Muisto eilisestä
Eilisen muisto
loppuun palanut kynttilä
vaniljan tuoksu
hiiltynyt musta sydän.
Pisara viinilasissa
rasvaiset
huuliesi jättämät viiruiset jäljet
himmeinä kyljessä.
Muisto eilisestä
ruusu
niskansa taittaneena.
Kalvakkaat kasvot kuvastimessa
kasvoilla
kuivuneiden kyynelten
harmaat juovat
muistoa eilisestä.
Vilu
joka vavisuttaa
rinnan alla kouraiseva kipu
viiltää terävästi
muistoa murtuneen eilisen
pelkoa
mitä on huominen.
Oliko eilistä, oliko meitä ?
Muisto eilisestä
13
575
Vastaukset
- Helmikankare
.... kovin haikeaa, mutta tunnelmasi välittyy varsin aidosti. Pää pystyyn ystäväin.... auringonpilkkuja keräsin paljon talteen viime kesänä, lähetän niitä korillisen.
Ihana ett kirjoitit alas tuon haikeuden, meistä niin moni on samojen tuntojen kanssa paininu.
Lämmöllä Riitta- Rellu
niin, elämässä on monenmoisia hetkiä,
iloa ja surua, niistä syntyy sen mukaisia
runojankin.
Olen kuullut tuon niin monasti täällä,
että runoissani tuon jonkun toisen elämän
aivan elävästi eteen, en tiedä, onko se
kunnia, vai pitäisikö sitä kenties pahoi-
tella, että "anteeksi, että herätin muistoja"
silloin ainakin, kun on kyse tämäntyyppisis-
tä runoista,mitä tämä omani nyt oli.
Kiitos paljon sinulle Riitta, niistä auringon
pilkuista, kauniisti sanottu.
Ilolla ne otan vastaan.
Hyvää päivän jatkoa, hymyä päivääsi ja kiitos.
- Minä vuan
Eehän semmosta tunnetta
voe ymmärrtee
jos ee sitä ite koe.
Eehän semmosta voe kuvvaella
kun toenen ee tiijä
mistä huastellaan.
Semmosta se rakkaus on.....- Rellu
venkula siellä.
Nooh, tiijäthän siekin jo tuohon ikkään,
elämä on :D
Kiitti kommentoinnista, lepposaa pv jatkoa.
- *MURUKULTA*
Kyllä oli miun maun mukainen runo, ei voi kuin kiittää! Viivyn illalla pitempään sen äärellä!
Kivaa pvää sinne! :)- Rellu
heh, no kiitosta vaan, täytyy joskus
poiketa vakiokaavasta, kiva kuulla että
oli mieleen.
Kiitoksia ja illan jatkoja.
- Runoilijatar
raikkaasti uudella tavalla kerrottua ..
esim "ruusu niskansa taittaneena"
kyselevä ja surullinenkin..- Rellu
sinullekkin sanoistasi, muiden sanottujen sanojen
vastapainoksi, kun tuntuu olevan tyhjää
täys.
Rauhaisaa iltaa ja hyvää yötä.
- Luonteva
Huomisen muistot ovat
vahaa käsissämme,
syttymättömiä kynttilöitä,
hämärän hahmotelmia,
vahassa valkenevassa
hehkuu hetkenliekki
todentuoksuinen,
muovailtava muistonalku
leijuu käsistämme,
hyvät kohoavat mirhamina
ihmiselämän ikoneiksi,
huonot haluamme
pois puhaltaa,
parhaita palvomme
ajatusten alttarilla,
sydänmuottia kiitäen.
- Rakkaudella Tulitukalle -- Rellu
Muistot kultaantuvat,
leijuen käsiemme lämmössä,
laskeutuakseen sydämiemme
sopukoihin
iäksi asumaan
ajatustemme alttarille
ikoneiksi ikuisuuksiin elämään.
Lämmöllä kiittäen kauniista runostasi,
hyvän päivän toivotuksin,
suukko.
- Rellu
Kerrankin ylläpito puuttui, vielä yhteen
runooni jäi asiattomuus, mutta olen
kiitollinen näistä nyt tehdyistä pois-
toista.
Siksi, että annan arvon arvaamattoman
jokaiselle, joka on jaksanut kommentoida
ns runojani, kiitos yhteisesti vielä
kaikille, olette ystäviäni. ..sitä muistaa tai ei muista.
Näinkin käy, että toista ihmistä ja hänen tunteitaan ei huomata, loukataan.
Mietin, pitöisikö jotain muuttaa tai sanoa toisin...
en voi,
en kykene,
sanoissasi kerrot totuuden eilisestä, hieno,
snif....
elämä voi olla joskus julmaakin...- Rellu
*snif*
onneksi oli vain runo !
Kiitos sinulle jälleen, runoilemisiin.
Yritän kanssa saada jotain aikaan,
kun tästä tauvista seleviin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654