Rumat vs Komeat

PRO-rap-artist

Tämä ei nyt oikeastaan kuuluisi tänne, mutta kysympähän kumminkin.

Ovatko ns. rumat vai ns. komeat flikkojen mielestee parempoo?

Varmaan arvasitte kumpaan ryhmään kuulun :)

12

979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämmönen tapaus

Mitä välii ulkonäöl on? Ei sitä kuuluis ajatella vaan luonnetta. On sitte kuinka hyvännäkönen tahansa ja usein just hyvännäköset on tosi paskoi sisältä. Sit moni rumempi voi olla jotain aivan mahtavaa sisält päin. Tiettyhän helposti kattoo ekaks sitä ulkomuotoa, mut ite en kyl ottais kumpaakaan en rumaa enkä hyvännäköstä.. otan sen mukavimman ja ihanimman. :D

• tietenki on kiva jos on ulkonäköö, mut yleensä vaa ne komeet tuppaa olee sit liian... joo :) ei-niin komeat ja suositut on yleensä mukavempia ja helpommin lähestyttävissä :) pitää myös muistaa et toiselle ruma voi olla toiselle kaunis :) ja päinvastoin. sisäinen kauneus on tärkeinä :)

• dreamland kirjoitti:

tietenki on kiva jos on ulkonäköö, mut yleensä vaa ne komeet tuppaa olee sit liian... joo :) ei-niin komeat ja suositut on yleensä mukavempia ja helpommin lähestyttävissä :) pitää myös muistaa et toiselle ruma voi olla toiselle kaunis :) ja päinvastoin. sisäinen kauneus on tärkeinä :)

Mutta ei ole aina ihan totta.. Minua ei kukaan tyttö ole huomannut eikä tulekkaan huomaamaan positiivisessa mielssä, alkaa toivo mennä sen asian suhteen et luonne ratkasee jos "kiltit" tytöt sanoo mua eka kiltiks ja ihanaks ynm, ja sit muuttuuki kusipäiks ja kaikki on vaa valetta ollu..
        Jees, mun elämä ei tosiaa taida olla mallillaa ku en osaa ku valittaa mut tältä musta vaa tuntuu..

• Tassu89 kirjoitti:

Mutta ei ole aina ihan totta.. Minua ei kukaan tyttö ole huomannut eikä tulekkaan huomaamaan positiivisessa mielssä, alkaa toivo mennä sen asian suhteen et luonne ratkasee jos "kiltit" tytöt sanoo mua eka kiltiks ja ihanaks ynm, ja sit muuttuuki kusipäiks ja kaikki on vaa valetta ollu..
        Jees, mun elämä ei tosiaa taida olla mallillaa ku en osaa ku valittaa mut tältä musta vaa tuntuu..

ihan kaikki 100%? epäilen. ehkä sä et oo vaa kiinnittäny huomioo oikeisiin ihmisiin. kyl varmasti joku on sutki huomannu :) se vaa vastaan sitte ku on sille oikee aika :)

• dreamland kirjoitti:

ihan kaikki 100%? epäilen. ehkä sä et oo vaa kiinnittäny huomioo oikeisiin ihmisiin. kyl varmasti joku on sutki huomannu :) se vaa vastaan sitte ku on sille oikee aika :)

Mua vaa vituttaa semmoset paskat jotka pettävät.. taas nukuin 3 tuntii ku oli paha olla pitkäst aikaa enkä saanu sitä mielestäni, no nii sit kouluu... :(

• mie :))

Se vähän riippuu miten rumuuden ja komeuden määrittelee. Esim. mun mielestä komeita on ne hyvännäköiset pojat, joilla on jotain karskinnäköistä ulkonäössään. Ei siis mitään söpiksiä mulle :D Ns. rumastakin saa hyvännäköisen tälle sopivalla vaatetuksella ja siistillä olemuksella :)

• hell~o~kitty

Jos kertoisin kavereilleni kuka on mielestäni koulun (jtn 1000 oppilasta) söpöin/komein, niin he varmaan laattaisivat.. Päättele siitä. :|

• PRO-rap-artist

Itse olen ruma. Siitä on hyötyä, kuten jo mainitsitte. Niiden lisäksi voin pärjätä miesten kauneuskilpailuissa. Rumathan ne aina voittaa :D

• Nti17

ole niin väliä. Se on vain se mihin kiinnitetään huomiota..Mutta loppupeleissä se on luonne joka ratkaisee. :)

• ehkä kertoa

Teille tarinan todellisesta elämästä. Itse olen ollut suosittu ensimmäiset 8. kouluvuottani (3x stipendi, hymypoika-patsas tyttöystävä(t)aina), mutta tämän jälkeen suosioni loppui, kun lupaava urheilijan ura katkesi (polvi hajosi 2.kertaa vuoden sisällä) samalla katosi vastakkaisen sukupuolen kiinnostus kaverit.

Tämän jälkeen nämä neitoset pitivät minua kaverina, mutta poikakaveriksi en kelvannut-> aktiiviurheilun jälkeen paino oli noussut 15kg, mutta sisältä olin sama ihminen.

Menneenä kesänä otin itseäni niskasta kiinni ja treenasin itseni entisiin mittoihin ja yllätys yllätys samat tytöt ovat taas perässä ja nyt kelpaan poikakaveriksi.

Osaako kukaan kertoa muuta syytä, kuin ulkoinen muutos?

• vastauksen
        ehkä kertoa kirjoitti:

Teille tarinan todellisesta elämästä. Itse olen ollut suosittu ensimmäiset 8. kouluvuottani (3x stipendi, hymypoika-patsas tyttöystävä(t)aina), mutta tämän jälkeen suosioni loppui, kun lupaava urheilijan ura katkesi (polvi hajosi 2.kertaa vuoden sisällä) samalla katosi vastakkaisen sukupuolen kiinnostus kaverit.

Tämän jälkeen nämä neitoset pitivät minua kaverina, mutta poikakaveriksi en kelvannut-> aktiiviurheilun jälkeen paino oli noussut 15kg, mutta sisältä olin sama ihminen.

Menneenä kesänä otin itseäni niskasta kiinni ja treenasin itseni entisiin mittoihin ja yllätys yllätys samat tytöt ovat taas perässä ja nyt kelpaan poikakaveriksi.

Osaako kukaan kertoa muuta syytä, kuin ulkoinen muutos?

n. 90% yläasteikäisistä tytöistä hankkivat poikakaverin vain koska "muillakin on". Sitten sitä voidaan esitellä kavereille ja tehdä muut kateelliseksi.
        Loput 10% hankkivat poikakaverin koska rakastavat tätä oikeesti, ei ulkonäön vuoksi.

• KAUNISS

VAALEAVERIKÖT KAUNIIT 1982-1987..1984-1992 IKÄLUOKKA,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      73
      4258
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3075
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3040
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      395
      2126
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      213
      1231
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1193
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1034
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1022
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      973
    Aihe