Itse olen tällä saralla melkoisen aloittelija, joten kysynkin teidän mielipidettä ehdotuksestani.
Aloitan kohta remontoimaan vuonna -74 rakennettua osaketta, jossa seinissä lastulevyt rakoineen elämisvarana. Ajettelin tehdä niin, että kittaan ko. raot umpeen ja nauhoitan ne, jonka jälkeen tasoitan sen tarpeeksi leveältä molemmin puolin. Tuon jälkeen olisi tarkoitus laittaa lasikuitutapetti ja maalauksen jälkeen minulla pitäisi olla valmista seinäpintaa. vai?
Lastulevyseinien raot ongelmana
3
1102
Vastaukset
en suosittelisi kyseistä menetelmää.niillä elämisraoilla on tarkoituksensa,eli puumateriaali elää kosteusvaihtelujen mukaan.näkisin järkevämmäksi
poistaa lastulevyt ja levyttää esim kipsilevyllä uusiksi tai laittaa lastulevyjen päälle 6mm saneerauskipsilevyn ja saumojen tasoituksen..varmasti kestävämpi lopputulos.- vain
lasikuituvahvisteiset saumanauhat liimalla rakojen päälle ja lasikuitutapetti siihen päälle. hyvin kesti ne vuodet ku siinä asuin. katsot vaan ettei tapetin sauma osu ihan lähelle lastulevyn saumaa.
- mami1
Ohuet puusoirot rakoihin ja tasotetta päälle. Hyvin pysyy raot ummessa ja tapetit päällä. Ollut meillä jo yli 10 vuotta ja ei minkäänlaista elämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191642
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36884Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673