Rajalle johon karttani jätin
vain paperi tyhjä
pala kuollutta elämää
sammuu kynttilä
liekki hipuu hiljaa pois
onttoon yöhön
tyhjään ikkunaan tuijotan
kuka piirsi värit sydämeen
surun kuvan sieluun
kuiskasi
yöhön toivotut sanat
tuuleton aamu
uinahdan...
tuuleton aamu
5
341
Vastaukset
- Helmikankare
.... sanaton on mieli ain ko näit sun runoi lukee, niissä vaan on ain jotai joka koskettaa... eikä sitä osaa selittää.. Hienoa työtä jälleen !
- Rellu
haikean kaunista,
kuten aina sinulta.
Sinäkin osaat sanoa paljon rakentamatta
runosta kilometrin pituista, johon minä
en ole vielä oppinut, ehkä en edes opi.
Mutta, alusta loppuun niin uskomattoman
kaunista ja kaihoisaa, huoksista.
Kiitos jälleen, leppoisaa pv jatkoa/iltaa. - hemmo1970
todella kaunis runo. ja vieläpä mieheltä. vau ;)
"Rajalle johon karttani jätin.." Tämä lause sisältää tosi paljon. Uskon, että meillä jokaisella olisi tuosta oma tarinamme kerrottavana. Siis niin mielettömän ihanasti sanottu/kirjoitettu. Kiitos Sinulle!
- kristallimies
Siniseen usvaani
josta sateet syntyneet on
sateenkaaren taakse
jossa kysymyksiini vastaukset
sydämeni väreillä
maalaan sanan kauniin
vastanneille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354193- 552905
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472827- 302583
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82555Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3212521- 382119
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541855Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411517