittaa miestä joka suuttuu siitä että nainen tietää mitä tahtoo eikä ole valmis tinkimään loputtomasti toiveistaan, jos "tavallinen mies" omaa niin huonon itsetunnon että nimittelee nirppanokaksi naista joka huoli kaljaveikkoa, peräkamarinpoikaa, uuslukutaidotonta tai sohvaperunaa - niin siinä tapauksessa on aika ymmärrettävää etteivät nämä tavalliset käy kaupaksi. Koska silloin "tavallinen mies" ei ole hyvä mies vaan huono.

Niin miten määritellään , kuka on tavalinen?
        Itse pidän itseäni " taviksena" enkä ole lähiö kapakan asiakas, lähes alkoton olen ja se on tälläiällä (44v )miinus ei plussa nais suhteiden kanalta.
        On oma asunto, ja mökki ja auto ja pari ammati tutkintoa.
        Jos ihminen ilmoitaa olevansa tavalinen se myös saataa tarkoitaa vain että on vaatimaton ja sinut itsensä kanssa.
        Itse en esim. omaisuudestani puhu halaistua sanaa trefeillä, autonkin jätän muutaman kortelin päähän .
        Kun olen etsimässä ihmistä en siipeilijää joita on paljon naisissa.

• Ei niin mikään!!!!

Vaikutti älykkäältä, viehättävältä, sanavalmiilta naiselta. Kyllä minulle kelpaisi. Se joka ei tahdo älykästä, viehättävää, sanavalmista naista vaan esim. typerän, tavanomaisen ja tylsän, ottakoon sellaisen. Minulle ei kyllä kelpaisi tylsä ja tavanomainen, tyhmästä puhumattakaan.

Vakka kantensa valitsee.

• ....jos saat

Tuossa oli vikana se että se on helvetin nirso! Ei varmasti kelpuuttaisi suakaan! Jos esim. joskus teininä on tupakoinut, sittemmin lopettanut=ei kelpaa. Jos tykkää hawaijin leikkeestä=ei kelpaa. jne jne.

Ellei kyseessä sitten ole jokin tsoukkina heitetty profiili.

Sanavalmis voi olla mutta ei nirso.

Ei ne tavanomaiset naisetkaan tylsiä ole, mutta osa ei ole onneksi noin nirsoja.

• MillaMaarit

Olipa kauhea tapaus, eihän tuollaisia ole olemassa, vai onko???

• DHJIKK

Olipa kauhea tapaus. Eihän tuollaista ole olemassa, ihan hullu nainen!

• et on yksin

eihän tollasen kanssa vois elää, karseeta!

• tällasen kanssa

• Siis aivan kauheeta
        tällasen kanssa kirjoitti:

elää?

http://www.senssit.fi/index.php?page=view&id=6799

elämä on

Sehän on ihan kauhea itserakas, kun sanoo olevansa kaunis ( tosin kuva todistaa samaa, mutta silti ei saa sanoa itsestään mitään positiivista!!! ).

Kehtaa vielä toivoa mieheltä akateemista tutkintoa tai vastaavia elämänkoulussa saatuja tietoja! Ei nainen saa toivoa mitään! Pitää ottaa mitä kadulla ensimmäisenä vastaan kävele! Hitto näitä nirppanokkaprinsessoita vaatimuksineen!

Siis hei, voiks tää siis niinku olla enää totta, onks noin karseita ämmiä olemassakaan hei, ihan totta eiks tää on siis jotain hirveetä jätkät? Onhan tää kauheeta onhan?

• Lykästipäs!

Jaa, että noin suurista vaatimuksista siis seuraa ettei löydä ketään vaan jää yksin? Mistä niin päättelette? Olettekos ihan ihan varmoja asiásta?

Minullapa on siitä jutusta ihan toisenlainen kokemus.

Minun sivullani oli vähintään tuon suuruusluokan vaatimuslista miehelle. Jos sivuni olisi siellä edelleen luettavissa, niin varmaan se olisi tämän viestiketjun kirjoittajien mielestä yhtä ärsyttävä.

Koko sivua ei enää ole. Otin sen pois, koska löysin sieltä mitä etsin. Ei ollut mennyt kolmea viikkoakaan sivuni aloittamisesta, kun jo viestittelin sen elämäni miehen kanssa. Viikkoa myöhemmin kirjoittelimme sähköpostikirjeitä, pari päivää sen jälkeen soittelimme, ja sitten tapasimme. Siitä se alkoi. Puolentoista kuukauden päästä sivuni avaamisesta jo seurustelimme, ja kumpikin otti oman sivunsa pois.

En todellakaan jäänyt yksin vaatimuksineni, vaan sain mitä halusin, ja niin taitaa saada tämäkin nainen. Vaatimuslista ei ollut este, päinvastoin sain juuri sen mitä toivoin.

KANNATTAA asettaa korkeat vaatimukset.

Miksikö? Vanha suomalainen sanaparsi vastaa kysymykseen sanomalla asian prikulleen niin kuin se on:

" Kiltti lapsi ei pyydä mitään, kiltti lapsi ei saa mitään. "

• ...millä perusteella vaatimukset laitoit? Oliko olemassa joku esikuva, suuri ihastus, jota et voi koskaan saada? Vähän sellainen tunne nimittäin tulee, kun lukee äärettömän tarkkaa kuvausta ihannemiehestä. Mistä muuten sen voisi niin tarkasti tietää, ellei sellaisen tunne ennestään... Ja sehän taas tarkoittaa sitä, että joutuisi loppuelämän (jos niin huonosti kävisi, että sattuisi kelpaamaan) vertailtavaksi siiihen "ainoaan oikeaan".

