Luuletko, että löydetään vielä

Anonyymi-ap

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta.

Naiselta

53

1090

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

no kun ethän sä koskaan ymmärtänyt mua. et käsittänyt mua ollenkaan. missään ei ollu perää vaikka kaikki oli tapetilla. on turhaa vänkää ja kiertää sitä samaa ympyrää enää. ne ihmiset joidenka kanssa klikkaa se tapahtuu heti pakottamatta ja se tuntuu oikeeltaa ei mitään perässä juoksemista ja muuta pskaa vainoomista

• Anonyymi00005

Minun mielestä meillä klikkaa erinomaisesti. Siinä ei tarvitse vängätä mistään, kun kumpikaan ei tee siitä enää vaikeaa turhaan. Joskus vain pitää vielä antaa mahdollisuus. Annathan? Naiselta sivusta

• Anonyymi00010

Oon täysin samaa mieltä vaikka en ole se kenelle ton kirjoitit. Alkaa kylläkin olla todella lähellä että menetät ton sekoilujutun vuoksi kohta myös mut ja se tulee sit varoittamatta ja ilmoittamatta joten nyt on viimeinen hetki pelastaa tilanne. Huomaan kyllä kaiken.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Minun mielestä meillä klikkaa erinomaisesti. Siinä ei tarvitse vängätä mistään, kun kumpikaan ei tee siitä enää vaikeaa turhaan. Joskus vain pitää vielä antaa mahdollisuus. Annathan? Naiselta sivusta

Annan tietenkin. Myös sivusta.

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Annan tietenkin. Myös sivusta.

T? Miiinkä vuoksi vänkäät. Etkö huomaaa ssignaalieni kääntyneen punaaisiksi vihreästä. Se ylin vvalo, joka tarkoittaa, ettei saa mennnä. Kuule psykopaattisupontyttö mulla on nyt u.s.a. Näen unet nykyisin technicoloureissa, rikkaassa värimaailmassa. Vieeläkö sinä matelet m/v-unimaailmassa? Käy YKSIN usassa. Opit jotain uutta unista ja unimaailmasta. Älä ota sitä toista t-tä mukaan combre? Toivottavasti huomaat ja olet iloinen puolestani. Minulla on voimakas ystävä jja voin suositella sinua hänelle, jos haluaat?, hän arvosstaaa vapaatata tahtoa. Ssse on kuuleemma tehokkaampaa niin?pitää oikeasti uskoa, että hyvä voittaa maailmassa ja uskon pitää olla aitoa. Puhdasta,altruidistista

• Anonyymi00008

En ymmärrä.

• Anonyymi00042

Asioita voi olla vaikea ymmärtää oikeasti, jollei synny dialogia, jossa kyetään puhumaan toiselle omista tuntemuksista ja koetuista asioista? Onko toinen oikeasti merkityksellinen itselle ja miksi on jos on? Olettamalla tilanteet eivät etene. Epäilyksiä syntyy aina, jos on vähänkin sille aihetta. Luottamus? Onko sille tilaa, rohkeudella sekin selviää, jos selviää? Onko aistimukset kuinka todellisia?

• Anonyymi00051
        UUSI

Kas sseehän on 'paisti!'

• Anonyymi00009

Olet ollut minulle vieras kokoajan. Kuin kuka tahansa muu.

Mieheltä

• Anonyymi00012

Onko näin? Haluatko että on niin ? Naiselta

• Anonyymi00013

Aika ilkeästi sanottu, onko halusi satuttaa tarkoituksella?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei ole muuta tarkoitusta kuin tuo jos ilkeästi tarkoituksella sanoo. Sivusta

• Anonyymi00022
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mies vastasi muumimammalle rehellisesti että vieraita ollaan niin mikä siinä on ihmeellistä.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tuollaiset, jotka kirjoittelee draamanhakuisia postauksia ikävällä, kannattaa ihan vain ignoorata. Mehustukoon omassa katkeruudessaan vain.

