Ps3 on paras ikinä!!!Katsokaa trailereita!!!upeaaa!tämä voittaa 360 helposti..Onneksi on assassins creed joka tulee vain ps3lle eikä muille!!sen ansiosta ps3 on paras ja sitten fifa ja muut hyvät kuten Tony hawk ja muut niin on loistavia pelejä!Ostan ainakin 5 peliä ps3lle!360 ei ole mitään yksinoikeustuotteita vaan sony varastaa ne.360 grafiikat ei pärjää ps3 grafiikoille..Ps3 laskentateho on 12,0 sekunttia kun 360 on 20 sekuntia.Että repikää siitä tollot
PS3 ON JUMALA
8
516
Vastaukset
- assassins greed...
otappa paremmin selvää senkin keinoelvis pleikkafriikki. ei silläkään oo varmaan merkitystä että boxi puskee puolet enemmän polygonia ku se edelleen paloina ja mineraaleina oleva pleikka3 jota ei olla saatu edes tuotantolinjalle xD
- edes?
kyllä se plekee tulee sieltä sitten ku tulee..pääset sinäki ostaan sen aikanaan
- Nimetönöö
edes? kirjoitti:
kyllä se plekee tulee sieltä sitten ku tulee..pääset sinäki ostaan sen aikanaan
te olette nähny pcllä ps3 trailereita...ne näyttää huonommilta pc ruudun kautta kuin olisitte itse olleet siellä katsomassa...turhaa hälinää MISTÄ ETTE TIEDÄ.Kun ps3 tulee lokakuun alussa kauppoihin pelattavaksi niin sitten voitte vetää johtopäätöksenne mutta nyt se o turhaa.olen puolueeton pelaaja joka pelaa dsllä ja minun mielestäni ds on nerokkain konsoli ikinä
- Kafei
Uskon toki, että ps3 on hyvä, muttei nyt jumala sentään...
uskoo kans, että Pleikkari 3 on huipuimmasta päästä. Ja Pleikkarilla on parhaita ja huippuja pelejä.
- ainahan sitä..
flareon85 kirjoitti:
uskoo kans, että Pleikkari 3 on huipuimmasta päästä. Ja Pleikkarilla on parhaita ja huippuja pelejä.
voi uskoa,mutta näin se ei kuitenkaan ole.ps3 on flopannut jo aikoja sitten.
- Sony SUCKS!!. =(
Analyytikot ovat toista mieltä:
http://pelaajalehti.com/2006/09/05/wedbush-morgan-securities-playstation3-fall-xbox-360-rise/ - simsssi
Tässä konsoli parhaus järjestys
1 PS3
2 Xbox 360
3 Xbox
4 PS2
5 Nintendo Wii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568