• Lykästipäs!
        elin_tilaa kirjoitti:

...millä perusteella vaatimukset laitoit? Oliko olemassa joku esikuva, suuri ihastus, jota et voi koskaan saada? Vähän sellainen tunne nimittäin tulee, kun lukee äärettömän tarkkaa kuvausta ihannemiehestä. Mistä muuten sen voisi niin tarkasti tietää, ellei sellaisen tunne ennestään... Ja sehän taas tarkoittaa sitä, että joutuisi loppuelämän (jos niin huonosti kävisi, että sattuisi kelpaamaan) vertailtavaksi siiihen "ainoaan oikeaan".

"Vaatimuslstani" lähti siitä, että edellisen suhteeni loputtua juttelin aikuisen poikani kanssa ja ihmettelin miksi miessuhteeni aina epäonnistuvat. Poikani vastasi: " Valitset aina vääriä miehiä, olet sellaisten miesten kanssa jotka eivät ansaitse sinua. Pidä ensi kerralla huoli että mies on arvoisesi."

Hän se neuvoi minua etsimään miestä netti-ilmoituksella. Itselläni ei olisi pälkähtänyt päähänkään. Hän kehotti asettamaan ilmoituksessa miehelle sellaiset vaatimukset, että se mies joka ne täyttää, ei todellakaan ole ihan kuka tahansa. Niin että jos löydän sellaisen miehen ja sekin suhde sitten joskus loppuu, niin syynä ei ainakaan ole se ettei mies olisi minun arvoiseni.

Noudatin poikani neuvoa ja - sain mitä halusin.

Miesystävänikin tietää jutun historian ja on pojalleni erittäin kiitollinen. Ilman poikani antamaa ideaa sivun avaamisesta ja rankan vaatimuslistan esittämisestä me kaksi emme olisi koskaan tavanneet.

Sekä miesystäväni että minä koemme löytäneemme sen mitä olemme koko elämämme ajan etsineet.

Niin että turhaan te viestiketjun kirjoittajat ärsyynnytte jonkun naisen sivullaan esittämien vaatimuksista. Saattaa käydä niin että hän löytääkin juuri sen mitä etsii. Ja siinä vaiheessa hänelle on yks hailee vaikka 200 irvailijaa naureskelisi hänen sivulleen netissä. Kuka mokomasta välittäisi, kun on oman kullan kainalossa.

• Lykästipäs! kirjoitti:

"Vaatimuslstani" lähti siitä, että edellisen suhteeni loputtua juttelin aikuisen poikani kanssa ja ihmettelin miksi miessuhteeni aina epäonnistuvat. Poikani vastasi: " Valitset aina vääriä miehiä, olet sellaisten miesten kanssa jotka eivät ansaitse sinua. Pidä ensi kerralla huoli että mies on arvoisesi."

Hän se neuvoi minua etsimään miestä netti-ilmoituksella. Itselläni ei olisi pälkähtänyt päähänkään. Hän kehotti asettamaan ilmoituksessa miehelle sellaiset vaatimukset, että se mies joka ne täyttää, ei todellakaan ole ihan kuka tahansa. Niin että jos löydän sellaisen miehen ja sekin suhde sitten joskus loppuu, niin syynä ei ainakaan ole se ettei mies olisi minun arvoiseni.

Noudatin poikani neuvoa ja - sain mitä halusin.

Miesystävänikin tietää jutun historian ja on pojalleni erittäin kiitollinen. Ilman poikani antamaa ideaa sivun avaamisesta ja rankan vaatimuslistan esittämisestä me kaksi emme olisi koskaan tavanneet.

Sekä miesystäväni että minä koemme löytäneemme sen mitä olemme koko elämämme ajan etsineet.

Niin että turhaan te viestiketjun kirjoittajat ärsyynnytte jonkun naisen sivullaan esittämien vaatimuksista. Saattaa käydä niin että hän löytääkin juuri sen mitä etsii. Ja siinä vaiheessa hänelle on yks hailee vaikka 200 irvailijaa naureskelisi hänen sivulleen netissä. Kuka mokomasta välittäisi, kun on oman kullan kainalossa.

Itse ei aina huomaa missä mennään metsään. Onneksi sinulla oli hyvä avustaja. :)

En muuten kuulu niihin, jotka ärsyyntyvät kovista vaatimuksista. Jos en sovi muottiin, miksipä jäisin sitä murehtimaan. Onhan minullakin kriteerit olemassa, kuten varmaan kaikilla muillakin. Eihän asia siitä miksikään muutu, jos ne kertoo. Tosi hankalaa on parin rivin ja "ota selvää"-kommnetin perusteella olla jostain ihmisestä mitään mieltä. Eli parempi, että heti ilmenee, että kyseessä on "väärä".

• voi jeesus sentään

Kylläpä on ylimielinen ja tyhmä lutka! :D Ei perkele että joku voikin olla noin pilvissä... No, tuo paska ei tule saamaan mitään todellista tunne-elämää elämänsä aikana. Mahtoi olla vaikea lapsuus, syystä tai toisesta.

• oma kuva

Ja missä on tämän linkin takana olevan naisen oma
      kuva???? Taitaa olla julkaisukelpaamatonta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      202
      4404
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      58
      3142
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      88
      1737
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1316
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      12
      1314
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1117
    7. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      10
      1101
    8. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      49
      1075
    9. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      247
      1073
    10. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      49
      976
    Aihe