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Olet kuiin ne muuttkin kyykäärmeeen sikiöt. Petollineen ja myrkyllinen. Itse tapoit välillämme valllinneeen tunnemaailman ja pyyåsiitt minua muutttaamaaan pois. Nyt on myöhäistä. Ooolen kiinnittynyt jo muualle, kkuten kuulemani perusteellla sinäkin. Unohda,että koskaaan oltiinkaan. Se on heelpompaa siteen. Ajattele, että vaihdoin parempaan. Kiina.

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Niin olen tulkinnut sinun tekevään. Mieheltä naisellle.

• Anonyymi00057
        UUSI

Tuo oli hyvä. Otan käyttöön.

• Anonyymi00058
        UUSI

Tarkoitit varmasti sadisti😂
        Vain ihminen joka voi huonosti toimii noin.

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Tarkoitit varmasti sadisti😂
        Vain ihminen joka voi huonosti toimii noin.

Surullinen sadisti.

• Anonyymi00011

Onko se mielestäsi hyvä asia että olet vieraantunut? Et tunne ikävää enää olet siis päässyt yli?

• Anonyymi00015

Tunnen ikävää. En tunne, että minun pitäisi päästä mistään yli. Olen oppinut elämään sen kanssa.

• Anonyymi00016

Ei löydetä ei mulla ole tunteita enää

• Anonyymi00017

Ikävä palstalla ihan muiden takia vaan olet täällä 😉

• Anonyymi00018

Mihin ne katosi ja miksi?

• Anonyymi00019

Toivon että molemmilla on tunteita vielä ❤️ naiselta sivusta

• Anonyymi00020

Kannattaa sitten varmaan kirjoitella jossain muualla kuin täällä 😂

• Anonyymi00045
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Toivon että molemmilla on tunteita vielä ❤️ naiselta sivusta

Uskon, että meillä molemmilla jäi vielä paljon tunteita, eikä ne vieläkään ole kadonneet.

• Anonyymi00021

Hyvä juttu.
      Pysy kaukana minusta ikuisesti

• Anonyymi00027

🫢

• Anonyymi00024

Tuskin. En odottele yhteydenottoasi enää.

• Anonyymi00026

Sopii hyvin.

• Anonyymi00025

Löydettäisiin varmaan sitten kun juteltaisiin?

• Anonyymi00032

Se on hankalampi osuus kaikesta. Olen jäässä.
        Miehelle

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Miehelle

Ehkä kesä sulattaa? Tai lämmin halaus 🤗

• Anonyymi00044
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Miehelle

Mitä odotat minulta tässä tilanteessa?

• Anonyymi00029

Haluan yhteyden 😭
      nainen sivustaaaaa

• Anonyymi00030

Tuttua. Se on kohtalo.

• Anonyymi00031

Ymmärrän on jo aikakin.

• Anonyymi00035

Tämä nyt ei ollut minun kirjoitelma, vaikka yhteyttä kaipasin. Ymmärrän että yhteyden pito ei ole mahdollista hänen kanssaan, ilmeisesti kun toinen ei ole siihen kykenevä. On varmaan helpompi tehdä "shut down" ja poistaa ihminen elämästään kokonaan kuin kyetä käsittelemään vaikeita tunteita, kasvaa ihmisenä. Ja toisaalta, minä taisin olla hänelle korvike tms. jostain, jota hän ei saanut. Niin onhan se noloa kun korvike päättää lähteä.

