Eiköhän ne sodi seuraavat tuhat vuotta.
Sittenhän se jo Jeesus tulee.
En usko
4
365
Vastaukset
- Palstahäirikkö
2. maailmansodasta. Ja mahtava tukija tuolla Rapakon takana. Ei nyt varmaan tuhatta vuotta kuitenkaan jakseta.
- 60+
päin maailmaa järjestetään rähinä.Voidaan käytännössä kokeilla uusia täsmä ohjuksia.Tuskin pikku valtio niitä itse tekee.
60+ kirjoitti:
päin maailmaa järjestetään rähinä.Voidaan käytännössä kokeilla uusia täsmä ohjuksia.Tuskin pikku valtio niitä itse tekee.
Vaalirahoitushan lännempänä tulee asetehtailta!
Onneksi Inkojen kalenteri loppuu talvipäivän seisaukseen 2012. (silloin kuulemma tulee maailmanloppu). Sitten ei enää sodita ;-)
Ps edellinen maailmanloppu oli luvassa 2000 alkaessa ja sen uskon toinen lahko sanoi 2001 alussa!- 60+
vaarivaari kirjoitti:
Vaalirahoitushan lännempänä tulee asetehtailta!
Onneksi Inkojen kalenteri loppuu talvipäivän seisaukseen 2012. (silloin kuulemma tulee maailmanloppu). Sitten ei enää sodita ;-)
Ps edellinen maailmanloppu oli luvassa 2000 alkaessa ja sen uskon toinen lahko sanoi 2001 alussa!pitäähän aseteollisuuden osakkeiden hinnat pysyä nousussa.Senaattorit kahmii miljoonia.Jos köyhä valtio ampuu "ritsalla"takaisin summittaisesti niin se kamala terroriteko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731641
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361216- 621125
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html189911- 44848
- 68757
- 49750
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533681- 119654
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79620