4400 jäi tosi hyvään kohtaan

Angel without wings

4400 meni lomalle ja jäi himpputisti jännään tilanteeseen... Nyt joutuu oottaa ens vuoteen et jatkuu taas.

10

1059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikasa_

      monesko tuotnto kausi toi oli mikä just päättyi

      • Angel without wings

        2 kausi oli...ja ny joutuu oottaa 3 kautta joka pyörähtää vast ens vuonna suomen ruutuihin


      • raipw
        Angel without wings kirjoitti:

        2 kausi oli...ja ny joutuu oottaa 3 kautta joka pyörähtää vast ens vuonna suomen ruutuihin

        miten se voi olla toinen kausi jos se alkoi vasta, ja jos seuraava tuotantokausi alkaa vasta ensi vuonna.. koska ne kaikkihan ihmetteli ja oli silleen ihan ihmeissään tän tuottiksen alussa!!


      • raipw
        raipw kirjoitti:

        miten se voi olla toinen kausi jos se alkoi vasta, ja jos seuraava tuotantokausi alkaa vasta ensi vuonna.. koska ne kaikkihan ihmetteli ja oli silleen ihan ihmeissään tän tuottiksen alussa!!

        pahoittelen äskeistä viestiä luin vasta äskön loput viestit.. sori..


      • Chada
        Angel without wings kirjoitti:

        2 kausi oli...ja ny joutuu oottaa 3 kautta joka pyörähtää vast ens vuonna suomen ruutuihin

        Netistä tullu haettua kolmaskin kausi jo. Tietääkö kukaan koska neljäs kausi alkaa? Vai pitääkö sitä sitten odottaa sen kaksi vuotta. :D Toivottavasti ei. Tuli kyl hieman typerä fiilis ku ei oo enää mitään katottavaa ku kaikki jaksot mitä tullu on katottu jo. ;(


      • niitä kausia
        Chada kirjoitti:

        Netistä tullu haettua kolmaskin kausi jo. Tietääkö kukaan koska neljäs kausi alkaa? Vai pitääkö sitä sitten odottaa sen kaksi vuotta. :D Toivottavasti ei. Tuli kyl hieman typerä fiilis ku ei oo enää mitään katottavaa ku kaikki jaksot mitä tullu on katottu jo. ;(

        oikein tulee? Ei kai tämä mikään kauniit ja rohkeat ole? Lostin katsomisen lopetin koska selvisi että kukaan ei tiedä milloin se loppuu.Onko sama homma tässäkin sarjasssa...harmi jos näin on.


      • Chada
        niitä kausia kirjoitti:

        oikein tulee? Ei kai tämä mikään kauniit ja rohkeat ole? Lostin katsomisen lopetin koska selvisi että kukaan ei tiedä milloin se loppuu.Onko sama homma tässäkin sarjasssa...harmi jos näin on.

        Jeps. Neljännestä tuotantokaudesta on jo sovittu. En vaan osaa sanoa onko kuvaukset aloitettu jo vai ei. Eli siis joo tästäkin tulllaan tekemään usempikin kuin 3 tuotantokautta. Valitan.

        Itse hypin onnesta. Paras sarja ikinä.


    • Keijofef

      voisko joku kertoo mist saisin ton torstaina tulleen jakson jäi vahingos väliin... ja mikä sen jakson englannin kielinen nimi on.ja oliko muka toinen kausi...koska eka näytettiin!?

      • nallukku

        mulla on nauhalla se torstain jakso ja millok muka näytettiin eka tuotantokausi?


      • Scifittäjä
        nallukku kirjoitti:

        mulla on nauhalla se torstain jakso ja millok muka näytettiin eka tuotantokausi?

        1.kausi ja 2.kausi näytettiin putkeen nelosella. Tämän 4400 sarjan 1.kausi oli vain 5 jaksoa pitkä. Toinen kausi oli vain 13 jaksoa pitkä ja kolmas kausi on myöskin vain 13 jaksoa pitkä. Eli tuossa vielä linkki episode guideen:

        http://epguides.com/4400/

        Sellaista!

        Scifittäjä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      254
      2566
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1685
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1494
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1333
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1242
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1182
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1076
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1033
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      952
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      104
      930
    Aihe