• Anonyymi00037

On se kyllä nolompaa olla korvike ylipäätänsä. Yleensä nuo eivät muuksi kelpaa. :D

• Anonyymi00038

Sun kohdalla oli niin, että huomasin miten sinun mieli toimii. Kaikki oli kieroa peliä ja esitystä. Silmät aukesi hyvin nopeasti jolloin ainoa järkevä tapa oli vetää luukut kiinni kokonaan ennen kun manipuloit tiesi jälleen elämääni. Ymmärsin miten vaarallinen olet. Minä olis sinulle vain korvike ja koston väline. Nyt et saa minusta enää otetta. Olen turvassa sinulta.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

On se kyllä nolompaa olla korvike ylipäätänsä. Yleensä nuo eivät muuksi kelpaa. :D

En mä sitä näe noin, vaan että se joka korviketta hakee, on se joka on kyvytön ratkomaan omia tunneperäisiä ongelmiaan. Aika nopeasti sitä normaali ihminen kykenee huomaamaan, jos toinen ei kykene kohtaamaan edes itseään. Omat rajat taas kunnossa. Kelpaan sopivalle.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Sun kohdalla oli niin, että huomasin miten sinun mieli toimii. Kaikki oli kieroa peliä ja esitystä. Silmät aukesi hyvin nopeasti jolloin ainoa järkevä tapa oli vetää luukut kiinni kokonaan ennen kun manipuloit tiesi jälleen elämääni. Ymmärsin miten vaarallinen olet. Minä olis sinulle vain korvike ja koston väline. Nyt et saa minusta enää otetta. Olen turvassa sinulta.

Ohi

• Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

En mä sitä näe noin, vaan että se joka korviketta hakee, on se joka on kyvytön ratkomaan omia tunneperäisiä ongelmiaan. Aika nopeasti sitä normaali ihminen kykenee huomaamaan, jos toinen ei kykene kohtaamaan edes itseään. Omat rajat taas kunnossa. Kelpaan sopivalle.

Sopivan mitat. Yli 190cm ja pitkät sormet.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Sopivan mitat. Yli 190cm ja pitkät sormet.

Ohi, ei sulle

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Olet ymmärtänyt tämänkin asiasin vain sinun tavallasi
        Eli ihan päin helvettiä mies
        Koska yritä hallita minua
        Etkä haltse edes omaa elämääsi tai itseäsi .
        Sivusta

• Anonyymi00036

Joo.

• Anonyymi00046

Omasta puolesta voisin sanoa miehelle.
      Jos toisen arvoa ei nää lähellä ollessa ja kykenee suhteessa käyttämään uhkailua,valheita ja kiristystä niin eipä sillä yhteisellä ajalla ollut arvoa.
      Uhkailusi jälkeen,kun yhteydenpito loppui ja asioista ei puhuttu niin tunteet saivat lopun.
      Ei vihaa,ei katkeruutta mutta myöskään jatkossa ei yhteyttäkään. Vapautunut tunne ja helpottunut.
      Ps:kohdelkaa aina toista ihmistä arvostaen ja kunnioituksella.
      Tukekaa toisianne vaikeissa tilanteissa,jos toisen pitää suhteessa olla se kannattelija/tukia kokoajan niin ,jossain vaiheessa se tukia pärjää paremmin yksin jatkossakin.

• Anonyymi00047
      UUSI

Paljon on ehtinyt tulla väliimme menetettyjen tilaisuuksien , huonon ajoituksen ja pimeydessä kompuroinnin johdosta. Olimme jotenkin aina oikeassa paikassa väärään aikaan, väärässä paikassa oikeaan aikaan, ohi toistemme, joskus jopa himpun päässä koko jutun selvittämisestä. Siihen tarinamme luullakseni tiivistyy. Sarja menetettyjä mahdollisuuksia. Kaikki palaset olivat paikoillaan alusta asti emme vain tajunneet niiden yhteen kokoamisen päälle. Sitä alkaa sitten kyseenalaistaa arvonsa juonen kannalta.

• Anonyymi00054
        UUSI

Mut kun ei ole mitään juonia, on vain sattumia.

• Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Mut kun ei ole mitään juonia, on vain sattumia.

Noin minulle on hoettu irl koko kiirastulen ajan.
        Nainen

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      116
      7133
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      494
      5271
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      146
      3240
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      215
      2621
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      38
      2307
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1272
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1232
    8. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1168
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1159
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1133
    Aihe