1.fruittari
2.hoppari
3.hevari
4.tavalline
1.ruskeet silmät
2.siniset
3.vihreet
4.punaset
1.ruskeet hiukset
2.punaset
3.mustat
4.blondt
1.ylivarovaine
2.iha tavalline
3.kovis
1.ylivilkas
2.tavalline
3.ujo
mimmone poika
13
962
Vastaukset
- nörtti212
Mikähän on fruittari? EikÖs se oo jokin hedelmä???
- almost_romeo
4. Tavallinen (mitä sillä tarkoitatkaan)
2. Siniset simmut
1. Ruskeat hiukset (ruskea on oikea väri, mutta nyt on päässä haalistuva tummanpunainen)
2. Ihan tavallinen jossa on ripaus huolehtivaisuutta
1. Ylivilkas.. mua ei pysäytä mikään! :)
Mahd. yhteydenotot ottaa vastaan sihteerini...- iltasade
yksi yhteydenotto.. mutta ei oo oikeen mitään minne ottaa yhteyttä? :P
- Nti17
tavalline
ruskeet silmät
ruskeet hiukset
iha tavalline
tavalline
:)- ...
ihan tavallinen.
siniset !
blondit
tavallinen
ujo.
- ...
HOPPARI!
- mimmi^^
Vastaukset:
Tavallinen
Ruskeet tai siniset silmät
Ruskeat, mustat tai blondit hiukset
Ihan tavallinen
Tavallinen tai jopa hieman ujo - Kafei
Mikä on fruittari? Ja sitten vielä, että kysytäänkö että millaisen pojan haluaisi vai millainen on?
- Bunji
meitsist tuli näköjään houmou! åmfg! :'DDDDD *sacrasm*
- Heheee
2. hoppari
4. tavallinen
1. ruskeat
2. siniset
3. vihreät
1. ruskeat
3. mustat
4. blondit
2. ihan tavallinen
3. kovis
1. ylivilkas
2. tavallinen kunhan on ystävällinen ja aito, ei liian ahdistava :) ei sillä oo niin väliä et on ehdottomasti oltavat 14.3cm pitkät hiukset tai mitää vstaavaa :D ystävällisyys on tärkeetä, luonne on kaiken avain. tietenki jos jotain ulkoista haluu tietää, ni suosittelen ihon hoitpa (kasvojen pesua ja rasvaamista (ei oo ihan kiva jos naama on pelkkää finniä mut ei muutama finni haittaa, jos kuitenki yrittää :)
- -'¨-'
2.hoppari
2.siniset
1.ruskeet tai
blondit hiukset
3.kovis
1.ylivilkas
- Fr-R
1.
2.
4.
3.
1.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37953Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720