Molempia ihmisryhmiä on luontoemo rankaissut rankalla kädellä. Siksi heidän kannattaisi mennä yhteen, kun muut eivät kuitenkaan huoli. Geenialtaan turmeltuminenkin loppuu kun lapsista ei ole pelkoa.
Jonkun kannattaisi perustaa treffipalvelu näille ja muille epäkiinnostaville ihmisryhmille, kuten rumille, köyhille ja yksinhuoltajille. Siellä ei kenenkään tarvitsisi törmätä epärealistisiin vaatimuksiin kun kaikki tietäisivät muidenkin olevan epähaluttavia kumppaneita.
Lyhyet miehet, hedelmättömät naiset
14
1298
Vastaukset
- ryhmittelet
Niin minulle voisit jättää sellaisen nelikymppisen 170 cm:ä pitkän, mukavan miehen. Kiitos.
Jään mielelläni tuon ryhmän ulkopuolelle. Toivottavasti löytyy enemmänkin vaihtoehtoja - muistat kuitenkin jokaisen riidan yhteydessä katua kun huolit sen ensimmäisen vastaantulleen tuntomerkkeihin sopivan. Ainakin voisin sitten puolustautua, että pääsit kuitenkin valitsemaan. :D
- ryhmittelet
elin_tilaa kirjoitti:
Jään mielelläni tuon ryhmän ulkopuolelle. Toivottavasti löytyy enemmänkin vaihtoehtoja - muistat kuitenkin jokaisen riidan yhteydessä katua kun huolit sen ensimmäisen vastaantulleen tuntomerkkeihin sopivan. Ainakin voisin sitten puolustautua, että pääsit kuitenkin valitsemaan. :D
On sitä huonompiakin tapoja käytetty valinnassa :)). Minulla on muuten yleensä hyvä arpaonni.., joten en ole huolissani..
- M21.
Eipä tuo ole 186:kaan natsannu.
- sua lyhyempi ja vanhempi
...jos et 186:ta sentistäs huolimatta onnistu naisia iskemään. Otetaas ekana se tosiasia, että naisille miehen ulkonäössä tärkeintä on pituus. Mies saa näyttää vaikka Matti Nykäseltä, vaatemuotia myöten, jos pituutta on jotain 185-195.
Niin pitkä myös saa myös olla about mykkä, koska nainen ihastelee pitkän miehen puheita, vaikka niitä tulis kaks sanaa tunnissa. Lisäksi saat olla vaikka kuinka ujo, koska sun ei tarvitse tehdä aloitteita, kun naiset tulee pitkän miehen luokse, ja jäävät suunnilleen odottamaan, että mies kaappaa kainaloonsa (nähty on, ei oo tsoukki). Myöskään varallisuudella, uralla tai koulutuksella on harvemmin väliä naisille, kun puhutaan pitkästä miehestä.
Mitä jää jäljelle? Oikeastaan kaksi vaihtoehtoa
1) olet niin sairaalloisen ujo, ettet pysty iskemään naisia, vaikka ne tulevat eteesi poimittavaksi,
tai 2) sinulla on kaikkin nuo ylempänä mainitut viat samassa, olet ujo, mykkä, ruma, tyylitön ja köyhä. Silloin pituutesikaan ei riitä korvaamaan vikoja.
Valitse näistä kahdesta, TAI myönnä, että oikeasti on natsannu. Itselläni natsaa joskus ja ehkä silloin tällöin tuurilla. Mutta se on vaatinut työtä ja hikeä, koska minä olen pitkä. Sori jos tämä oli karua tekstiä, toivoisin vain, että ymmärtäisit minkä lahjan olet saanut jo syntymässäsi. - sua lyhyempi ja vanhempi
sua lyhyempi ja vanhempi kirjoitti:
...jos et 186:ta sentistäs huolimatta onnistu naisia iskemään. Otetaas ekana se tosiasia, että naisille miehen ulkonäössä tärkeintä on pituus. Mies saa näyttää vaikka Matti Nykäseltä, vaatemuotia myöten, jos pituutta on jotain 185-195.
Niin pitkä myös saa myös olla about mykkä, koska nainen ihastelee pitkän miehen puheita, vaikka niitä tulis kaks sanaa tunnissa. Lisäksi saat olla vaikka kuinka ujo, koska sun ei tarvitse tehdä aloitteita, kun naiset tulee pitkän miehen luokse, ja jäävät suunnilleen odottamaan, että mies kaappaa kainaloonsa (nähty on, ei oo tsoukki). Myöskään varallisuudella, uralla tai koulutuksella on harvemmin väliä naisille, kun puhutaan pitkästä miehestä.
