AVIOBIIT

sirpakka sarkku

nyt jotenkin tuntuu että täällä kirjoittelevat vain naimisissa olevat bi- naiset..
Kaikilla tuntuu olevan avio / avo suhteet miehiinsä kunnossa mutta mutta naisen hinku on kaaauhee..sitten ihmetellään niitä bi naisia joilla on suhde naiseen että etkö nyt ihmeessä ota miestä kuitenkin siihen elämänkumppaniksi.
Miten on?Missä bi- miehet?
vapaat bi naiset ja miehet?
Vai onko kaikilla jokin ihmissuhdekiemura menossa meillä bi piireissä?
Kuinka monella on bi suuntautumisen julkistus aiheuttanut eron?

13

2238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aelita

>Kaikilla tuntuu olevan avio / avo suhteet miehiinsä kunnossa mutta mutta naisen hinku on kaaauhee..

ei oo naisen hinku mitenkään erityisen polttava...

>sitten ihmetellään niitä bi naisia joilla on suhde naiseen että etkö nyt ihmeessä ota miestä kuitenkin siihen elämänkumppaniksi.

no en ihmettele, jos en olis oman kumppanin kanssa, kyllä kumppani olis nainen. ellei sitten kohdalle sattuisi toista noin omanlaistaan miestä (mitä en usko)

>Miten on?Missä bi- miehet?
      ainakin yks on naimisissa mun kanssa.

>vapaat bi naiset ja miehet?
      etsimässä toisiaan?

>Vai onko kaikilla jokin ihmissuhdekiemura menossa meillä bi piireissä?
      kiemuroita voi olla muttei ihmissuhde sellaisia eikä ainakaan missään piireissä

>Kuinka monella on bi suuntautumisen julkistus aiheuttanut eron?
      ei tullut eroa kun se oli selvä juttu alusta asti.

olipas taas älyvapaata! duh!

• gila

... bi-naista, jolla on suhde naisen enkä tyrkytä hänelle miestä. Enkä ole huomannut tällä palstalla muidenkaan aktiivisesti näin tekevän. Onko minulta jäänyt jotain näkemättä? Sellaisia kommentteja kyllä olen nähnyt useamminkin, että "nyt kun naisen löysit, et varmaan enää miehistä kiinnostu".

Sen kyllä tiedän (ei ole pelkkä luulo), että moni bi-nainen, joka elää suhteessa naisen kanssa, kirjoittelee enemmän tuonne lesbo-palstalle.

Ja vastaus kysymykseen erosta: omalla kohdallani biseksuaalisuus ei ole aiheuttanut eroa.

• BIOSKA

että tuonne lepakko puolelle en ole tervetullut..niin monta asiatonta viestiä olen saanut ja lukenut..sieltä en ole löytänyt bi naisia jotka ilman kirvestä nilkassa olisi vääntänyt asioitaan ..kummallinen synkkä ilmapiiri ja bi vastainen..luulenko vain??

• .naan.

No kaiki biit eivät yksinkertaisesti elä parisuhteessa. Itse en voisi kuvitella eläväni suhteessa miehen kanssa ja pettäväni häntä naisen kanssa. Eikä päinvastoin! Minulla on hinku vain yhteen suuntaan, tavalliseen parisuhteeseen rakastamani naisen kanssa.

Minulle bi-seksuaalisuus ei ole sitä että tarvitsee molempia sukupuolia seksuaalisuutensa toteuttamiseen koko ajan. Se on vain kyky rakastua niin psyykkisesti kuin fyysisesti kumpaan tahansa sukupuoleen.

• samaa mieltä

näin.

• Lucius_C

Eli täällä yksi naimisissa oleva bi, jolla on ollut aviomiehen lisäksi nainen/naisia, tällä hetkellä naisten suhteen olen "sinkku" - ja niin aion olla vastakin, mikäli ei jotain kivaa naista kävele elämääni. Sitten katsotaan tilanne uudelleen :-).
      Mutta en tosiaan kaipaa naissuhdetta, enkä etsi sellaista.

• olen parisuhteessa miehen kanssa. Mieheni tietää että olen kiinnostunut myöskin naisista ja on sinut asian kanssa on tiettyjä juttuja mitä ei tulisi mieleenkään varattuna kokeilla eikä ees tee niitä juttuja mielikään jos tulee nainen kohdalle niin katellaan mutta en hakemalla hae ja hyvä näin.

• suttura

mitäs kun rupee tekeen mieli olla naisen kanssa..mielikuvitustako vaan peliin?otatko miehesi mukaan eli haetteko yhteisen lelun?

• .an-de

Huh näitä juttuja. Naimisisssa ollaan ja mitään en hakemalla hae enkä tarvitse mutta "jos kohdalle sattuu" tai "vastaan kävelee" niin katellaan.
        Lycka till vaan sille "kivalle naiselle" joka erehtyy kävelemään elämäänne. Ei käy käteeks.

• Chirsicca

olen varmaan siinä suhteessa outo, ettei minulla ole kummempaa hinkua harrastaa seksiä naisen kanssa. Jos jotain haluan niin ihmissuhteen. Ja sekin on tällä hetkellä mahdoton.

• nokon

Tämä on kanssa naimisissa miehen kanssa ja vieläpä onnellisesti. Alusta asti on mieheni tietänyt olevani bi, eli sen takia ei varmaankaan tule eroa. Jotenkin kaikkiruokaisuuteni tuo lisä maustetta suhteeseemme. Kovaa hinkua naisten väliseen seksiin ei ole, naisissa kun on muutakin. Mutta täytyy myöntää, että on kiva joskus ihastua johonkin naiseen ja nähdä siitä päiväunia.

• bi-a-man

Olen onnellisesti naimisissa oleva bi-mies, vaimolleni kerroin taipumuksistani jo seurusteluaikana. En kaipaa ketään miestä vierelleni, ajatus tuntuu aika etäiseltä ja mahdottomalta. Mutta koska olen löytänyt hyvän ja ymmärtävän elämänkumppanin naisesta, jota rakastan, haemme kyllä joskus yhdessä jonkun miespuolisen "lelun" pelkkää seksiä varten. Tunnepuolta emme siihen halua emmekä kaipaa, koska sitä saamme keskinäisestä suhteesta. On vaan kivaa tehdä kaikkea mukavalta tuntuvaa kolmisin, samalla pysyy jo aika pitkään jatkunut liitto seksuaalisesti vireänä... ja on mitä kumpikin voi mummona ja vaarina hymyssä suin muistella... että näin meillä!

• nokon

kuulostaa tutulta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7820
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2009
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1940
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1653
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe