Mitäs mieltä olette Renaul Mascott 2,8 TD -00 :sta ? Onko kunnon "peli"? Vai onko mitä lastentauteja tai tyyppivikoja?
Renault Mascott
2
2698
Vastaukset
- Junior-Trucker
Onhan niitä paljon liikenteessä, eikä ajettavuuskaan ole ollenkaan huono. Itse olen muutaman kerran Mascottilla ajanut...työpaikallani niitä on muutama, eikä niitä ole pajalla näkynyt kuin öljynvaihdoissa. Kaikki on kaupunkiliikenteessä, eli aika kovassa ajossa. Varaosia saa varmaan melko hyvin laajan huolto- ja korjaamoverkoston eli Sisu-auton kautta. Kai niissäkin voi olla huonoja yksilöitä, mutta jos vertaa esim. vastaavan kokoisiin Transiteihin, Sprintereihin tai VW-LT:hin, niin kyllä taitaisin tuosta joukosta sen Renun ottaa... tarkistathan vain, että huoltohistoria on kunnossa, ja ettei ole samoilla öljyillä ajettu mitään 50000km välejä...
firmassa jossa olin töissä oli pari Mascottia
ja kuten "juniori" jo sanoi Transit Sprintter kokoluokasta varmaan parhaimpia, ensimmäiset vuosimallit kärsi kehnosta tasauspuörästöstä, (alkoi ulvomaan jo 20tkm paikkeilla) mutta käsittääkseni saatu korjattua uudempiin malleihin.
Ajettavuudeltaan hakkaa Sprintterin mennen tullen, niin kesällä kuin talvellakin, tyhjänä tai kuormattuna. Kato että hommaat lukkoperällisen, oli hieman ongelmia lähteä erään jakopaikan pihasta vähän jyrkempään mutkaseen mäkeen, kyllä siitäkin ilman lukkoa selvittiin, mutta jos joutuu menee vaikeeseen paikkaan ni helpottaa huomattavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427