Oikeestaan oli useita
Poikaystäväni äiti teki parasta karjalan paistia , mitä olen ikuna maistanut.
Sakeeta ja maistuvaa, karjalanpiirakat siinä kastettuna.
Työkkärillä tanssittiin ja mentiin fillarilla hänen kotiinsa ja nukuimme lomittain, hellästi.
Silloin, v 1957, ei ollut tapana tehdä mitään muuta sängyssä, vaikka tunteet jylläsivät.
Se ei ollut kertakaikiaan sopivaa.
Muistatteko vielä sen ajan
Mulla oli ihana anoppi
8
668
Vastaukset
- Hämmästynyt ;)
Anopin kanssa hellästi lomittain?
- lukenut
tarkkaan. Se anoppi oli, siis paras puoli ettei ole enää.
Ei minusta anopeissakaan pahempia vikoja, mutta tupataan neuvomaan "itsenäisiä ihmisiä". Se on vain vanhempien huolenpitoa turhan pitkälle. Ei ne ihmisinä kuitenkaan hullumpia.
Yhden leskeksi joutuneen kanssa avioiduin. Lapset heti sanomassa että nyt saatiin ihan kahjo appiukkokin, Tottuivat kuitenkin parissa viikossa ja mukavaa tuntuu olleen heilläkin.
- vielä 60-luvulla
Mennä lyhyen seurustelun jälkeen poikaystävän kotiin nukkumaan. Miten nukutaan lomittain?Peddingiä harrastettiin, mutta opiskelukämpissä.
Vaimo pitää ottaa anopin mukaan - kukaan muu ei pysty pitämään puolia vaimoa vastaan kuin anoppi, joka sitä on joutunut aina tekemään ;-)
Varmaan sama pätee appiukkoon. Jollette ole ajoissa pitäneet varaanne, ei teitä kukaan enää voi auttaa! ;-)- Horjuen käydään
Mites tässä nyt, kun anoppini on vain vaivaiset 19 vuotta minua ainoan lapsen puolisoa vanhempi ? Hän 97 vuotias asuu palvelutalossa eikä halua tilata valmista ruokaa.
Minun tekemääni hän mielellään syö. Mutta, mutta kun minä en enää jaksaisi ja minunkin käyntini alkaa horjua nivelkulumista johtuen. Ei riitä, että tekee ruuan. Aineet on haettava kaupasta ja valmiit ruuat on pakastettava.
Maailman kultaisinta anoppia on kuitenkin jeesattava pitkän matkan taakse.
- Likka123
Anoppini piti huolta raittiudestani. Mökkinaapurit järjestivät kosteita juhlia ja anoppi ilmoitti aina : me ei sitten miniän kanssa oteta alkoholia.Hän neuloi ihania vaatteita käsin, minullekin leninkejä, tvinsettejä,jakkupukuja ja jopa pitkän reikäneuleisen aamutakin, joka on aarteeni vieläkin.Imelletyn perunalaatikon opin häneltä ja hätkähdytän savolaista sukuani sillä.Kaipaan anoppiani ja vieläkin , kun koen jotain mukavaa, olen tarttumassa puhelimeen jakaakseni ilon hänen kanssaan, mutta hän on ollut pari vuotta kuolleena. Äidille voin onneksi joka päivä soittaa.
- kopeloi
Kyllä sitä vuonna 1957 lomittain nukuttiin ,mitä nyt välillä naitiin useasti kolmeen neljään kertaan yössä ja viellä aamusella uudestaa ennen kuin kello viideltä lähdettiin navettaan lypsylle.Nidatti
kuitenkin jo helvetisti puolisen aikaan ja piian
kanssa heinäladossa homma hoidettiin.
- että hiirelläkin
himonsa. Oli varmaan sun ainoo mieskontakti sängyssä, ainakin siltä vaikutti. Ohhoijjaa.
Oliko anoppi hetekan toisella puolella, kenties.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694899KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923840- 1883611
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783279Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241961
- 1851833
- 301696
- 431405