1) olet niin sairaalloisen ujo, ettet pysty iskemään naisia, vaikka ne tulevat eteesi poimittavaksi,
tai 2) sinulla on kaikkin nuo ylempänä mainitut viat samassa, olet ujo, mykkä, ruma, tyylitön ja köyhä. Silloin pituutesikaan ei riitä korvaamaan vikoja.
Valitse näistä kahdesta, TAI myönnä, että oikeasti on natsannu. Itselläni natsaa joskus ja ehkä silloin tällöin tuurilla. Mutta se on vaatinut työtä ja hikeä, koska minä olen pitkä. Sori jos tämä oli karua tekstiä, toivoisin vain, että ymmärtäisit minkä lahjan olet saanut jo syntymässäsi."Mutta se on vaatinut työtä ja hikeä, koska minä olen pitkä"
Tarkoitin tietenkin sanoa, että koska olen LYHYT. Meinasi mennä idea koko tekstiltä... - M21.
Valitse näistä kahdesta, TAI myönnä, että oikeasti on natsannu. Itselläni natsaa joskus ja ehkä silloin tällöin tuurilla. Mutta se on vaatinut työtä ja hikeä, koska minä olen pitkä. Sori jos tämä oli karua tekstiä, toivoisin vain, että ymmärtäisit minkä lahjan olet saanut jo syntymässäsi.Naiset kehuu komeksi, ei vaan saa niin ei saa. onko niin vaikea käsittää?!
M21. kirjoitti:
Naiset kehuu komeksi, ei vaan saa niin ei saa. onko niin vaikea käsittää?!
...että naiset suorastaan tyrkyttävät itseään (kyllä se komeaksi kehuminen siltä aika voimakkaasti haiskahtaa), tosiaankin on vaikea käsittää. Tuosta edellisestä listasta puuttui yksi vaihtoehto - olet liian nirso!
- 180+
Valitse näistä kahdesta, TAI myönnä, että oikeasti on natsannu. Itselläni natsaa joskus ja ehkä silloin tällöin tuurilla. Mutta se on vaatinut työtä ja hikeä, koska minä olen pitkä. Sori jos tämä oli karua tekstiä, toivoisin vain, että ymmärtäisit minkä lahjan olet saanut jo syntymässäsi.No eipä sillä pituudella kovin suurta panosta ole kerta harvalla naiselle se pelkästään riittää, no ehkä joillekin rumille, mutta yleensä vaaditaan sen päälle hyvää koulutusta ja työpaikkaa. Tai sitten minä en ole tarpeeksi pitkä.
- Kelpaa kyllä
Tulotaso, hedelmällisyys, pituus tai ulkonäkö eivät ole ainakaan itselläni olleet mitään pääasioita kumppania valitessa.
Epähaluttavaa sen sijaan on laskelmointi, ennakkoluuloisuus, huono itsetunto ja kaunaisuus.
Haluttavuus on täysin subjektiivinen käsite, samoin kauneus. Ja kauneus samoin kuin kauheus on katsojan silmässä. - kääpiö vaikka
Miten niin yksinhuoltaja on epäkiinnostava? Minulle ainakin kelpaa riuska yksinhuoltajamies, lyhyt ja köyhäkin . Äijä osaisi ainakin pitää huolta itsestään ja jälkikasvustaan. Mikään ei ole sen varmempi suhteen- ja seksintappaja kuin mies, joka haluaa olla henkisesti keskenkasvuinen kloppi. Kuinkahan moni avioliitossa elävä nainen on tosiasiassa paitsi lastensa myös miehensä huoltaja?
- kunhan ..
miehellä on suuri penis joka toimii, ja paljon rahaa. Kaikki kääpiöistä alkoholisteihin jonoon vaan....
Mistä näitä aloituksia oikein sikiää...- Ei mitään järkeä
yksinkertaisia, että lyhyet miehet ja hedelmättömät naiset sopivat ýhteen..Mitään yhtäläisyyttä en tässä näe. Eikö lyhyt mies saa
saada biologisia lapsia. Minun poikani ovat 190 cm:n yli ja jos sanottaisiin, että pitkät miehet ja hedelmättömät naiset sopivat yhteen, kyllä se yhtä hoopolta tuntuisi.
- justiinsa joo
lisättäköön siihen ryhmään vielä itsekeskeiset,haluttavat(saamaton katkerako olet sittenkin?)mutta voih,niin toivottoman tylsät ihmiset joiden ajatusmaailma on todella rajoittunut kuten ketjun aloittajalla..ja teit just sen ite itelleis,tollasilla mielipiteillä liityit sinne epähaluttavien kastiin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1076939Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4835055Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1333054Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2132571Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t182236Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m401246En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su721153Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111139Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531070- 1071064