Mikä vikana?

Pojille..

Eikö teitä kiinnosta ollenkaan ujot ja hiljaiset tytöt? Vai annetaanko me teille sellanen kuva, että meitä taas ei kiinnosta teidän juttunne?

Itse kun olen tosi hiljainen hissukka, eikä kukaan näytä olevan kiinnostunut. Ja vielä oudompaa on se kun minulle sanotaan, että olen todella kaunis mutta kuitenkaan ei kiinnosta? Ihanko vain valehtelette, että olisin kaunis?

Kattellaan kyllä, muttei koskaan sen enempää. Itse olen yrittänyt parhaani ja yrittänyt katsoa takaisin, mutta en kuitenkaan puhumaan ole pystynyt vaikka yrittänyt olen.

Vielä yksi kysymys. Miksi ette voi kiinnostua tytöistä, jotka kuuluvat eri ''kategoriaan'' kuin itse. Tiedän, että ihmisten lajitteleminen on tyhmää, mutta saan vaan katseita samanlaisen oloisilta ihmisiltä. Esim hevari ei kai voi kiinnostua hopparista? Pissis ei rockarista? Näinkö se menee?
Täähän on ihan perkeleen typerää, kyllä mulle kelpais seurustelukumppaniks ihminen kuin ihminen, musiikkimausta riippumatta. En toki kiellä, että siinä ei olisi hyviäkin puolia. On niin paljon yhtäläisiä asioita mistä pitää ja esim hevarit ovat usein todella samankaltaisia, enkä tarkoita pelkkää musiikkimakua.

9

679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ^.^

Olen tyttö mutta vastaanpa silti. Voi olla, että meitä "hissukka" tyttöjä on vaikea lähestyä jos emme uskalla edes puhua. Jos antaa muiden lähestyä itseään, eikä sulkeudu kuoreensa niin ei varmasti jää yksin. Ole vain iloinen ja aboinmielin. ^^

Sitten tuosta luokittelusta. On todella ikävää että ihmisiä ylipäätäänsä luokitellaan kuin CD-levyjä. Miksei jokainen voi olla mikä on ilman mitään luokittelua? Kyllä ihan hyvin voi hevari ihastua johonkin muuhun kuin hevariin. Erilaisuus on rikkautta. Jos ei heti nyrpistä nenäänsä jos toinen ei kuuntele samaa musiikkia saa var,masti kaikista ystäviä.

• tuttu tunne... vaikka yrittää hymyillä, ja on muutamat tuntunu kattovanki, ni sitli ei mitään... missä voi olla vika? kyl mä yriän aina hymyillä ja sillee, lopetin musanki kuuntelemisen välkillä ettei se karkottais ketään joka olisvähänkään tulossa juttelemaan... :( ku ei pysty enempään, ni ei van pysty. eikö sekää riitä? tylsää olla näin ujo.

• hell~o~kitty

ÄRSYTTÄVÄÄ! Ja viimeksi kesällä riparilla tää tuli taas ilmi. Meillä oli sellainen juttu, että jokaisen pitää kirjoittaa jotain hyvää jokaisesta. Mulle oli tullut pojiltakin kaikkee; "nätti hymy, vaikutat coolilta, olisit mahtava tyttö, jos vain puhuisit enemmän..."

Tottakai olin tosi otettu noista kommenteista, mutta MIKSI EN KELPAA TÄLLAISENA UJOHKONA KUIN OLEN? Kyllä minäkin osaan puhua, jos joku tulisi juttelemaan. ;

• mikäköhän siin on, ku kyl sit ku joku TULEE juttelee ni sit se onnistuu, mut ei voi ite mennä alottaa mitää keskusteluja... ei voi ymmärtää,mut eipä sille muutakaa vaoi. nyt sit vaa kaikille jotka on huomannu hiljasen ihmisen ni mene/tule juttelemaan, ei me muuten uskalleta puhua!!! :) mut kyllä sitte varmasti puhutaan, ihan varmasti :)

• ootko ajatellu kirjautua tolla nicillä? ainaki ite oon huomannuo levani aika samaa mieltä sun kanssas, ja kuitenki vastailet aika usein, ni ajattelin... :) eipä nyt muuta :)

• hell~o~kitty
        dreamland kirjoitti:

ootko ajatellu kirjautua tolla nicillä? ainaki ite oon huomannuo levani aika samaa mieltä sun kanssas, ja kuitenki vastailet aika usein, ni ajattelin... :) eipä nyt muuta :)

Luultavasti en rekisteröi tätä, koska;
        A. ~ -merkkiä ei vissiin saa nimimerkkiin jos rekisteröi. :<
        B. Mulla on ollut yhdellä toisella palstalla rekisteröity nimimerkki, mutta se koitu ongelmalliseksi, mut se onkin niin pitkä juttu, että en jaksa selittää..

Mut kiva, jos joku on asioista samaa mieltä mun kanssa. :)

• itse__

Itse oon hevari ja ei mulle ole ongelma jos joku muu on hoppari , mutta se on vaan totta että jotkut hopparit on semmosia lesoja homoja jotka eivät osaa muuta ku kiroilla.
      Ja sitten asiaan , eräällä tapaa hiljasetkin tytöt kiinnosta kuhan ei ole liian hiljainen.
      Esimerkiks että jos vaikka tervehtii niin myös kuulee että toinen tervehtii takas.
      Ja jos toinen alottaa keskustelun niin pystyy sitä sitten jatkamaanki.

• Kafei

Ei teissä mikään vika ole, mutta kelpaako teille ujot pojat, vai rohkeammat? Itseäni ei muut kuin ujot kiinnostakkaan ^^

Ja sihen kategoria jutskaan. Ehkä se johttuu siitä, kun olisi kivaa että toinenkin ajattelisi samoin kuin toinen. Muutenhan se olis 24h riitaa. Toki niitä on jotka välittää toisesta niin paljon, ettei anna sen häiritä.

Itseäni en välitä kategoriosta, muuten mulla ei olis yhtään ystävää^^

• kelpaakelpaa.

Kyllä kelpaa, oikein hyvin. Useinmiten ihastun ujoihin, (mutta koska oon ujo itsekin, en ole koskaan mennyt juttelemaan, eikä mullekaan olla tultu) mutta jotenkin siinä aina onnistuu käymään niin, että niistä aina tulee sitten pikkuhiljaa rohkeampia, ja se joku mielenkiintoinen juttu niissä lähtee pois. Kyllä se on ihan ok tietenkin, jos saa ujouden hellittämään, mutta onko sitten sen jälkeen pakko olla joku kovis? :

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      72
      4184
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3075
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3020
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      392
      2105
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1206
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1183
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1024
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1012
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      963
    Aihe