Eilen halvaantui hp omnibook xe3 näyttö hävisi yhtäkkiä.Näyttäs kun kirkkaassa valossa katsoo että kyllä siellä jotakin tapahtuu eli näytön valopuoli ilm. särkyi.Laittaa koneen kiinni toiseen näyttöön niin toimii.Olisko kellään ideoita niin huoltoon vaan mutta on senverran iäkäs peli että täytyy harkita.Kiitos valmiiksi jos jollain on hyviä ideoita.
Vastaukset 3
- hp_guru
..koneessasi on jotain häikkää näytössä. Voi olla, että pelkkä purkaminen auttaa. Siinä kokeilet onko kaikki näyttöjohdot kunnolla kiinni. Jos ei ole niin vedät ne kunnolla kiinni ja sitten pitäisi toimia. Jos ei sen jälkeenkään toimi, niin näyttö on sökö, ja jos on kysymys hyvin vanhasta HP:stä niin yksi vaihtoehto lienee olevan koneen vaihto. Jos näyttö on kokonaan rikki niin sitä ei kannata enää korjauttaa huollossa...
90% varmuudella kyseinen oire johtuu taustavalon hajoamisesta. lcd näytöissä kun on valonlähde siellä sisällä.
loput 10% voi sisältää mm "auto dim" piirin hajoaminen (ota biosista pois moinen asetus mikäli kyseisessä mallissa sellainen on)
ja vielä yksi..onko kirkkaussäädin mennyt paskaks...
(noille 5% ja 90% taustavalo)
korjaushintaa en nyt osaa hatusta vetää, mutta selvinnee kun soittaa kyseisen merkin huoltoon erikoistuneeseen liikkeeseen.- ...
Timppa66 kirjoitti:
90% varmuudella kyseinen oire johtuu taustavalon hajoamisesta. lcd näytöissä kun on valonlähde siellä sisällä.
loput 10% voi sisältää mm "auto dim" piirin hajoaminen (ota biosista pois moinen asetus mikäli kyseisessä mallissa sellainen on)
ja vielä yksi..onko kirkkaussäädin mennyt paskaks...
(noille 5% ja 90% taustavalo)
korjaushintaa en nyt osaa hatusta vetää, mutta selvinnee kun soittaa kyseisen merkin huoltoon erikoistuneeseen liikkeeseen.75% varmuudella invertteri on särkynyt, 20% invertterin kaapelille, 4% lampulle ja 1% emolle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi5102414Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri35988SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht465912Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et40878- 71838
- 57777
- 44715
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40670Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40656- 64591