Eiköhän ne sodi seuraavat tuhat vuotta.
Sittenhän se jo Jeesus tulee.
En usko
4
345
Vastaukset
- Palstahäirikkö
2. maailmansodasta. Ja mahtava tukija tuolla Rapakon takana. Ei nyt varmaan tuhatta vuotta kuitenkaan jakseta.
- 60+
päin maailmaa järjestetään rähinä.Voidaan käytännössä kokeilla uusia täsmä ohjuksia.Tuskin pikku valtio niitä itse tekee.
60+ kirjoitti:
päin maailmaa järjestetään rähinä.Voidaan käytännössä kokeilla uusia täsmä ohjuksia.Tuskin pikku valtio niitä itse tekee.
Vaalirahoitushan lännempänä tulee asetehtailta!
Onneksi Inkojen kalenteri loppuu talvipäivän seisaukseen 2012. (silloin kuulemma tulee maailmanloppu). Sitten ei enää sodita ;-)
Ps edellinen maailmanloppu oli luvassa 2000 alkaessa ja sen uskon toinen lahko sanoi 2001 alussa!- 60+
vaarivaari kirjoitti:
Vaalirahoitushan lännempänä tulee asetehtailta!
Onneksi Inkojen kalenteri loppuu talvipäivän seisaukseen 2012. (silloin kuulemma tulee maailmanloppu). Sitten ei enää sodita ;-)
Ps edellinen maailmanloppu oli luvassa 2000 alkaessa ja sen uskon toinen lahko sanoi 2001 alussa!pitäähän aseteollisuuden osakkeiden hinnat pysyä nousussa.Senaattorit kahmii miljoonia.Jos köyhä valtio ampuu "ritsalla"takaisin summittaisesti niin se kamala terroriteko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694909KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923850- 1883631
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783289Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301696
- 431405