KOIRAROTU, jonka voisit ottaa

Laitetaanpas nyt näinkin päin, eli minkä rodun mahdollisesti voisit ainakin teoriassa ottaa joskus, jos et nyt juuri tällä hetkellä.

Minä voisin harkita vain ja ainoastaan seuraavia eli aika monta rotua tuli:

FC1: lacashire heeler
FC2: kääpiöpinseri, kääpiösnautseri
FC3: englanninkääpiöterrieri, manchesterinterrieri, lyhytkarvainen venäjäntoyterrieri,
FC¤: ei mitään
FC5: cirneco dell'etna, faaraokoira, ibizanpodenco, meksikonkarvatonkoira, perunkarvatonkoira, portugalinpodengo, shiba
FC6: rhodesiankoira
FC7: lyhytkarvainen unkarinvizsla ja lyhytkarvainen weimarinseisoja (jos perheessäni joku metsästäisi, ovat niin kauniita!)
FC8: lagotto romagnolo
FC9: lyhytkarvainen chihuahua, kiinanharjakoira, kääpiövillakoira (ruskea), toyvillakoira (ruskea)
FC10: englanninvinttikoira, italianvinttikoira, saluki, sloughi, whippet

Lisäksi voisin harkita amerikankääpiöterrierin hankkimista sitten vanhana.
11711
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

voisin harkita seuraavia:
FC1: briardi, vanhaeng.lammaskoira, partacollie (pk collie on jo ko ryhmästä)
FC2: bokseri, leonberginkoira, dogo argentino, suursnautseri
FC3: ei mitn.
FC4: karkeakarvainen mäykky ulkonäön perusteella=)
FC5: suomenpystykorva myös ulkonäönperusteella, en muuten
FC6,7,8,9 ei mitn.
FC10: whippet, susikoira

Äänestä

Noista mainitsemistasi Rhodesiankoira oli ainoa, jota voisin harkita. Muutoin, jos ei lasketa rotuja joita minulla on/on ollut, niin voisin ehkäpä olla kiinnostunut Bordeauxindoggista.

Äänestä
  • Perustan eniten;

Saksanpaimenkoirista
    Belgianpaimenkoirista (Malinois & Tervu)
    Alaskanmalamuuteista ja ihanista siperianhuskyista.

Lisäksi voisin kotiini ottaa
    Samojedin
    Laikan
    Rottweilerin
    Pyreneittenkoiran

Äänestä

olen sen oman rotuni jo lähes 20v sitten valinnut, eikä se muuksi muutu!

Äänestä

Rottweiler, saksanpaimenkoira, mastiffit ja yleensäkin kaikki, mitkä painavat yli 30 kiloa sekä edellämainittujen cocktailit sopivina sekoituksina.

Äänestä

Olen ainoastaan harkinnut Bordercollieta, enkä sitten muuta ole harkinnutkaan.

Äänestä

Mä kerron sitte vasta, jos ja kun, mä saan sen haluamani rodun..hakusessa se on.

Äänestä

FC1:bordercollie
FC2:kääpiöpinseri
FC3:venäjäntoyterrieri
FC4:ei mitään
FC5:pohjanpystykorva
FC6:ei mitään
FC7:punainen irlanninsetteri
FC8:kooikerhondje
FC9:japanese chin (tietty, mulla on jo niitä)
FC10:saluki

Äänestä
  • Venäjäntoyterrieri ei kuulu FC 3, vaan FC 9.

Äänestä

-Valkoinenpaimenkoira
-saksanpaimenkoira
-Belgianpaimenkoira (malinois)
-Rottweiler

jaa siinäpä ne KOIRAT!! melkeinpä on.

Äänestä

FCI 1 SAKSANPAIMENKOIRA.ROTTWEILER
FCI 2 NEWFOUNDLAND.LEONBERGER
FCI 3 KAIKKI
FCI 4 EN KEKSI
FCI 5 CIRNECO DELL ETNA
FCI 6 EI HAJUA
FCI 7 EN KEKSI

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

... kirjoitti:

Laitetaanpas nyt näinkin päin, eli minkä rodun mahdollisesti voisit ainakin teoriassa ottaa joskus, jos et nyt juuri tällä hetkellä.

Minä voisin harkita vain ja ainoastaan seuraavia eli aika monta rotua tuli:

FC1: lacashire heeler
FC2: kääpiöpinseri, kääpiösnautseri
FC3: englanninkääpiöterrieri, manchesterinterrieri, lyhytkarvainen venäjäntoyterrieri,
FC¤: ei mitään
FC5: cirneco dell'etna, faaraokoira, ibizanpodenco, meksikonkarvatonkoira, perunkarvatonkoira, portugalinpodengo, shiba
FC6: rhodesiankoira
FC7: lyhytkarvainen unkarinvizsla ja lyhytkarvainen weimarinseisoja (jos perheessäni joku metsästäisi, ovat niin kauniita!)
FC8: lagotto romagnolo
FC9: lyhytkarvainen chihuahua, kiinanharjakoira, kääpiövillakoira (ruskea), toyvillakoira (ruskea)
FC10: englanninvinttikoira, italianvinttikoira, saluki, sloughi, whippet

Lisäksi voisin harkita amerikankääpiöterrierin hankkimista sitten vanhana.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu