Joukkoviuhahduksella sadetta?
Naisten joukkoviuhahdus näyttää tuoneen kaivattua sadetta läntisen Nepaliin. Kymmenet naiset riisuuntuivat ja lähtivät kyntämään nakuina lepyttääkseen sateen jumalia, kertoi Aasian maan eräs sanomalehti. Noin 50 naisen tempauksen katsotaan onnistuneen: Kapilvastun seudulla saatiin pian jonkin verran sadetta. Viuhahdus oli viimeinen epätoivoinen keino, kun rukoukset ja hinduseremoniat eivät tuoneet kaivattua vettä.
Lainaus nettisivulta USA suomeksi
joten, kun kuivuutta oli meillkin ja on vieläkin, ehkä tämä auttaisi.
Sadetanssia....
8
556
Vastaukset
- angi
Meillä kyllä on satanut aivan älyttömästi. Mutta nyt rupean puhaltelemaan sinne päin missä sanotaan olleen vieläkin kuivaa.
- Anu.1
Ei ainakaan tänne enää sadetta yhtään,on kaiketi päässyt pissat tanssijoilta tulemaan kun on niin märkää.
- Angi *
Anu.1 kirjoitti:
Ei ainakaan tänne enää sadetta yhtään,on kaiketi päässyt pissat tanssijoilta tulemaan kun on niin märkää.
Siinä nauraessa saattaa pian päästä käymästä vessassa :-))
- 60+
tännepäin.Täällä ei ole satanut kunnolla kuin viikko jälkeen juhannuksen.Ruohoa ei ole tarvinnut leikata,viimeksi heinäkuun alku päivinä.Ukkonen jyrähdellyt muistaakseni kesäkuun lopussa.Paljon pitäisi sataa että vesi tilanne tulisi normaaliksi
Anu.1 kirjoitti:
Ei ainakaan tänne enää sadetta yhtään,on kaiketi päässyt pissat tanssijoilta tulemaan kun on niin märkää.
Napapaitoja piti vaan pitää pidempään ennenkuin tehosi;-) Toinen syy on se, ettei tytöt kyntäneet peltoja keskikesällä niinkuin nuo Aasian tytöt!
- Atolfia
kirjoittelet tänne melko harvoin.
Oletko vielä työssä? Kerroit joskus kauan sitten, että menet vielä töihin.
Vieläkö asut enisessä kotitalossasi? Ajattelit muuttoakin vai oliko se leikkipuhetta?
Kuinka sinä raatsisit jättää luonnonkeskellä olevan kotisi? Ethän sinä millään viihtyisi kerrostalossa.
Kerroit aikoinaan eloisasti niistä pihapiirisi eläimistä, joten on tuo jäänyt mieleeni.
Mukava, kun piipahdat täällä joskus.
Täällä on satanut ihan mukavasti. Piharuohokin kasvaa kohisten, saa yhtenään olla leikkaamassa. Asiantuntijat sanovat kuitenkin, että paljon pitäisi vielä sataa, että nuo kuivuuden aiheuttamat vahingot korjaantuisivat.Kiitos muisteloistasi, olen todellakin harvemmin tänne kirjoitellut, sillä tuli vain tunne että ei täällä aina ole ihan omine ajatuksineen tervetullutkaan mukaan.
Tunteista ja tunnetiloista kirjoitin, mutta se jääköön historiaan.
Olin työssä, todellakin, elin muutaman kuukauden elämää jossa ei ollut paljon vapaata, mutta se aika oli minulle terapiaa jota juuri silloin tarvitsin, vuorovaikutusta todellisten ihmisten kanssa.
Asun edelleenkin täällä maalaismaisemassani, rauhallisen luonnon keskellä johon villit metsän eläimet antavat ajoittain eloa ja menoa. Rakastan tätä maisemaa vaikka se ei ole kenties sellainen kuin maalauksellinen maisema on, mutta merkitsee minulle rauhaa ja harmoniaa sisäisen minäni kanssa, joka, kuten kai tiedätkin vanhastaan, on mietiskelevä ja pohtiva, kaikkea kiinnostavana seuraava ja mielelläni niistä olen kertonutkin.
Edelleenkin suunnittelen muuttoa, suunnittelen, mutta en ole tehnyt asian eteen mitään, sillä täällä on kotini, täällä elämäni ja ehkä ne tulevat huomisenikin.
Tekisi niin mieleni kertoa jotain kokemaani ja näkemääni, mutta ei se ole niin kiinnostavaa että tänne enää....
Kiva sentään kun joku muistaa.
Toivottelen sinulle sateita, kuten itsekin toivon, että luonto jaksaisi herätä taas uuteen kukoistukseen kevään tullen, sillä me tarvitsemme luontoa, se kun antaa meille enemmän kuin ihan nopeasti ajatellen edes tajuamme.
Kauniitakin syyspäiviä, niiden kuulakkuutta ja sinistä hämärää.... Sinulle ja ihan jokaiselle.
Ehkä me täällä taas joskus kohtaamme jakaen ajatuksiamme.- Atolfia
kirjar kirjoitti:
Kiitos muisteloistasi, olen todellakin harvemmin tänne kirjoitellut, sillä tuli vain tunne että ei täällä aina ole ihan omine ajatuksineen tervetullutkaan mukaan.
Tunteista ja tunnetiloista kirjoitin, mutta se jääköön historiaan.
Olin työssä, todellakin, elin muutaman kuukauden elämää jossa ei ollut paljon vapaata, mutta se aika oli minulle terapiaa jota juuri silloin tarvitsin, vuorovaikutusta todellisten ihmisten kanssa.
Asun edelleenkin täällä maalaismaisemassani, rauhallisen luonnon keskellä johon villit metsän eläimet antavat ajoittain eloa ja menoa. Rakastan tätä maisemaa vaikka se ei ole kenties sellainen kuin maalauksellinen maisema on, mutta merkitsee minulle rauhaa ja harmoniaa sisäisen minäni kanssa, joka, kuten kai tiedätkin vanhastaan, on mietiskelevä ja pohtiva, kaikkea kiinnostavana seuraava ja mielelläni niistä olen kertonutkin.
Edelleenkin suunnittelen muuttoa, suunnittelen, mutta en ole tehnyt asian eteen mitään, sillä täällä on kotini, täällä elämäni ja ehkä ne tulevat huomisenikin.
Tekisi niin mieleni kertoa jotain kokemaani ja näkemääni, mutta ei se ole niin kiinnostavaa että tänne enää....
Kiva sentään kun joku muistaa.
Toivottelen sinulle sateita, kuten itsekin toivon, että luonto jaksaisi herätä taas uuteen kukoistukseen kevään tullen, sillä me tarvitsemme luontoa, se kun antaa meille enemmän kuin ihan nopeasti ajatellen edes tajuamme.
Kauniitakin syyspäiviä, niiden kuulakkuutta ja sinistä hämärää.... Sinulle ja ihan jokaiselle.
Ehkä me täällä taas joskus kohtaamme jakaen ajatuksiamme.Sinulla on sujuva tuo kynän käyttö, joten onhan jäänyt hyvin mieleeni tarinasi.
Silloin aikoinaan kirjoittelimme ketjurunoja ja oli hauskaa lukea noita erillaisten ihmisten riimityksiä.
Pihapiirisi voin sieluni silmillä nähdä, kuvasit sitä niin usein.
Hyvää vointia sinulle ja niin myös suloista syksyä sateineen ja auringonpaisteineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731621
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361206- 591092
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187898- 41807
- 49740
- 67728
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533671- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78598